Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salilla hankitut lihakset ei vaan tee...

Vierailija
22.03.2016 |

ihmisestä urheilullisen näköistä. Kyllä jotain oikeaa urheilua, esim. yleisurheilua, uintia tai futista harrastavan yleinen olemus on niiiin paljon parempi. Sulavat liikkeet ja muutenkin lihakset on tarkoitettu tekemään jotain muutakin, kuin vain olemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutus The Terrible kirjoitti:

Mä oon vieny pari kertaa ap sun kaltasia mussuttajia mun mukana salille. Pari kertaa käyvät ja ei pysty enempää, koska ''paikat tulee kipeeksi'' tai ''raskasta''. Teidänlaisia pitäs vetää pukkarissa perseeseen!

Mun pitäis viedä sut 20 km juoksulenkille. Et taatusti pysyis perässä.

T. N35

Mä oon leijona en gaselli. Saalistaja ja saalis. Hunter and hunted.

Vierailija
22/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vieny pari kertaa ap sun kaltasia mussuttajia mun mukana salille. Pari kertaa käyvät ja ei pysty enempää, koska ''paikat tulee kipeeksi'' tai ''raskasta''. Teidänlaisia pitäs vetää pukkarissa perseeseen!

T. N35

Leijonat ovat aika säälittäviä saalistajia loppujen lopuksi. Ihminen kehittyi ihmiseksi juuri siksi, että juoksi eläimet kuoliaaksi ja sitä protskua sitten tarpeeksi. Ihminen joka ei juokse on säälittävä nykyajan anomalia. Kuten ylipainoinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt oikein kovakin fiilis?

Vierailija
24/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännän rautalangasta: Jos harrastaa VAIN salilla, nostaa painoja, ei treenaa liikkuvuutta tai muutakaan, VAIN niitä painoja niin silloin tulos on sangen tönkkö imo. Sori jos ei tullut tämä pointti julki. En harrasta innebandya, en ole lesta :D han moo do

Vain laitteita vai vapaita painoja myös? Tunnetustihan voimaharjoittelu itsessään lisää liikkuvuutta kroppaan, eli kun kyykkäät tarpeeksi pääset kyykkäämään paremmin ja syvemmin. Jne.

Erillistä notkeutta (en tiedä tarkoititko sitä liikkuvuudella, käytät epämääräisiä termejä) ei yleensä ole tarve erikseen harjoittaa lihasvoimaharjoittelussa.

Vierailija
25/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo keskustelu, kun mun mielestä aidon miehen näköinen mies hankkii lihaksensa / kroppansa työtä tekemällä. Mutta minä olenkin onnekas ja saan elää sellaisessa maailmassa missä miehet tekevät fyysistä työtä ja se näkyy lihaksissa.

Vierailija
26/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N35

Leijonat ovat aika säälittäviä saalistajia loppujen lopuksi. Ihminen kehittyi ihmiseksi juuri siksi, että juoksi eläimet kuoliaaksi ja sitä protskua sitten tarpeeksi. Ihminen joka ei juokse on säälittävä nykyajan anomalia. Kuten ylipainoinenkin.

Kyllä minä juoksen 3km lenkkejä täysiä, mutta en 20km. Juoksen sprinttejä, koska se stimuloi lihaskasvua kun taas pitkät matkat polttaa lihaksia pois.

Vierailija
27/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, myös alakerrassa. Saattaisit haljeta.

Vierailija
28/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen oikeasti urheilullisen näistä pelkällä salilla käyvistä erottaa, erityisesti miehissä. Itse arvostan esim. pallopelejä pelaavia tuhat kertaa enemmän kun näitä salihirmuja. Samoin fyysisessä työssä ansaitut lihakset ovat niiiiin paljon houkuttelevammat kuin näiden saliselfiehuorien pyykkilaudat.

Vierailija
29/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen oikeasti urheilullisen näistä pelkällä salilla käyvistä erottaa, erityisesti miehissä. Itse arvostan esim. pallopelejä pelaavia tuhat kertaa enemmän kun näitä salihirmuja. Samoin fyysisessä työssä ansaitut lihakset ovat niiiiin paljon houkuttelevammat kuin näiden saliselfiehuorien pyykkilaudat.

Ei mua kiinnosta teidän työmiehien lihapullilla ja työllä hankitut lihakset. Ette kuitenkaan maasta nosta yli 180kg tai kyykkää samaa määrää. Siinä katotaan ihmisen geenit. Kuka vaan voi hakata halkoja tai nussia työmaalla, mut tuo sun mies salille ni laitan sen selälle pari hunttia rautaa ja katotaan ku ripulit lentää housuun. Sä kun ymmärtäisit mitä työ tunteja vaaditaan salilla, että saavutetaan lihasta ja voimaa. Ei noita selfietä ota kuin trendisalien anastukka bi seksuaali dickriderit.

Vierailija
30/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miettikää vaikka tenniksenpelaajia! Uuuh!

Vierailija
31/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, myös alakerrassa. Saattaisit haljeta.

😂

Vierailija
32/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuntosalitreenaamisen yleistäminen ja yksinkertaistaminen on samanlaista, jos väittää kaiken ruuanlaiton olevan nakkikastikkeen tekoa.

Vierailija
33/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleistän tästä ketjusta, salimiehet on uhoavia juntteja. No, ehkä se on se yks ja sama.

Vierailija
34/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mitä sitte. Treenaan salilla ja näytän aika pirun hyvältä. :)

T. Fitness muidu

Vierailija
35/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tenniksen pelaajat susta lihaksikkaita? :D

Vierailija
36/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran teille jotka ottivat nokkiinsa. Miksi teitä kuohuttaa anonyymin palsta mielipide?

Koska typeryys nyt vaan vituttaa ihan kontekstista riippumatta.

Vierailija
38/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tenniksen pelaajat susta lihaksikkaita? :D[/quote

Ei vaan ne on just sopivia 😉 Ei liian lihaksikkaita.

Vierailija
39/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä bodari on kingi

http://static.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2ArlindodeSouza1503RK_bs.jpg

Kuvassa syntholin käyttä = öljyä lihaksiin.

Vierailija
40/43 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännän rautalangasta: Jos harrastaa VAIN salilla, nostaa painoja, ei treenaa liikkuvuutta tai muutakaan, VAIN niitä painoja niin silloin tulos on sangen tönkkö imo. Sori jos ei tullut tämä pointti julki. En harrasta innebandya, en ole lesta :D han moo do

Joo, jos treenaa huonosti. Esim. painonnosto vaatii todella hyvää liikkuvuutta ja nopeusvoimaa. Vapailla painoilla treenaaminen siten, että pääpaino on koko kehoa kuormittavilla moninivelliikkeillä - sillä saa kauniin ja atleettisen kehon. Jos vääntää pelkästään fuskuhauiksia ja rintaa, olemuksesta tulee tönkkö. Onko tämä oikeasti vaikea asia ymmärtää?