Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti

Vierailija
21.03.2016 |

Mikä oli suosikkinne tänään nähdyistä kolmesta kodista? Ja miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten viimeisestä talosta. Se oli kaikkein rennoin ja sopivan kokoinen.

Vierailija
2/10 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kakkoskoti oli kalsea, ykkönen aika hyvä, varsinkin olohuone oli kaunis. Kolmosessa oli hieno portaikko ja asunto sisustettu omannäköiseksi. En tykännyt betonisesta kylpyhuoneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli paras, toka huonoin

Vierailija
4/10 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua tän päivän jaksosta?

Vierailija
5/10 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko muuttaa tuohon kerrostalokämppään?

Vierailija
6/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisistä rintamamiestaloista paras oli ensimmäinen, itse tehtyine liukuovineen, itse värjättyine kankaineen ja kalusteineen. Voittaja sai pisteitä ilmeisesti siksi, että emäntä on somistaja ammatiltaan. Mutta kierrätys ei kyllä minulle tarkoita, että roudataan huusholliin koko autoromuttamon takapiha! Liikaa peltikylttejä, liikaa rekisterilaattoja. Kolkkoa,ei kodikasta. Keskimmäinen suurperheen koti oli muuten kiva vanhoine huonekaluineen, mutta keittiö meni jo sekavan puolelle.

Vierailija
7/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se eka erottui mitenkään jostain uudesta pakettitalosta? Ei siinä ollut enää mitään rintamamiestaloa jäljellä.

Vierailija
8/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 7: Kyllä se selkeästi oli rintamamiestalo edelleen huonejakoineen ja yläkerran viistoine kattoineen. Eikös koko ohjelman idea ole rempata ja sisustaa se kaunis koti? Eihän se autonperäkään sopinut rintamamiestalon henkeen millään tavoin.

Vierailija
9/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisessä on ihan liikaa kaikkea!!

Vierailija
10/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli minusta vähän tylsä ja tavanomainen. Erityisesti olohuoneen sisustus oli valju. Liukuovisysteemi oli kiva sekä terassin keinu ja pehmusteet.

Toka oli jossain määrin sekava.

Kolmas oli mun suosikki, kaikkea kivaa sisustuksessa. Ehkä hieman liikaa tavaraa, mutta kivan näköistä silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi