Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salilla hankitut lihakset ei vaan tee...

Vierailija
22.03.2016 |

ihmisestä urheilullisen näköistä. Kyllä jotain oikeaa urheilua, esim. yleisurheilua, uintia tai futista harrastavan yleinen olemus on niiiin paljon parempi. Sulavat liikkeet ja muutenkin lihakset on tarkoitettu tekemään jotain muutakin, kuin vain olemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen oikeasti urheilullisen näistä pelkällä salilla käyvistä erottaa, erityisesti miehissä. Itse arvostan esim. pallopelejä pelaavia tuhat kertaa enemmän kun näitä salihirmuja. Samoin fyysisessä työssä ansaitut lihakset ovat niiiiin paljon houkuttelevammat kuin näiden saliselfiehuorien pyykkilaudat.

Herraisä, mistä tuo vihasi kumpuaa? Joku harrastaa eri juttua kuin sinä, ja siitä hyvästä pitää huoritella? :'D

Vierailija
42/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä arvostaisin sitten sitä, että opettelee saamaan pallon maaliin? Tai juoksemaan jotain rinkulaa tarpeeksi nopeasti? Tai hyppäämään pidemmälle kuin joku muu? Ihan yhtä idiootteja noi on jos lähdetään samalle viivalle laittamaan. Mä tykkään kuntosaliharjoittelusta, jos joku ei niin ei haittaa mua. Mä harjoittelen siks, että saan nostettua seuraavalla kerralla enemmän painoa, juoksija harjoittelee sitä että saa ensi kerralla nopeamman ajan. Onko sillä nyt niin väliä mitä kehittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä arvostaisin sitten sitä, että opettelee saamaan pallon maaliin? Tai juoksemaan jotain rinkulaa tarpeeksi nopeasti? Tai hyppäämään pidemmälle kuin joku muu? Ihan yhtä idiootteja noi on jos lähdetään samalle viivalle laittamaan. Mä tykkään kuntosaliharjoittelusta, jos joku ei niin ei haittaa mua. Mä harjoittelen siks, että saan nostettua seuraavalla kerralla enemmän painoa, juoksija harjoittelee sitä että saa ensi kerralla nopeamman ajan. Onko sillä nyt niin väliä mitä kehittää?

On sillä väliä, koska av mamman paska maha ukko löhöää vain sohvalla sipsipussin kanssa ja viikonloppuisin käy pelaamassa kortteli salibandyä. Ei muut miehet saa käydä salilla jos mun possu ukko ei käy!