Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuruston pissisteinit virpoo!!

Vierailija
20.03.2016 |

14-vuotiaat, todella oman arvonsa tuntevat tytöt virpomassa. Eikä pikkusisartensa kanssa vaan ihan isolla porukalla. Nämä ovat siis koulu- ja nettikiusajia. Niin söpösti meidän ovelle tulivat, vaikka ollaan monia juttuja heidän kanssaan jouduttu selvittelemään. Toisilla on pokkaa!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antais noin vanhoille suklaamunia. Virpominen on pikkulasten juttu.

Vierailija
2/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe itekki menin 13 vuotiaana virpomaan naapurin lapsen kans. sain hyvän tekosyyn et häntä muka pelottaa yksi virpoa. sait itekki karkkia :D

mut joo jos mie oisin sie nii löisin vaa oven kii enkä antais mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niille vois munaa näyttää

Vierailija
4/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niille vois munaa näyttää

Anteeksi, mutta nauratti liikaa tämä viesti 😂😂😂

Vierailija
5/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaat, todella oman arvonsa tuntevat tytöt virpomassa. Eikä pikkusisartensa kanssa vaan ihan isolla porukalla. Nämä ovat siis koulu- ja nettikiusajia. Niin söpösti meidän ovelle tulivat, vaikka ollaan monia juttuja heidän kanssaan jouduttu selvittelemään. Toisilla on pokkaa!!

Niin. Jokaisessa meissä on hyviä ja huonoja puolia. Jos asiat on selvitetty ei niitä pidä kaivella. Itse syylistyt nuoren ihmisen leimaamiseen, joka on todellista kiusaamista. Kaiken lisäksi olet aikuinen. Tai sinun pitäisi olla.

Vierailija
6/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks adhd-poika tuki virpomaan 13-vuotiaana ja ilman asua. Annoin sile kyllä. Sit olin pihatöissä ja kuulin, kun. Se sanoi kaverilleen pensasaidan takana (ei huomannu mua), että mennään tonne UUDESTAAN, kun sieltä sai niin hyvin.

Mä huutelin, että en anna toista kertaa.

Vierailija
7/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna nyt kaunaa 14-vuotiaille tytöille loppuelämäsi niin hyvä tulee.

Vierailija
8/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei kannata puhua nettikiusaamisesta mitään. Itse on pahimmanlaatuinen kiusaaja ja nimittelijä.

Vierailija
9/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks adhd-poika tuki virpomaan 13-vuotiaana ja ilman asua. Annoin sile kyllä. Sit olin pihatöissä ja kuulin, kun. Se sanoi kaverilleen pensasaidan takana (ei huomannu mua), että mennään tonne UUDESTAAN, kun sieltä sai niin hyvin.

Mä huutelin, että en anna toista kertaa.

Ai pillua? Melko härski viesti

Vierailija
10/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin tuollaisilta pikkupimperoilta, että eikö heitä yhtään hävetä. Virpoa vielä kun namuissaankin kasvaa jo karvoja...

Vierailija
11/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyisin tuollaisilta pikkupimperoilta, että eikö heitä yhtään hävetä. Virpoa vielä kun namuissaankin kasvaa jo karvoja...

Luulenpa että nuo AP:n mainitsemat "pissisteinit" ovat fiksumpia kuin AP ja muut tällaisia kommentoivat. Kuka järkevä aikuinen edes nimittelee tuolla tavoin 14-vuotiaita lapsia?

Vierailija
12/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä mielelläni voisin heille muniani tarjota, jos vain yli-ikäiset munat kelpaavat.

Vierailija
13/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sä oot, rouva isovittu?

Vierailija
14/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti pakotti vielä 14 vuotiaana tekemään virpomisvitsoja ja virpomaan ukkeja ja mummoja vaikka se itseä jo nolotti ja hävetti syvästi. Mutta kun kuulemma olisi tullut hirveän paha mieli isovanhemmille... noinkohan olisi kuitenkaan tullut. Muistan tehneeni niitä vihtoja itku kurkussa vittuuntuneena.

Vierailija
15/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sä oot, rouva isovittu?

ROUVA ISOVITTU :D:D:D

Vierailija
16/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viestinäni tuskin pystyy tunnistamaan, kenestä on kyse, että tuskinpa täyttää nettikiusaamisen tunnusmerkkejä. Tervetuloa pysymään aikuisena, kun oma lapsi on toistuvasti ollut näiden tyttöjen hampaissa. Ja huom!! Tytöt eivät takuulla tiedä tästäkään manailusta mitään. Osaan toki käyttäytyä. Ap

Vierailija
17/17 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en antanut sille adhd:lle kuin ihan munia ja rahaa. En siis mitään seksiä.

Se oli koko koulun eniten sekaisin oleva ja 2 luokkaa kerrannut. Enpä tiedä, mikä siitä tulee aikuisena. Kovasti siitä oli kaikenlaista harmia asuinalueellamme.

Karkin ja rahan himossaan virpoi vielä seuraavanakin vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä