Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuolla pois.t.ammattivalittaja

Vierailija
22.03.2016 |

Niin paljon paskaa taas tänäänkin tapahtunut. Koska pääsisin täältä kitumasta pois.

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selvisikö, että mitään perittävää ei ole?

Vierailija
22/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli selvisikö, että mitään perittävää ei ole?

Ei, onhan sitä mutta se nyt menee vaan niin etten minä saa mitään. Oli siihen ihan perustelutkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot rintaperillinen, voit kiistää testamentin. Sulle kuuluu lakisääteinen osuutesi.

Vierailija
24/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, siis ei perintöä tulossa. Oletko ihan varma? Jos olet rintaperillinen, sulle kuuluu perintö. Älä anna periksi ennen kuin kysyt joltain lakimieheltä.

Mutta jos perintöä ei ihan oikeasti tule, niin yritä ajatella, ettet kuitenkaan putoa korkealta. Sulta ei oteta pois mitään, mitä sulla olisi jo ollut. Sulta jää vain saamatta jotakin, mitä olisit toivonut. Mutta tilanteesi pysyy kuitenkin ennallaan.

Ja sitä työmarkkinatukea sun pitäisi ihan oikeasti mennä hakemaan. Kun selvität työvoimatoimistossa, että et ole niin ja niin moneen vuoteen tehnyt töitä miehesi firmassa, sen pitäisi irrota. Ihmistä ei voida pitää koko ikäänsä karenssissa, vaikka puoliso olisikin yrittäjä.

Olen satavarma. Selvittelin sen asian ja tosiaan se on varma. Saanhan mä kohta työmarkkinatukea kun eroan mutta kyllä se mietityttää kun kunto huono ja joutuu pelkällä työmarkkinatuella tulemaan toimeen että jos tulee karenssi tms kun ei ole ketään ystävää,sukulaista tms keltä rahaa lainata. Mutta eron joka tapauksessa haen koska en rakasta enää miestäni yhtään.ap

Viime viikolla piti tulla perintöä  varmuudella 100 € - 10 000 €, nyt sitten ei penniäkään.

Miehestä olet ollut varmuudella eroamassa jo muutaman kerran. Ensi viikolla tämäkin on sitten jälleenmuuttunut.

Niin piti mutta perunkirjoituksen tekijä soitti ja kaikki muuttui. En voi sille mitään ettei sitä tule. Eroasia ei enää muutu. En tosiaankaan enää rakasta miestäni joten miksi minun pitäisi kitua hänen kanssaan.ap

Kummasti ne muuttuu nämä perintöasiat. Ensin "koulutettu ihminen" ilmoittaa varmana tietona 100 € - 10 000 € perinnöstä, ja sitten muutaman päivän päästä ilmoittaa, että ei tule penniäkään.

Monta kertaa olet ilmoittanut että miestäsi et rakasta ja eroat. Seuraavalla viikolla taas mieli on muuttunut.

Mites poika tässä erossa? Hänen tilanteestaan et paljon huolta kanna?

Vierailija
25/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot rintaperillinen, voit kiistää testamentin. Sulle kuuluu lakisääteinen osuutesi.

On se jo selvitetty ettei mulle kuulu mitään.ap

Vierailija
26/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, siis ei perintöä tulossa. Oletko ihan varma? Jos olet rintaperillinen, sulle kuuluu perintö. Älä anna periksi ennen kuin kysyt joltain lakimieheltä.

Mutta jos perintöä ei ihan oikeasti tule, niin yritä ajatella, ettet kuitenkaan putoa korkealta. Sulta ei oteta pois mitään, mitä sulla olisi jo ollut. Sulta jää vain saamatta jotakin, mitä olisit toivonut. Mutta tilanteesi pysyy kuitenkin ennallaan.

Ja sitä työmarkkinatukea sun pitäisi ihan oikeasti mennä hakemaan. Kun selvität työvoimatoimistossa, että et ole niin ja niin moneen vuoteen tehnyt töitä miehesi firmassa, sen pitäisi irrota. Ihmistä ei voida pitää koko ikäänsä karenssissa, vaikka puoliso olisikin yrittäjä.

Olen satavarma. Selvittelin sen asian ja tosiaan se on varma. Saanhan mä kohta työmarkkinatukea kun eroan mutta kyllä se mietityttää kun kunto huono ja joutuu pelkällä työmarkkinatuella tulemaan toimeen että jos tulee karenssi tms kun ei ole ketään ystävää,sukulaista tms keltä rahaa lainata. Mutta eron joka tapauksessa haen koska en rakasta enää miestäni yhtään.ap

Viime viikolla piti tulla perintöä  varmuudella 100 € - 10 000 €, nyt sitten ei penniäkään.

Miehestä olet ollut varmuudella eroamassa jo muutaman kerran. Ensi viikolla tämäkin on sitten jälleenmuuttunut.

Niin piti mutta perunkirjoituksen tekijä soitti ja kaikki muuttui. En voi sille mitään ettei sitä tule. Eroasia ei enää muutu. En tosiaankaan enää rakasta miestäni joten miksi minun pitäisi kitua hänen kanssaan.ap

Kummasti ne muuttuu nämä perintöasiat. Ensin "koulutettu ihminen" ilmoittaa varmana tietona 100 € - 10 000 € perinnöstä, ja sitten muutaman päivän päästä ilmoittaa, että ei tule penniäkään.

Monta kertaa olet ilmoittanut että miestäsi et rakasta ja eroat. Seuraavalla viikolla taas mieli on muuttunut.

Mites poika tässä erossa? Hänen tilanteestaan et paljon huolta kanna?

Niin en tiennyt tuosta asiasta perinnön suhteen, minkä sain tänään tietää. Nyt tosiaan on kaikki rakkaus kuollut, on tapahtunut hyvin monenlaista mitä en ole tänne kirjoittanut. Olen todella kyllästynyt olemaan vanki kotona ilman senttiäkään rahaa vuodesta toiseen. Poika jää isälleen, otan sitten viikonloppuisin hänet luokseni.ap

Vierailija
27/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi viikolla kerrot että kaikki oli taas vitsiä ja vedätystä niin kuin ina ennenkin. Aina ennenkin olet sanonut, että nyt mä olen tosissani, nyt mä jätän sen miehen, nyt mä heittäydyn yhteiskunnan elätiksi ja sitä rataa mutta niin se vaan aina paljastuu sun ajanvieteprovoiluksi.

Vierailija
28/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ensi viikolla kerrot että kaikki oli taas vitsiä ja vedätystä niin kuin ina ennenkin. Aina ennenkin olet sanonut, että nyt mä olen tosissani, nyt mä jätän sen miehen, nyt mä heittäydyn yhteiskunnan elätiksi ja sitä rataa mutta niin se vaan aina paljastuu sun ajanvieteprovoiluksi.

Kuule kyllä mä lähden heti kun saan kaupungilta vuokra-asunnon plus vakuuden ja työmarkkinatuen rullaamaan.ap

Vierailija
29/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut miehelle kertoa suunnitelmistasi?

Vierailija
30/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä mä lähden heti kun saan kaupungilta vuokra-asunnon plus vakuuden ja työmarkkinatuen rullaamaan.ap

Toisin sanoen et siis koskaan.

Vierailija
31/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muistanut miehelle kertoa suunnitelmistasi?

Tottakai olen.ap

Vierailija
32/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaupungin on mulle annettava asunto plus vakuus plus kelan työmarkkinatuki, en aio enää mieheni kanssa olla.ap

Vierailija
33/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaupungin on mulle annettava asunto plus vakuus plus kelan työmarkkinatuki, en aio enää mieheni kanssa olla.ap

Kyllä, kyllä. Silti jää lähtemättä.

Vierailija
34/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ihana miehesi päästä sua lähtemään sen valovirtahellan luota minnekään vai mistä tuli pilviä paratiisiin?

Vierailija
35/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää.ap

Vierailija
36/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ihana miehesi päästä sua lähtemään sen valovirtahellan luota minnekään vai mistä tuli pilviä paratiisiin?

Päästää mutta mihinpä ihminen menisi jos rahaa ei ole sentin senttiä ja mieskin on köyhä paskakasa.ap

Vierailija
37/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee väkisin mieleen, Helsinkiin muutto ja eutanasia ketjut. Yhtä tarmokkaasti olit niillekkin matkoille lähdössä. Mees nyt oikeesti sinne lenkille, ennen kun sekoot ihan täysin.

Vierailija
38/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jää.ap

Tottakai jää, se on aivan selvä. Historia toistaa itseään.

Vierailija
39/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on tullut. Muutkin itsemurha-alttiit: tappakaa itsenne typellä, älkää viekö mukanananne viattomia ihmisiä! Suicide-kitin ohjeet löydätte Youtubesta.

Vierailija
40/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästää mutta mihinpä ihminen menisi jos rahaa ei ole sentin senttiä ja mieskin on köyhä paskakasa.ap

Lenkille, kirjastoon, työkkäriin ihan noin ensihätään tulisi mieleen.

Annapa nyt leveä hali ukollesi, ei se mikään paskakasa ole kuitenkaan. Puspus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi