Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheyenne Järvinen: Totuus ja valheet paljastuvat

Vierailija
21.03.2016 |

http://fabuliciouscc.blogspot.fi/2016/03/2016-totuus-ja-valheet-paljast…

Huhhuh, kuulostaa kyllä todella uskomattomalta ja rankalta!
Kuka tietää jotain "Olasta"?

Kommentit (397)

Vierailija
381/397 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvis, käy katsomassa IG snanvapaus nimimerkki, siellä on se sähköposti luettavissa. Toivon ettei CC pääse ikinä työskentelemään yhdenkään nepsyn kanssa jos sosiaaliset vaikeudet häntä noin ottavat päähän.

Vierailija
382/397 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Cheyenneä pitkään somessa. Alussa jopa pidin hänestä erittäin paljon ja tavallaan ihailin. Olen jopa erehtynyt kirjoittamaan hänelle kannustavan viestin ja toivonut olevani joskus samanlainen kuin hän. XD On hänen seuraaminen kieltämättä ollut viihdyttävää. Mitä pidempää häntä on seurannut sitä enemmän hänen toimintaansa on alkanut kyseenalaistaa. En ymmärrä, miten hän ei ole saanut jo potkuja työpaikaltaan. Kuka edes kehtaa mollata työpaikkansa noin julkisesti. Hänen versionsa tuskin on koko totuus vaikkei työnantaja alennu samanlaiseen julkiseen mollaamiseen.

Viimeisimpänä hävetti Cheyennen tapa ruottia julkisesti airbnb vuokranantajaansa. Ensisijaisesti mietitytti, onko kaikki pakko mennä heti ekana kirjoittamaan instagramiin. Eikö todella näitä asioita voisi yrittää selvittää yksityisesti ensin? Kävi sääliksi vuokranantajaa. Menin tykkäämään vuokranantajan kommenteista Cheyennen postaukseen ja sen jälkeen hän esti minut ig:ssä. Tuttavani kokeili tykätä samasta kommentista, kun ajatteli ettei kukaan tuollaisesta estä ja sai myös estot. Ilmeisesti estää kaikki ihmiset, jotka asiallisestikin ovat kommentoineet eriäviä mielipiteitä tai edes tykännyt näistä kommenteista. Jokainen ihminen saa tehdä somessaan mitä haluaa. On hieman erikoista, että Cheyenne itse haukkuu ja kritisoi kaikkia julkisesti. Sanoo, että erimieltä saa olla, kuulen mielellään erimielipiteitä, osaan arvioida omaa toimintaani kriittisesti ja vielä usein kysyy seuraajiltaan, mitä mieltä te olette. Jos olet eri mieltä tai edes tykkäät tälläisestä kommentista, estot tulee päälle. Meininki kuin Pohjos-Koreassa. Ei ihme, että Cheyenne saa niin paljon kannustusta ja kaikki näyttävät olevan hänen kanssaan samaa mieltä, kun kaikki muut saa todellisuudessa estot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/397 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kommentoinut vielä mitenkään tuota sähköpostia mikä on laitettu ig:iin?

Vierailija
384/397 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei oo kommentoinut, todennäköisesti esittää että sitä ei ole olemassa mutta nyt on kohteeksi joutunut liitto 😁 toivottavasti potkii sen pihalle ku luulis ettei jäsenmaksu kata tota että jokapäiväistä liiton juristien häiriköintiä noilla omilla sekoiluilla.

Vierailija
385/397 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, että jotkut jaksaa sinnikkäästi puolustaa oikeuksiaan. En tiedä minkälaisten vihalasien läpi te Cheyennen postauksia luette, mutta missään nimessä tuossa lafkassa esimiehen/johdon toiminta ei ole asiallista nähnytkään. Itse asiassa järkyttävää, miten häikäilemättömästi työntekijöiden oikeuksia ollaan polkemassa, ja siitähän sitten tulee itku, kun joku työntekijä ei annakaan kävellä itsensä ja oikeuksiensa yli. 

Ilmeisesti suomalaiset sitten ovat keskimäärin sen verran lampaita, että tämä on ihan hirveää, kun kerrankin joku kehtaa nostaa äläkän työnantajan epäoikeudenmukaisuudesta. 

Vierailija
386/397 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa, että jotkut jaksaa sinnikkäästi puolustaa oikeuksiaan. En tiedä minkälaisten vihalasien läpi te Cheyennen postauksia luette, mutta missään nimessä tuossa lafkassa esimiehen/johdon toiminta ei ole asiallista nähnytkään. Itse asiassa järkyttävää, miten häikäilemättömästi työntekijöiden oikeuksia ollaan polkemassa, ja siitähän sitten tulee itku, kun joku työntekijä ei annakaan kävellä itsensä ja oikeuksiensa yli. 

Ilmeisesti suomalaiset sitten ovat keskimäärin sen verran lampaita, että tämä on ihan hirveää, kun kerrankin joku kehtaa nostaa äläkän työnantajan epäoikeudenmukaisuudesta. 

Eiköhän se ole CC ,joka vihalasien läpi tutkii maailmaa. 

Kun olet kerran keskustellut työnantaja puolen kanssa -vai oletko kenties samassa lafkassa töissä?-, jakaisitko meille muillekin tämän kuuluisan toisen puolen tarinasta?

Vierailija
387/397 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jakaisitko meille muillekin" haha, hyvä yritys kääntää tämä niin, kuin olisin ainoa, joka "CC:tä" puolustaa tässä tapauksessa. Ehkä oletkin itse ko. firman johdosta, tai ainakin ruskeakielinen kateellinen työkaveri. Sen verran lapsellinen ja huono kuva on ko. firman henkilöstöhallinnosta jäänyt, etten ihmettelisi enää ollenkaan, vaikka työnantaja/työntekijät kirjoittelisi nettiin vauvapalstalle. :D 

Jännä juttu, että liitossa tunnutaan olevan vahvasti Cheyennen puolella, vai onko tämäkin sun mielestä täysin mitätön sivuseikka "tarinassa"? 

Vierailija
388/397 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä työskentelen ko. firmassa ja voin kertoa, etten ole saanut missään yhtä hyvää kohtelua, kuin Muratalla. Hyvät edut ja mainiot mahdollisuudet edetä. Cheyenne on ihan itse hankalalla asenteellaan laittanut kapuloita oman uransa rattaisiin.

Vierailija
389/397 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jakaisitko meille muillekin" haha, hyvä yritys kääntää tämä niin, kuin olisin ainoa, joka "CC:tä" puolustaa tässä tapauksessa. Ehkä oletkin itse ko. firman johdosta, tai ainakin ruskeakielinen kateellinen työkaveri. Sen verran lapsellinen ja huono kuva on ko. firman henkilöstöhallinnosta jäänyt, etten ihmettelisi enää ollenkaan, vaikka työnantaja/työntekijät kirjoittelisi nettiin vauvapalstalle. :D 

Jännä juttu, että liitossa tunnutaan olevan vahvasti Cheyennen puolella, vai onko tämäkin sun mielestä täysin mitätön sivuseikka "tarinassa"? 

Mielestäni moni Cheyenneä kritisoiva puhuu hänestä alentavaan sävyyn. Oli hänestä mitä mieltä tahansa, toisen käytös ei oikeuta haukkumaan häntäkään. Jokainen ihminen tekee omat valintansa ja vastaa omasta käytöksestään. Cheyennen somessa korostuu muiden kritisointi. Lähtökohtaisesti hänen toimintaa pitää voida kritisoida. Kritiikin pitäisi olla rakentavaa.

Ei sinunkaan kielenkäyttö ole mitenkään kehuttavaa. Käytät hyvin ivaavia sanoja ja puhut alentavasti. Vaikka sinulla olisi hyviäkin pointteja takana, vesität ne täysin alentavalla kirjoitustyylilläsi!

Vierailija
390/397 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti työskentele muratalla, siellä on niin paskat oltavat työntekijöillä ettei ole tosikaan.

Ainut miten menestyt firmassa on olemalla totaalinen perseennuolija. Vaihtuvuus siellä on ihan käsittämätöntä, kukaan ei halua sinne töihin, esihenkilöt kyykyttää ja haukkuu, seuraavat vessoihin tauoilla ja muuta mukavaa yksityisyyden loukkaamista, rajoittavat sananvapautta, yrittävät hiljentää työntekijät kaikin mahdollisin keinoin, jopa laittomin, murata on ennenkin saanut tuomioita perusteettomista potkuista.

Vierailija
391/397 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti työskentele muratalla, siellä on niin paskat oltavat työntekijöillä ettei ole tosikaan.

Ainut miten menestyt firmassa on olemalla totaalinen perseennuolija. Vaihtuvuus siellä on ihan käsittämätöntä, kukaan ei halua sinne töihin, esihenkilöt kyykyttää ja haukkuu, seuraavat vessoihin tauoilla ja muuta mukavaa yksityisyyden loukkaamista, rajoittavat sananvapautta, yrittävät hiljentää työntekijät kaikin mahdollisin keinoin, jopa laittomin, murata on ennenkin saanut tuomioita perusteettomista potkuista.

Olen täysin samaa mieltä. Kaveri oli muratalla joskus ja sanoi, että ennemmin olisi työttömänä kuin menisi sinne takasin

Vierailija
392/397 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

cc:llä sattuu ja tapahtuu

Vierailija
393/397 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 10vuotta kyseisessä lafkassa ja ihan normi työpaikka, suurin osa jengistä "käy vaan töissä", muutamasta sain ihan siviili kavereita ja nää huutelut miten kauhea paikka murata on kertoo enemmän huutelijoista. Siellä on se pilaantunut 5% joihin kuuluu nää ruskeakieliset JA nämä jotka eivät ole tyytyväisiä mihinkään ja keksivät aina jotain mistä valittaa, somen perusteella sen pääluottamushenkilön suurin rikos oli se 1 juristi lause josta ei tykätty ja sen myötä sen eroa vaadittiin ja järjestettiin sosiaalisessa mediassa ja työpaikalla loka kampanja, levitettiin valheellisia juoruja ja vielä ivaillaan hänestä. Suosittelen jokaista ihmistä katsomaan peiliin että jos itseä kohtaan olisi käyttäydytty noin niin miten olisi toiminut? CC kohdalla vastaus on selvä koska hän jakoi ahkerasti kaiken tiedon minkä käsiinsä sai ja yritti jakaa kryptattua viestiä ja syytti mailin lähettäjiä shadyksi kun ei siinä onnistunut, mutta suuttui ja teki rikosilmoituksen kun joku oli kirjoittanut jodeliin lauseen jonka hän oli joskus kirjoittanut.

Vierailija
394/397 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin miksi en enää löydä CC instasta, oon monista asioista ollut hänen kanssaan samaa mieltä ja tykännyt häntä seurata. Mutta se hänen julkinen air BnB hostin lynkkaaminen ilman syytä (oikeasti, syy oli että host oli "liian ystävällinen ja kerjäsi hyvää arvosanaa"?!) ja kävi sääliksi tuo vuokraemäntä ja kävin vaan antamassa tykkäyksen hänen kommenttiinsa.. niin ilmeisesti tämän vuoksi esti mut?? 

Vierailija
395/397 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mikä tilanne tämän työpaikkajupakan suhteen? Cheyenne on poistanut kaikki kohokohdat aiheesta ja hiljentynyt somessa?

Vierailija
396/397 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tämä ihminen. Se on koko ajan jossain ongelmissa ja riidoissa jonkun osapuolen kanssa. Instassa sanoo, että autistisuutensa takia hänellä on korkea oikeudentaju. Kuulostaa enemmänkin siltä, että oikeuttaa autistisuudellaan sen, että on hankala ihminen.

Vierailija
397/397 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin viimeisimpään "ränttiin" liittyen, että kyllä itsellänikin kävisi oikeudentuntoisuuden päälle ns. kaveri, joka on lainannut reissua varten rahaa, eikä ole vaivautunut maksamaan vielä vuoteen reissun jälkeen takaisin. Sitten ollaankin hups keikkaa veloista huolimatta jo lähdössä ihan uudelle reissulle. Todella häikäilemätöntä käyttäytymistä. Jos vähänkin osaa laskea 1+1 matikalla, ymmärtää ehkä, kenestä ex-kaverista on kyse. Jätän mainitsematta täällä. Olen seurannut tätä entistä kaveria somessa ja tykännyt hänen sisällöistä, jopa melkein laittanut rahaa hänen uusimpaan ööh, tuotteeseen. Nyt ei tee kyllä mieli laittaa penniäkään noin epärehellisen ihmisen juttuihin. Velat maksetaan kavereille ajallaan, eikä riskeerata kaverisuhdetta tuollaiselle. Todella kiusallista käyttää toisen luottamusta hyväksi niin, että kaverin täytyy lopulta alkaa tentata omien rahojensa perään, kun sopimuksesta ei voi pitää kiinni. Eikä tässä konfliktissa ole edes kyse mistään teini-ikäisistä tai juuri aikuisuuden saavuttaneista ihmisistä, vaan kolmekymppisistä naisista tsiisus sentään.