Ruotsinlaivalle yksin?
Ajattelin lähteä yksin risteilylle. Ihan haluaisin vaan käydä Ruotsissa, mutta tulin myös miettineeksi, että millaista porukkaa laivalla yleensä liikkuu (keskellä viikkoa), jos menisi käymään myös baarissa? Olen ujo sinkku.
Ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta sitä vartenhan tämä palsta on hyvä. :)
Kommentit (9)
Olet ykkösluokan ainesta. Nauti elämästä.
Vanhempia ihmisiä ja eläkeläisiä, lapsiperheitä. Itse käyn aina yksin Tukholman risteilyillä.
Ajattelitko mennä Ruotsiin vai vain Ruotsin risteilylle?
Ruotsin matka kestää 2 yötä, joten saat olla jonkun aikaa laivalla, mutta pidemmässä ajassa voisi tutustua paremmin uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin matka kestää 2 yötä, joten saat olla jonkun aikaa laivalla, mutta pidemmässä ajassa voisi tutustua paremmin uusiin ihmisiin.
Ne ketä lähtee Turust pääsee yhdessä yössä
Mä käyn aika usein yksin. Enimmikseen eläkeläisiä ollut niillä mun risteilyllä. Rauhallista menoa. Tykkään kun itse kans ujona saa mennä ja olla rauhassa, saa syödä ja nauttia kauniista maisemista.
Mene vaan! Tuut tykkäämään!
Vierailija kirjoitti:
Risteilylle. Olisi tuollainen etukortti, että pääsisi edullisesti. :) Ruotsissa olisi toki kiva olla pidempikin aika joskus.
ap.
Minä käyn harva se kuukausi Tukholmassa tuttujen luona pyörähtämässä ja aina matkustan laivamatkat yksin. Ihan viihtyisiä ne laivat viikolla on, lapsiperheitä on paljon. Kun ei ota hyttiä autokannen alapuolelta niin ei tarvitse yökausia huutavasta nuorisostakaan välittää.
Mä olen reissannut muutaman kerran itekseni. Ihan vaan nukkuakseni hyvin ja syödäkseni rauhassa. Hotelli ajatus oli liian lähellä kotia, tulisin heti jos joku vaippaongelma. tms. Merellä en päässyt kotiin äkkiä..
Olihan se vanhassa kaupungissa saapastelukin terapiaa, raittiissa ulkoilmassa omissa ajatuksissa. Se ihana scifi kauppa kirjoineen ja figuureineen. Tulee hurjasti ostettua tuliaisia näiltä reissuilta - itselle. Syöminen ravintoloissa, joiden olemassa oloa en edes tiennyt.
Ujolle sinkulle vinkki, miellä itsellesi rooli, jossa olet ehkä rohkeampi kuin oletkaan. Sä olet soturi ja ihmisiä kohti! Sitten kun jengiä tulee, niin olet oma itsesi. Reippaat kyllä ottaa sutkin haltuun.
Siellä on ihan kaikenlaista sakkia arkisin. Ehkä enemmän lapsiperheitä. Otat paremman hytin ja nautit olosta.