Cheyenne Järvinen: Totuus ja valheet paljastuvat
http://fabuliciouscc.blogspot.fi/2016/03/2016-totuus-ja-valheet-paljast…
Huhhuh, kuulostaa kyllä todella uskomattomalta ja rankalta!
Kuka tietää jotain "Olasta"?
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työni puolesta olen tavannut useita narsisteja, joten tiedän mihin he kykenevät. Vaikka tätä bloggaajaa olisikin "narsisti" ohjaillut, on hänen toiminnassaan erittäin paljon ristiriitaisuuksia ja huolestusta herättäviä piirteitä. Kenenkään on kuitenkaan turha diagnosoida jonkun omakohtaisen kokemuksen perusteella kirjoitetun blogitekstin henkilöitä. Vaikka blogissa mainittu "hyväksikäyttäjä" olisi tehnyt pahoja asioita, on bloggaajan omassa toiminnassa erittäin paljon omituisia piirteitä. Ei tuollaisia asioita kuuluisi kirjoittaa nettiin, eikä varsinkaan sysätä syytä kaikista omista häiriintyneistä teoistaan muiden niskoille. Toivon todella, että bloggaaja saa tarvitsemaansa psykiatrista hoitoa ajoissa.
Tässä juuri petkutuksista näkee miten manipulointi uppoaa tyhmiin ihmisiin. Aivan selvästi itse narsistisen ihmisen kirjoittama kommentti, jolla pelaa omaan pussiin. Ja ääliöt ei tätä huomaa. Narsistit juuri yrittää tehdä siitä uhristaan hullun muiden silmissä, kun se alkaa puhua.
Keittiöpsykologi vauhdissa. :) Kommenttisi on täysin irrelevantti. En ole missään "haukkunut uhria", kunhan tuon tosiasioita julki. Tämä blogisti itse on antanut julkisuuteen itsestään ristiriitaisia ja häpeällisiä tietoja, turha siitä on muita syyttää. Tästä "Olasta" en voi mitään sanoa, sillä olen hänestä lukenut ainoastaan tästä blogista. Jos todella on rikollinen, toivon hänen jäävän kiinni. Kenenkään on kuitenkaan turha levitellä perättömiä tietoja internetissä. Sehän tekeekin minusta narsistin, kun pohdin tämän kohun ristiriitaisia asioita ;)
Perusteletko vielä miksei Cheyenne olisi saanut kirjoittaa blogiinsa omaa kokemustaan?
Antti Kurhinen kiristänyt CCtä videolla? Siis naistenhakkaaja Kurvinen? Joka blogissaan ilkkui Axlille että " pyytäisit vaan hölmö lupaa kuvata"?
Uu, oikein itämafiaa nää Olat ja muut kansanedustajaehdokkaat. Top notch!
No Iltalehdessä on jo juttua tästä, eli taitaa hyeena ämmän businekset olla loppuun taputeltuja tän jälkeen.
Hyvä niin, jos tää juttu on tosi. Jos ei, eiköhän sekin selviä.
Narsisti tosiaan OSAA kusettaa, varsinkin jos vastapuoli on nuori ja hieman hyväuskoinen. Mulla on tosi samantyyppinen kokemus työnantajasta nuoruudessani. Palkkaturva maksoi lopulta palkkani. Opin kyllä sen että toista kertaa ei kuseteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työni puolesta olen tavannut useita narsisteja, joten tiedän mihin he kykenevät. Vaikka tätä bloggaajaa olisikin "narsisti" ohjaillut, on hänen toiminnassaan erittäin paljon ristiriitaisuuksia ja huolestusta herättäviä piirteitä. Kenenkään on kuitenkaan turha diagnosoida jonkun omakohtaisen kokemuksen perusteella kirjoitetun blogitekstin henkilöitä. Vaikka blogissa mainittu "hyväksikäyttäjä" olisi tehnyt pahoja asioita, on bloggaajan omassa toiminnassa erittäin paljon omituisia piirteitä. Ei tuollaisia asioita kuuluisi kirjoittaa nettiin, eikä varsinkaan sysätä syytä kaikista omista häiriintyneistä teoistaan muiden niskoille. Toivon todella, että bloggaaja saa tarvitsemaansa psykiatrista hoitoa ajoissa.
Tässä juuri petkutuksista näkee miten manipulointi uppoaa tyhmiin ihmisiin. Aivan selvästi itse narsistisen ihmisen kirjoittama kommentti, jolla pelaa omaan pussiin. Ja ääliöt ei tätä huomaa. Narsistit juuri yrittää tehdä siitä uhristaan hullun muiden silmissä, kun se alkaa puhua.
Keittiöpsykologi vauhdissa. :) Kommenttisi on täysin irrelevantti. En ole missään "haukkunut uhria", kunhan tuon tosiasioita julki. Tämä blogisti itse on antanut julkisuuteen itsestään ristiriitaisia ja häpeällisiä tietoja, turha siitä on muita syyttää. Tästä "Olasta" en voi mitään sanoa, sillä olen hänestä lukenut ainoastaan tästä blogista. Jos todella on rikollinen, toivon hänen jäävän kiinni. Kenenkään on kuitenkaan turha levitellä perättömiä tietoja internetissä. Sehän tekeekin minusta narsistin, kun pohdin tämän kohun ristiriitaisia asioita ;)
Perusteletko vielä miksei Cheyenne olisi saanut kirjoittaa blogiinsa omaa kokemustaan?
En nyt ole tuo ylempi henkilö, mutta olen samaa mieltä. Ilman vedenpitäviä todisteita on turha kirjoitella JULKISUUTEEN syytöksiä ennen, kuin viranomainen on tutkinut/tuominnut asian. Todella epäkorrektia myös bloggaajalta mainita useita sivullisia henkilöitä nimeltä blogitekstissään. Tuskin monikaan haluaa itseään yhdistettävän Cheyenneen ja hänen sekoiluihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä perättömiä tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä perättömiä tietoja?
SINÄ levittelet perättömiä tietoja kutsumalla täällä ihmisiä narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://cs4314.vk.me/u164480627/-6/x_d8777196.jpg
https://pbs.twimg.com/profile_images/1972740960/olz2.jpg
Näyttäisi olevan noissa Hyenan omien sivujen kuvissakin?
Minkä ikäinen ihminen tuo on?
Tuo nainen näyttää narsistilta! Olen monilla heistä nähnyt tuollaisen kummallisen pistävän katseen, silmät ovat sieluttomat ja ilkeät. Hyi.
Voi vitun idiootti
Anteeksi mutta mikä tuossa kommentissa nyt noin pisti vituttamaan? Olen huomannut saman, enkä tätä yleistä, mutta narsisteilla ja psykopaateilla on hyvin usein pistävä, tai tyhjän oloinen katse silmissään. Onhan tätä asiaa tutkittu psykologien taholta, aiheesta voi googlettaa.
Joo siis kyllä. Sua siis niin tarvittais alan töihin ky näet maagisesti pelkistä silmistä psykopaatit ja narsistit! 😂😱 hui!
"Hyeenat on petoeläinten heimo. Hyeena vaikuttaa kuin ammattipainijalta, valmiilta hyökkäämään kaikkien kimppuun."
Ei mulla muuta.
Mistä videoista c puhuu blogitekstissään?
Näyttää Olan sisko olevan liikekumppanina tuossa rekryfirmassa.
Kurhisen vois joku oikeesti palauttaa itärajan taa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://cs4314.vk.me/u164480627/-6/x_d8777196.jpg
https://pbs.twimg.com/profile_images/1972740960/olz2.jpg
Näyttäisi olevan noissa Hyenan omien sivujen kuvissakin?
Minkä ikäinen ihminen tuo on?
Tuo nainen näyttää narsistilta! Olen monilla heistä nähnyt tuollaisen kummallisen pistävän katseen, silmät ovat sieluttomat ja ilkeät. Hyi.
Musta tuo näyttää MIEHELTÄ! :)
Onko teistä kukaan tilannut tuotteita tuolta?
No joo, myötätunnot kusetuksen ja turhan työn sekä rahanmenon johdosta. Mutta se, ettei sulla siinäkään vaiheessa ala raksuttaa mitään päässä kun joku kehottaa sua myymään ittes seiskalle ja oikeasti pilaamaan mainees ihan totaalisesti, kertoo että taisit loppujen lopuksi vaan tykätä ajatuksesta päästä hehkuttamaan ihqujen julkkisräppäreiden vällyjen väliin pääsystä.
http://m.vk.com/id164480627
Kieron näköinen blondi. Sen näköinenkin oikein. Mahtoi olla kateellinen Cheyennelle.
Ei ole. Tietäjät tietää kenestä kyse, mutta kannattaa lukea se blogipostaus huolellisesti loppuun asti niin saattaa valjeta muillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se herrasmies ja poikaystävä josta puhui Cheek?
Viesti nro 119 siis tälle vastauksena
Mitä ihanoineasti odotitte ihmiseltä jonka nimi on Cheyenne Järvinen ja ikää hikiset parikymmentä vuotta. Tuo vuodatus kuitenkin oli jo paljon enemmän, kuin mihin kykenin noilla eväillä kenenkään yltävän.
Onkohan sekään aito eli omaa käsialaa. Tuollaiset Chiuahuat nyt vaan on viihteen kulutus tavaraa, kohta lihoo kuin joku lolaofusoha ja ketään ei enää kiinnosta, kun uusia tulijoita riittää.
Ihania teinixavautumisia. Varmasti on ihan paska tyyppi toi ola, mutta antaa kyllä ihmisestä itsestäänkin oudon vaikutelman tuo Cheyenne, kun välien sotkeminen perheeseen ja ystäviin onnistuu "uuden" ihmisen toimesta. On siis ollut mentaalisesti otollista maaperää.
Miten nämä suomalaiset julkkisbloggaajat osaakin kirjoittaa noin huonosti?! Aivan älyttömän paskaa tekstiä. Sitten teinit on ihan onnessaan, kun on niin mahtavaa.