Mä en jaksa olla SOSIAALINEN ja virikkeistävä äiti. Voitte heitellä paskaa niskaan.
On kaksi alle 3-vuotiasta lasta, kolmas on tuloillaan. Tuttavat joilla on yksi pieni lapsi ja muut esim. koululaisia tai isompia, aina sanovat että mun pitäis jaksaa käydä lapsiharrastuksissa, puuhapäivissä, äiti-lapsijumpassa jne jne. Siellä ja tuolla ja kerhoilemassa ja kaikkea. Mutta kun en jaksa.
Tämä odotus väsyttää niin, että jaksan hoitaa päivän askareet (kaikki kotityöt) juuri ja juuri. Lisäksi kun ollaan vaan terveinä, ulkoillaan ja touhutaan jotain yhdessä. Välistä luetaan satuja jne. En vain jaksa perhekerhoilla, kiireessä lähteä aamulla, pukea lapset, sitten riisua, taas pukea. Kumpikaan ei osaa talvivaatteita pukea vielä itse.
Huono äiti olen, ja sitä kaikki sitten kilvan ihmettelee kun esikoiselle tekis seuroissa olo niin hyvää. Kerhoon saa mennä jos paikka heltiää, kun täyttää 3v. Sitä ennen yritän vain saada tän arjen ja kolmannen raskauden jotenkin hoidettua. Että pysyisin terveenä ja kaikki jaksettais:(
Vierailija: