Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuntuu tykkäävän minusta eniten silloin kun näytän huonovointiselta ja vähemmän kauniilta!

Vierailija
21.03.2016 |

Miten tämä on mahdollista? Eikö miehen luulisi pitävän naisesta eniten silloin kun on viimeisen päälle kauniina?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mistä on kyse!! Ap

Vierailija
2/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi naiset aina kuvittelevat, että tällätty on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sadisti.

Vierailija
4/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kuvittelet koko jutun. Ehkä huomaat huonovointisena paremmin sen kuinka hän pitää sinusta. Kun voit hyvin ja näytät mielestäsi kauniilta et niin tarkkaile miehen katsetta koska olet itsevarmempi. Näin minä veikkaisin.

Todennäk. mies siis pitää sinusta aina yhtä paljon. Sekin pitää muistaa että kaikki ovat itseään kohtaan kriittisempiä eli mies ei välttämättä edes huomaa kun näytät mielestäsi huonovointiselta.

Vierailija
5/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavietti herää?

Vierailija
6/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonovointinen nainen on söpömpi.

Vierailija
7/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivavietti herää?

Onko miehilläkin hoivavietti?

Vierailija
8/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies tuntee itsensä edustavammaksi noina hetkinä ja itseluottamus nousee.

Vierailija
9/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojeluvaisto todennäköisesti, lisäksi voit olla helpommin lähestyttävä (esim. ainakin itse jos olen hirveän kiireinen ja etäinen kun on tuhat asiaa mielessä olen huomannut, että miehelle on vaikea antaa huomiota jos tulee vaikka kysymään jotain).

Tai sitten ei vaan tykkää vahvemmin meikatusta. On niitäkin, mm. omani.

Vierailija
10/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakuuta selitykset!

Olen huomannut ihan saman. Kun tukka on pesemättä ja ilman meikkiä, rytkyvaatteet päällä tai kipeänä, olen ehdottomasti puoleensavetävämpi miehen mielestä, vaikka ei sitä tunnustakaan (tai ole huomannut).

Tuntuu turhalta tälläytyä, kun näin on, mutta eihän sitä voi epäsiistinäkään ihmisten ilmoilla esiintyä.

Olisiko jotain merkitystä sillä hajuaistilla? Tuleeko se ihmisen ominaishaju jotenkin paremmin esille peseytymättä ja hajustamatta, ja miehellä herää alkukantaiset vaistot, "tuo on minun nainen, mä haluan sen"!?

Vierailija
11/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakuuta selitykset!

Olen huomannut ihan saman. Kun tukka on pesemättä ja ilman meikkiä, rytkyvaatteet päällä tai kipeänä, olen ehdottomasti puoleensavetävämpi miehen mielestä, vaikka ei sitä tunnustakaan (tai ole huomannut).

Tuntuu turhalta tälläytyä, kun näin on, mutta eihän sitä voi epäsiistinäkään ihmisten ilmoilla esiintyä.

Olisiko jotain merkitystä sillä hajuaistilla? Tuleeko se ihmisen ominaishaju jotenkin paremmin esille peseytymättä ja hajustamatta, ja miehellä herää alkukantaiset vaistot, "tuo on minun nainen, mä haluan sen"!?

Vierailija
12/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin samat kokemukset! En muista, että mies olisi koskaan kehunut kauniiksi, silmäillyt minua pidempään tai tehnyt aloitetta kun olen tälläytynyt. Mutta nytkin paskainen paita päällä, takkuiset hiukset nutturalla, ilman meikkiä ja sain juuri kuulla olevani "kaunotar" :D Ei ymmärrä.

Vierailija
13/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että silmäpussit miehellä on seksikkäät ja ihanan näköiset. Ehkä kyse jostain saman tyylisestä?

Vierailija
14/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää söpöydestä.

Vierailija
15/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakkaus

Vierailija
16/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se mitä naiset kuvittelee miesten pitävän kauniina ei todellisuudessa ole useidenkaan miesten mielestä kaunista.

Vierailija
17/30 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakkaus

Tää.

18/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vakuuta selitykset!

Saattaa olla tuo hajuaistihomma,muistaakseni biologian opettaja joskus sanoi että "ihmisen kuuluu haista ihmiselle",eli kaikenlainen hajusteiden käyttö jotenkin peittää ominaishajun,ja sopiva kumppani valitaan alitajuisesti juuri hajun(feromonien)perusteella.En ole kyllä ihan varma muistanko oikein,siitä on aikaa kun olen koulunpenkillä istunut :D

Toinen vaihtoehto on,että miehen mielestä olet oikeasti kauniimpi "luonnontilassa".Ainakin oma poikaystäväni pitää nimenomaan luonnollisista naisista,karsastaa meikkaamista ja "feikkilaittautumista" kuten hiuspidennykset ja rakennekynnet.

19/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituisia kommentteja! Eikö teidän mielestä miehet ole ihmisiä? Kai tekin kohtelette rakastavasti miestänne jos hän on huonovointinen, tai lapsia! Onko teidän mielestänne parisuhteessa ulkonäkö tärkeintä? Ei ihme että niin monet suhteet päättyvät eroon.

20/30 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapa miehellenne naamari jostain komeammasta. Kyllä se meikkaus vähän luonnollisempi on, mutta eiköhän silloin näe sen henkilön parhaiten, kun ilmeitä tai muuta luonnollisuutta ei piiloteta meikkien taakse. Ainakin minusta pientenkin kasvonpiirteiden muutokset puolison kasvoilla sytyttää, niiden avulla pääsemme samalle aaltopituudelle. Meikki voi peittää niitä pienempiä eroja.

Lisäksi meikittömänä moni taitaa olla itsevarmimmillaan. Jos tilanteessa tohtii olla ilman meikkiä, kun muuten meikkaa, kertoo se jo itsessään itsevarmuudesta siinä tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi