Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outoa? lääkäri pisti suojakäsineet käsiinsä ennen kuin tutkin kainaloni imusolut?

Vierailija
22.03.2016 |

pidin tuota vähän liioiteltuna, ikäänkuin kainaloni olisi olleet jotenkin epähygieeniset, tai haisevat tai hikiset? Sheivaan kainalot ja laitan aina paljon deodoranttia, ja aina peseydyn ennen lääkärille menoa. Jotenkin tuntui liioitellulta tuo lääkärin toiminta. Olimme molemmat naisia. Olen puhdas, fiksu, normaalisiti pukeutuva, nainen, en juopon näköinen! Onko tää nyky tapa uusien lääkärien keskuudessa, ettei saisi kädet likaantua ollenkaan? Ne käsineet varmasti heikensi tuntoaistia muutenkin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina hanskat käteen tunnustellessa kainaloita tai jalkapohjia. Kandina en, koska vanhemmat kollegat käyttäneet. Kokemus on opettanut omat käytännöt. Joillain ihmisillä hiki on niin tiukkaa kamaa ettei haju irtoa useankaan pesun ja käsidesissä kylpemisen jälkeen. Ja oman mukavuuden lisäksi onhan se kohteliasta seuraavaa potilasta kohtaan ettei sormet haise hielle, kun vaikka tämän kasvoja tutkii. Vatsaa painellessa laitan hanskat vain jos potilas on vatsatautinen, hikinen, haiseva tai aion kokeilla myös nivuset (jotka haisee monella, varmaan myös minulla päivän päätteeksi).

mutta kuitenkin pistät sormesi peräaukkoihin ja vaginaan ilman käsineitä. Johdonmukaista...

Vierailija
42/42 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidin tuota vähän liioiteltuna, ikäänkuin kainaloni olisi olleet jotenkin epähygieeniset, tai haisevat tai hikiset? Sheivaan kainalot ja laitan aina paljon deodoranttia, ja aina peseydyn ennen lääkärille menoa. Jotenkin tuntui liioitellulta tuo lääkärin toiminta. Olimme molemmat naisia. Olen puhdas, fiksu, normaalisiti pukeutuva, nainen, en juopon näköinen! Onko tää nyky tapa uusien lääkärien keskuudessa, ettei saisi kädet likaantua ollenkaan? Ne käsineet varmasti heikensi tuntoaistia muutenkin.

Jos et ole provo, niin hanki itseluottamusta. Ihan joka jutusta ei kannata loukkaantua, muuttuu elämä kovin raskaaksi sillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi