Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikat kuivuvat nopeasti kondomin kanssa. Muilla sama ongelma?

Vierailija
21.03.2016 |

Mulla on uusi tapailukumppani eli kumin kanssa pelataan. En tykkää yhtään siitä. Inhottava tuntuma. Varsinkin kun miehellä on niin iso.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukaste, liukaste. 

Oiva apuväline. 

Vierailija
2/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa toista merkkiä. Jotkin kumit teki minulle yliherkkyysreaktion, ja syy oli ilmeisesti kumin omat liukasteet. En ole lateksiallergikko. Onneksi en ole vuosiin tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoamasti liukastetta. Ja kondomin pitää olla oikeaa kokoa eli riittävän iso ympärysmitaltaan. Netistä saa niitä tilata.

Vierailija
4/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kortsut on sellaisia. Joskus kitka tulee niin suureksi, että kortsu hajoaa. Liukkaria kannattaa laittaa sekä kortsun alle, että päälle, niin molemmille saattaa syntyä hetkellinen illuusio, että tässä ei nussita muovikassia.

Vierailija
5/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppisesti kondomin kanssa suositellaan käytettäväksi liukuvoidetta. Ei se pelkään saharoille ole... me käytetään aina liukkaria! Durexilla parhaat liukkarit pumppupullossa.

Vierailija
6/6 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skordarin kanssa ilman muuta liukkaria. Just tuli kokeiltua paljaaltaan Durex Play Heatia

Ei se mulle tuntunut kummemmalta kuin muutkaan, mutta naisystävä tykkäsi, eli kokeilemisen arvoinen aine.