Paikat kuivuvat nopeasti kondomin kanssa. Muilla sama ongelma?
Mulla on uusi tapailukumppani eli kumin kanssa pelataan. En tykkää yhtään siitä. Inhottava tuntuma. Varsinkin kun miehellä on niin iso.
Kommentit (6)
Kokeilkaa toista merkkiä. Jotkin kumit teki minulle yliherkkyysreaktion, ja syy oli ilmeisesti kumin omat liukasteet. En ole lateksiallergikko. Onneksi en ole vuosiin tarvinnut.
Ehdottoamasti liukastetta. Ja kondomin pitää olla oikeaa kokoa eli riittävän iso ympärysmitaltaan. Netistä saa niitä tilata.
Joo kortsut on sellaisia. Joskus kitka tulee niin suureksi, että kortsu hajoaa. Liukkaria kannattaa laittaa sekä kortsun alle, että päälle, niin molemmille saattaa syntyä hetkellinen illuusio, että tässä ei nussita muovikassia.
Oikeaoppisesti kondomin kanssa suositellaan käytettäväksi liukuvoidetta. Ei se pelkään saharoille ole... me käytetään aina liukkaria! Durexilla parhaat liukkarit pumppupullossa.
Skordarin kanssa ilman muuta liukkaria. Just tuli kokeiltua paljaaltaan Durex Play Heatia
Ei se mulle tuntunut kummemmalta kuin muutkaan, mutta naisystävä tykkäsi, eli kokeilemisen arvoinen aine.
Liukaste, liukaste.
Oiva apuväline.