Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuntuu tykkäävän minusta eniten silloin kun näytän huonovointiselta ja vähemmän kauniilta!

Vierailija
21.03.2016 |

Miten tämä on mahdollista? Eikö miehen luulisi pitävän naisesta eniten silloin kun on viimeisen päälle kauniina?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä AP kirjoituksesta tajusin paljon omaa elämääni ja parisuhdettani!

22 vuotta yhdessä, niin mies on kehunut ulkonäköäni saunan puhtaana, krapulaisena ja tautisena. Ei koskaan silloin kun olen laittautunut. Koska silloin se on kuulemma itsestäänselvyys, hän ei ruman kanssa kulje. ;D

Huonovointisena nainen on paljaimmillaan, heikoimmillaan, MIEHEN puolustettavissa ja pidettävissä. HÄNEN rakas, PUOLUSTAN. 

Voi tuota kultaa, omaa mussukkaani. Luolamieheni. ♥ :D Hupsuja ovat.

Vierailija
22/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivavietti herää?

Onko miehilläkin hoivavietti?

Ei, ainoastaan tappelu- ja kaljanjuontivietti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama perse kesät talvet

Vierailija
24/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ... ajattelin kyllä ihan tällaista seksuaalista kanssakäymistä, kun vastasin, että haju, eli ne feromonit, ovat ehkä ratkaisevassa roolissa.

Ei mitään hoivailua eikä paijailua eikä sanoilla kehumista, vaan sitä, että mies haluaa minut aina silloin, kun olen omasta mielestäni vähiten haluttava.

Kummallista, 25 yhteisen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
25/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu eksäni kanssa, aina kehui ja sanoi että on parempi kun on ilman tai vain vähän meikkiä ja muutenkin "naturelli"... Ensin ajattelin että jes, se tykkää musta omana itsenäni, ihanaa... Sitten paljastuikin että kaikki se oli lähinnä mustasukkaisuudesta johtuvaa, eli mies ajatteli että laittautuneena kelpaisin muillekin, naturellina sitä uhkaa että toinen varastaisi olisi ehkä vähän vähemmän... :/

Vierailija
26/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman räjähtäneen oloiselle naikkoselle on nahkanuijan tarjoaminen jotenkin helpompaa, luonnollisempaa. Viimeisenpäälle laitettu ihminen on miestäkin pelottava näky.

27/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ... ajattelin kyllä ihan tällaista seksuaalista kanssakäymistä, kun vastasin, että haju, eli ne feromonit, ovat ehkä ratkaisevassa roolissa.

Ei mitään hoivailua eikä paijailua eikä sanoilla kehumista, vaan sitä, että mies haluaa minut aina silloin, kun olen omasta mielestäni vähiten haluttava.

Kummallista, 25 yhteisen vuoden jälkeenkin.

Kuulostaa romanttiselta:) Minä ja mieheni olemme tunteneet vasta 10 vuotta, ja haluamme toisiamme yhä,toivottavasti myös 25 vuoden yhteiselon jälkeen.Ihanaa haluta ja olla haluttu,varsinkin jos mies tykkää silloin kun nainen ei ole laittautunut,silloinhan hän todella haluaa naistaan sellaisena kun tämä on.

Vierailija
28/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

22 vuotta yhdessä, niin mies on kehunut ulkonäköäni saunan puhtaana, krapulaisena ja tautisena. Ei koskaan silloin kun olen laittautunut. Koska silloin se on kuulemma itsestäänselvyys, hän ei ruman kanssa kulje. ;D

Huonovointisena nainen on paljaimmillaan, heikoimmillaan, MIEHEN puolustettavissa ja pidettävissä. HÄNEN rakas, PUOLUSTAN. 

Miten joku kehtaa ylpeänä kertoa tuollaista julkisesti? No toisaalta, anonyymejähän olemme... Tuo "minähän en ruman kanssa kulje" on todella ala-arvoisesti sanottu, pthyi. En minäkään seurustelisi tietenkään silmääni miellyttämättömän miehen kanssa, mutta kyllä minä voin kulkea itseäni vähemmän viehättävämmänkin seurassa, tietenkin.

Vierailija
29/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommenttini tarkoitin niin, että vaikka mies ei viehättäisi omaa silmääni niin ei se hengailua estä. En siis tarkoittanut verrata mies vs. minä.

Vierailija
30/30 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

User111 kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Miten joku kehtaa ylpeänä kertoa tuollaista julkisesti? No toisaalta, anonyymejähän olemme... Tuo "minähän en ruman kanssa kulje" on todella ala-arvoisesti sanottu, pthyi. En minäkään seurustelisi tietenkään silmääni miellyttämättömän miehen kanssa, mutta kyllä minä voin kulkea itseäni vähemmän viehättävämmänkin seurassa, tietenkin.

Eiköhän tuo ole enemmänkin läppä? Siis tuo "minähän en ruman kanssa kulje".Siis pointti on kai se,että tietenkin oma kumppani on ainakin omissa silmissä viehättävä,ei kai sen kanssa muuten olisi,Eli ei tarvitse erikseen sanoa,kumppanin kauneus on itsestään selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi