Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuolla pois.t.ammattivalittaja

Vierailija
22.03.2016 |

Niin paljon paskaa taas tänäänkin tapahtunut. Koska pääsisin täältä kitumasta pois.

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en tosiaankaan jää mieheni kanssa yhteen. Mä en rakasta häntä tippaakaan ja tuskin kukaan muukaan koskaan rakastaa tuollaista köyhää paskakasaa.ap

Vierailija
42/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ihana miehesi päästä sua lähtemään sen valovirtahellan luota minnekään vai mistä tuli pilviä paratiisiin?

Päästää mutta mihinpä ihminen menisi jos rahaa ei ole sentin senttiä ja mieskin on köyhä paskakasa.ap

Lenkille, kirjastoon, työkkäriin ihan noin ensihätään tulisi mieleen.

Annapa nyt leveä hali ukollesi, ei se mikään paskakasa ole kuitenkaan. Puspus.

Kyllä on köyhä paskakasa josta ei ole yhtään mihinkään. Kirjastossa mä käyn melkein viikottain ja olen työkkärissäkin käynyt. En todellakaan jää tänne.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt en tosiaankaan jää mieheni kanssa yhteen. Mä en rakasta häntä tippaakaan ja tuskin kukaan muukaan koskaan rakastaa tuollaista köyhää paskakasaa.ap

Mitataanko teilläpäin rakkaus rahalla?

Vierailija
44/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jumalauta jo tappamaan itsesi ja lopeta tuo lässyttäminen.

Vierailija
45/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ihana miehesi päästä sua lähtemään sen valovirtahellan luota minnekään vai mistä tuli pilviä paratiisiin?

Päästää mutta mihinpä ihminen menisi jos rahaa ei ole sentin senttiä ja mieskin on köyhä paskakasa.ap

Lenkille, kirjastoon, työkkäriin ihan noin ensihätään tulisi mieleen.

Annapa nyt leveä hali ukollesi, ei se mikään paskakasa ole kuitenkaan. Puspus.

Kyllä on köyhä paskakasa josta ei ole yhtään mihinkään. Kirjastossa mä käyn melkein viikottain ja olen työkkärissäkin käynyt. En todellakaan jää tänne.ap

Käy päivittäin lukemassa lehdet niin pääkoppa saa muuta mietittävää ja tuulettuu. Muuttuu se paska mieskin vähän mukavammaksi kun kattelee sitä löysempi pipo päässä.

Vierailija
46/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä onkin kiva kärvistellä yhdessä, jos joudut kauan jonottamaan kämppää kaupungilta.

Vierailija
47/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tulihan se sieltä. Ongelma onkin miehen köyhyys, minkä takia hän on ei-rakastettava paskakasa.

Varakkaat sinkkumiehet, olkaa valppaina! Ammattivalittaja on pian vapailla markkinoilla!

Vierailija
48/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin kiva kärvistellä yhdessä, jos joudut kauan jonottamaan kämppää kaupungilta.

Ei luulisi täälläpäin kovin kauaa vievän asunnon saanti.ap

Vierailija
49/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni uskoo eron toteutuvan, laittakaa yläpeukku?

Vierailija
50/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tulihan se sieltä. Ongelma onkin miehen köyhyys, minkä takia hän on ei-rakastettava paskakasa.

Varakkaat sinkkumiehet, olkaa valppaina! Ammattivalittaja on pian vapailla markkinoilla!

En aio miestä ottaa. Ja kyllä köyhyys on ongelma kun joutuu risoissa vaatteissa,silmälaseissa yms kulkemaan kun miehellä ei ole rahaa antaa edes mihinkään välttämättömimpään.ap

Vierailija
51/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaisit niin olisit jo kuollut. Älä viitsi provota tällaisella.

Vierailija
52/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni uskoo eron toteutuvan, laittakaa yläpeukku?

Ihan sama mitä luulette mutta yhdessä on eropaperit kirjoitettu.ap

Vierailija
53/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tosiaankaan provoa. Heti kun saan rohkeutta niin teen sen.ap

Vierailija
54/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tinder laulamaan ja ammattivalittajalle uutta elättäjää etsimään. Otat semmoisen vanhemman herrasmiehen jolla on huono näkö ja paksu lompakko. Pääset veilä oikeastikin aruballe jos pelaat korttisi oikein.

Vierailija
55/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tinder laulamaan ja ammattivalittajalle uutta elättäjää etsimään. Otat semmoisen vanhemman herrasmiehen jolla on huono näkö ja paksu lompakko. Pääset veilä oikeastikin aruballe jos pelaat korttisi oikein.

Mä en mitään vanhaa ukkoa ota.ap

Vierailija
56/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio miestä ottaa. Ja kyllä köyhyys on ongelma kun joutuu risoissa vaatteissa,silmälaseissa yms kulkemaan kun miehellä ei ole rahaa antaa edes mihinkään välttämättömimpään.ap

No miehestä erottuasi sinulle alkaakin sitten rikkaudet juoksemaan. On heti uudet vaatteet päällä ja Guccin lasit nenällä.

Vierailija
57/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tosiaankaan provoa. Heti kun saan rohkeutta niin teen sen.ap

Turhaan sä sitten yhteiskunnan varoja käytät ja aauntoa haet kun et kerta tule niitä tarvitsemaan.

Vierailija
58/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ammattivalittaja. Olen kyllästynyt provoihisi. Ja niin on moni muukin. Miksi jaksat jatkaa? Nämä aiheesi kiertävät kehää vuodesta toiseen. Välillä olet eroamassa, seuraavalla viikolla et. Välillä perustat yrityksen, seuraavalla viikolla se on nurin. Välillä sinulla on syöpä, seuraavalla viikolla se parani. Mikä sinua vaivaa? Millainen ihminen kirjoittaa tällaista keskustelupalstalle vuositolkulla? En voi vaan ymmärtää.

Vierailija
59/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ammattivalittaja. Olen kyllästynyt provoihisi. Ja niin on moni muukin. Miksi jaksat jatkaa? Nämä aiheesi kiertävät kehää vuodesta toiseen. Välillä olet eroamassa, seuraavalla viikolla et. Välillä perustat yrityksen, seuraavalla viikolla se on nurin. Välillä sinulla on syöpä, seuraavalla viikolla se parani. Mikä sinua vaivaa? Millainen ihminen kirjoittaa tällaista keskustelupalstalle vuositolkulla? En voi vaan ymmärtää.

Sairas ihminen.

Vierailija
60/175 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käykään nyt pääsiäiseksi suunnitellun lihamurekkeen ja pottumuusin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi