Kokemuksia Irkkumiehistä ja heidän kulttuuristaan?
Olen tavannut kuukausi sitten aivan mielettömän miehen joka asuu tällä hetkellä Dublinissa.
Olemme olleet tiiviisti yhteyksissä koko sen ajan ja nyt olen lähdössä tapaamaan häntä viikonlopuksi.
Olen kuitenkin kauhusta jäykkänä, koska minulla ei ole hajuakaan mitä on vastassa!
Miten tälläinen suomitar pärjää siellä ja aiheutanko vain pahennusta omalla käytökselläni?
Nyt kaikki kokemukset tänne niin tiedän mitä tuleman pitää :D
Kommentit (15)
Kannattaa selvittää miten vahvasti katolinen hän on.
Olennainen osa kulttuurishokkia taitaa olla se ehdoton aborttikielto. Raskaana oleva nainen saa vaikka kuolla mieluummin.
Joo tuon luin myös.. :O itse en kuuluu mihinkään uskontokuntaan edes..
Ainakaan puheesta ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko vain viestitelleet?
Tapasimme kuukausi sitten lomamatkalla ja vietimme koko loman yhdessä
Minun tuntemani irkut ovat aina kaljatuoppi kädessä. Akateemisia 3-kymppisiä miehiä.
Vuoden siellä asuneena, aika vahvat roolit on parisuhteissa. Miehet istuu pubissa työpäivän päätteeksi, kaikissa perheissä on vähintään kolme lasta. Vaikuttaa ihan länsimaiselta menolta alkuun mutta pohjalla todella perinteiset katoliset arvot. Monet käyneet katolisen poikakoulun ja naiset tuntuu kummajaisilta.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen nyt oppinut ;D Olemme puhuneet paljon puhelimessa ja hauskan kuuloista
Vierailija kirjoitti:
Monet käyneet katolisen poikakoulun ja naiset tuntuu kummajaisilta.
Kenen mielestä naiset tuntuvat kummajaisilta: irkkumisten vai suomalaisten naisten? Viitataanko tässä siis irlantilaisiin, kummallisiin naisiin vai siihen, että poikakoulun kasvatit eivät osaa suhtautua naisiin luontevasti tms?
Vierailija kirjoitti:
Vuoden siellä asuneena, aika vahvat roolit on parisuhteissa. Miehet istuu pubissa työpäivän päätteeksi, kaikissa perheissä on vähintään kolme lasta. Vaikuttaa ihan länsimaiselta menolta alkuun mutta pohjalla todella perinteiset katoliset arvot. Monet käyneet katolisen poikakoulun ja naiset tuntuu kummajaisilta.
Millä tavalla kummajaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Pah! Sitä on helppo matkiakin, puhut vain skotlantia hampaat yhteen puristettuna. ;)
Irkut flirttailee ja hemmotelee naisia todella paljon.
Hauskoja ja kauniit silmät. 😊
Varmaan ainakin suomalaiselle voi tulla pikku shokkina se uskonnollisuus ja miten paljon se näkyy elämässä siellä.