Sannista on kyllä tullu tosi laiha!
Enkä oo mikään Sanni vihaaja tykkään ihan Sannin musiikista, mutta uusimmissa kuvissa huomio kiinnittyy vaan tosi laihoihin jalkoihin.
Toki Sanni on ollut aina hoikka mutta ei kuitenkaan ihan noin laiha. Kaunis on mielestäni edelleen.
Kommentit (42)
Vähän surullinen roolimalli nuorille tytöille :(
Liikaa työtä, julkisuutta ja stressiä. Ei hän varmasti tahallaan ole laihduttanut. Lopettakaa jo arvostelu. Kyllä hänen lähipiiri on sen varmaan jo huomannut ja auttaa.
Tässä on normaalipainoinen ja terve
http://static.iltalehti.fi/muoti/sanni_miss1302in_st.jpg
Eron kyllä huomaa ja tuon nyöripaidan läpi erottaa luut.. Ellei ole sitten heijastus, mutta jo jalkoja katsomalla huomaa, että alipainon puolella tai sen rajoilla mennään. Kerrassaan loistava roolimalli tytöille!
https://instagram.com/p/BCV_tmTzbge/
En Sannin musiikkia kuuntele, mutta katsoessani Vain Elämää -ohjelmaa antoi itsestään hyvin sympaattisen kuvan ja todellakin toivon, että hänellä on kaikki hyvin. Varmasti on ollut kiirettä keikalta keikalle juosta eikä syöminen siinä ole ensimmäisenä mielessä, mutta tätä menoa voi käydä tosiaankin niin, että keikkoja aletaan perua :(
Emmekä av:laiset olla tosiaan ainoita, ketkä on Sannin laihtumisen huomannut vaan ihan myös IG-kommenteissa näkyy faneilta viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet on pahasta!
Toki ovat, mut ei kai Sanni huumeita ole alkanut käyttämään...? o.o
Vierailija kirjoitti:
Liikaa työtä, julkisuutta ja stressiä. Ei hän varmasti tahallaan ole laihduttanut. Lopettakaa jo arvostelu. Kyllä hänen lähipiiri on sen varmaan jo huomannut ja auttaa.
Ei täällä kukaan arvostele. Huolen ilmaisu ei oo arvostelua. Ikävää olisi ummistaa silmät ongelmalta, jos sellainen on. Oon samaa mieltä mahdollisen laihtumisen syistä kuin sinäkin. Julkisuuden henkilö, päivittäin mediassa ihan vapaaehtoisesti, roolimalli lapsille ja nuorille. Tärkeää ottaa asiohin kantaa.
Sanni on Upea taiteilija, jonka uralle toivotaan pitkää ja hienoa jatkoa. Nää Kaikki viestit tässä ketjussa toivoo hänelle vain ja ainoastaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sairaan näköinen. Surullisen oloinen, iloinen pilkahdus silmistä on kadonnut. Veikkaan syömishäiriötä, jos treenaisi oikein Sanni ei olisi noin "pehmeän" laiha.
Miksei kukaan puutu tuohon?
Kyllä tuo on luultavasti herättänyt lähipiirin huolen, ja asiaan on voitu puuttua, mutta täysi-ikäistä syömishäiriöistä on todella vaikea saada pakkohoitoonkaan. Mikäli siis syömishäiriöstä on kyse.
Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu: toisaalta on hyvä, jos syömishäiriöiselle viestitään ulkopuolelta, että laihuus on jo hälyyttävää, sillä tämä ei sitä itse kykene hahmottamaan. Toisaalta taas monet muutkin sairaudet aiheuttavat laihtumista kuin syömishäiriöt. Silloin on varmasti todella satuttavaa kuulla, kuinka sairaalta näyttää, jos koittaa pysyä kaikesta huolimatta reippaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan arvostele. Huolen ilmaisu ei oo arvostelua. Ikävää olisi ummistaa silmät ongelmalta, jos sellainen on. Oon samaa mieltä mahdollisen laihtumisen syistä kuin sinäkin. Julkisuuden henkilö, päivittäin mediassa ihan vapaaehtoisesti, roolimalli lapsille ja nuorille. Tärkeää ottaa asiohin kantaa.
Sanni on Upea taiteilija, jonka uralle toivotaan pitkää ja hienoa jatkoa. Nää Kaikki viestit tässä ketjussa toivoo hänelle vain ja ainoastaan hyvää.
Sannin IG-kuvat kertoo kaiken. Roolimalli on, mutta valtaosa nuorista on täysjärkisiä ja kriittisiä. Sannin IG-kuviin fanit laittaneet huolestuneita , mutta kannustavia kommentteja. Fit is new thin! Terveys ennen kaikkea. Turhaan huolehditte av-mammat.
Jos tänä vuonna sairastuu anoreksiaan Suomessa 20 henkilöä, niin viiden vuoden sisällä yksi niistä kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Omia tyttäriäni en päästä hänen keikkailleen just toi olemus ja tokiviime ainoina alaikäisille sopimattomiksi muuttuneet sanoitukset huomioiden.
Viime aikoina? Minulle kolme vuotta ei ole ''viime aikoina''.
.
Sannin 2013 julkaistussa biisissä lauletaan mm:
''Sotke mun hiukset
Sulata mieli
Suttaa mun naama
Sun tekee mieli''.
.
Myös jo vuosi sitten julkaistussa albumissa olivat mm. biisit nimeltä Kokaiini ja Soita mua.
Soita mua biisissä lauletaan mm:
''Siis, soita mua kuin viidakkorumpua. Soita mua kuin viidakkorumpua. Jos sulla on tekniikka hallussa. Sano rababam babababam. Soita mua kuin viidakkorumpua.
Aamulla kun herään, oon taas yksi niistä, jotka ei ikävöi ketään. Lattialta kerään vaatteet, joista en tiedä mitään. Mut siihen on aikaa, nyt on ilta. Ja me ollaan, kauniita.''
.
Kokaiini biisissä lauletaan:
''Uudet viivat Uusi nousu Sä oot climax ja lasku Hallusinaatio ja ekstaasi loputon jatkumo Näytä parhaasi
Sä oot kuin kokaiinii pidät mut lämpimänä Sä oot vahvin huumeeni hitaasti tapat mut, tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut
Veressä kiehuu kun sä kosketat Rinnassa riehuu kun irrotat Suhun koukussa en pääse pakoon pidät kasassa Sun takii hajoon
Sä oot kuin kokaiinii pidät mut lämpimänä Sä oot vahvin huumeeni hitaasti tapat mut, tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut
Sun huulet mun niska Annan kemikaalien potkia joo mä lopetan taas huomenna Mut luulen et tarviin neuvoja Kun nää varjot katseen alla huudan taas uutta annosta
Uuden viivat Uusi nousu
Sä oot kuin kokaiinii pidät mut lämpimänä Sä oot vahvin huumeeni hitaasti tapat mut, tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut''
.
Joten millä perusteella Sannin laulut ovat vasta viime aikoina muuttuneet sopimattomiksi? Että minua jaksaa pänniä nämä vastuuttomat aikuiset, jotka eivät ilmeisestikkään ole jaksaneet ottaa lastensa kuuntelemien artistien tuotannosta selvää ennen somekohua. Tai sitten te ette näe mitään vikaa tuossa Kokaiini -biisissä, jossa on ainakin omasta mielestäni rajummat lyricit mitä Että mitähän vittua -biisissä.
Sitäpaitsi, Sanni ei ole ikinä tehnyt lasten musiikkia. Ei ikinä. Sanni ei ole missään vaiheessa ollut lapsimusa-artisti.
N18 (ei mikään Sannifani, mutta pidetään tosiasiat tosiasioina ja ottakaa jatkossa selvää asioista, plz)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sairaan näköinen. Surullisen oloinen, iloinen pilkahdus silmistä on kadonnut. Veikkaan syömishäiriötä, jos treenaisi oikein Sanni ei olisi noin "pehmeän" laiha.
Miksei kukaan puutu tuohon?
Kuka voisi puuttua ja miten? Sanni on täysi-ikäinen, aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullinen roolimalli nuorille tytöille :(
Jos Sannilla on syömihäiriö, niin eikö Sanni olisi juuri hyvä esimerkki tytöille (joille Sanni ei ole suunnannut musiikkituotantoaan tms, mutta nämä sattuvat kuulumaan Sannin faneihin)? Siis jos olisi paranemismyönteinen ja alkaisi työstää paranemistaan ja puhuisi avoimesti syömihäiriön vaaroista. Tytöt kuuntelevat mielummin jotain Sannia, kuin jotain keski-ikäistä koulun terkkaria.
Tämä on vain tälläistä ajatusten palloittelua, mutta kuitenkin.
Minulla on aina ollut syömihäiriövibat Sannista. Koira koiran tuntee.
N17
Mulla on kyllä yksi syy mistä laihuus voisi johtua mutta olisi ilkeää sanoa ääneen kun ei ole varmuutta :/:)
Vierailija kirjoitti:
Huumeet on pahasta!
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia tyttäriäni en päästä hänen keikkailleen just toi olemus ja tokiviime ainoina alaikäisille sopimattomiksi muuttuneet sanoitukset huomioiden.
.
''Sotke mun hiukset
Sulata mieli
Suttaa mun naama
Sun tekee mieli''..
Myös jo vuosi sitten julkaistussa albumissa olivat mm. biisit nimeltä Kokaiini ja Soita mua.
''Siis, soita mua kuin viidakkorumpua. Soita mua kuin viidakkorumpua. Jos sulla on tekniikka hallussa. Sano rababam babababam. Soita mua kuin viidakkorumpua.
Aamulla kun herään, oon taas yksi niistä, jotka ei ikävöi ketään. Lattialta kerään vaatteet, joista en tiedä mitään. Mut siihen on aikaa, nyt on ilta. Ja me ollaan, kauniita.''
.
''Uudet viivat Uusi nousu Sä oot climax ja lasku Hallusinaatio ja ekstaasi loputon jatkumo Näytä parhaasi
Veressä kiehuu kun sä kosketat Rinnassa riehuu kun irrotat Suhun koukussa en pääse pakoon pidät kasassa Sun takii hajoon
Sun huulet mun niska Annan kemikaalien potkia joo mä lopetan taas huomenna Mut luulen et tarviin neuvoja Kun nää varjot katseen alla huudan taas uutta annosta
Uuden viivat Uusi nousu
Sä oot kuin kokaiinii pidät mut lämpimänä Sä oot vahvin huumeeni hitaasti tapat mut, tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut tapat mut, tapat mut''
.
Joten millä perusteella Sannin laulut ovat vasta viime aikoina muuttuneet sopimattomiksi? Että minua jaksaa pänniä nämä vastuuttomat aikuiset, jotka eivät ilmeisestikkään ole jaksaneet ottaa lastensa kuuntelemien artistien tuotannosta selvää ennen somekohua. Tai sitten te ette näe mitään vikaa tuossa Kokaiini -biisissä, jossa on ainakin omasta mielestäni rajummat lyricit mitä Että mitähän vittua -biisissä.
Sitäpaitsi, Sanni ei ole ikinä tehnyt lasten musiikkia. Ei ikinä. Sanni ei ole missään vaiheessa ollut lapsimusa-artisti.
N18 (ei mikään Sannifani, mutta pidetään tosiasiat tosiasioina ja ottakaa jatkossa selvää asioista, plz)
Katsos, kun me keski-ikäiset äiti-ihmiset vähän viiveellä herätään näihin ilmiöihin nuorten maailmassa. Havahduttavan vasta, kun julkisuudessa otetaan asia esiin. Ei ehditä suurennuslasilla tutkailla kaikkien sinitukkaisten poppareiden sanoituksia, kun kato käydään töissä, maksetaan asuntolainaa, raahataan kauppakasseja, laitetAan ruokaa, siivotaa ja pyykätään, että saadaan sinunlaisille älypuhelimet ja muut härpsäkkeet maksettua. Sannin tekstejä referoinnin sijaan suosittelen sullekin reipasta ulkoilua talvisäässä ja läksykirjoihin syventämistä. Ja kuule täällä on meitäkin, jotka saavutti täysi-ikäisyyden vasta 21-vuotiaana, että kyllä ihan lapsesta menee tää Kurkisuonio kuvioineen.
https://www.instagram.com/p/BDDw78Dzbqg/?taken-by=sannivirallinen&hl=fi
Valitettavasti tämän näköisiä tyttöjä näkee syömishäiriöosastolla... En tiedä mikä Sannin tilanne on, mutta selkeästi häneltä on painoa pudonnut. Toivottavasti tajuaa itse tilanteensa ja hakee apua mikäli syömishäiriö on kyseessä. (Voihan tietty laihtuminen johtua jostain muustakin sairaudesta tai jotkut reagoivat stressiin/masennukseen syömättömyydellä...) Oli miten oli, toivottavasti fanit eivät ota mallia ja ajattele, että tuollainen ulkomuoto on tavoiteltavan arvoinen. Syömishäiriö on kamala sairaus enkä toivoisi sitä kenellekään. Tästä kun ei mahdollisesti parane koskaan. Ja pelkästään tästä irti yrittäminen on helvetillisen kovaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
''Sotke mun hiukset
Sulata mieli
Suttaa mun naama
Sun tekee mieli''..
.
Uuden viivat Uusi nousu
.
Katsos, kun me keski-ikäiset äiti-ihmiset vähän viiveellä herätään näihin ilmiöihin nuorten maailmassa. Havahduttavan vasta, kun julkisuudessa otetaan asia esiin. Ei ehditä suurennuslasilla tutkailla kaikkien sinitukkaisten poppareiden sanoituksia, kun kato käydään töissä, maksetaan asuntolainaa, raahataan kauppakasseja, laitetAan ruokaa, siivotaa ja pyykätään, että saadaan sinunlaisille älypuhelimet ja muut härpsäkkeet maksettua. Sannin tekstejä referoinnin sijaan suosittelen sullekin reipasta ulkoilua talvisäässä ja läksykirjoihin syventämistä. Ja kuule täällä on meitäkin, jotka saavutti täysi-ikäisyyden vasta 21-vuotiaana, että kyllä ihan lapsesta menee tää Kurkisuonio kuvioineen.
Minä käyn koulun ohessa töitä. Asuntolainaa ei ole, mutta siirrän säästötilille rahaa. Käyn kaupassa ja raahaan ostoskassit, laitan ruokaa, siivoan (joka ikinen pv + yksi isompi siivouspv/viikko + kerran viikkoon käyn siivoamassa porukoiden luona, jossa asuu äiti ja sisarukseni), pyykkään ja ostan itse omilla töistä tienatuilla rahoilla älypuhelimeni ja ''muut härpäkkeet''. Kuntoilen kolmesti viikkoon 2-3h ja käyn lenkillä päivittäin ja keskityn kyllä myös omiin opintoihin. Olen myös lapsenvahtina joka kk ja huolehdin koirastani ja marsuista.
Ja ehdin tästä kaikesta huolimatta ottaa selvää asioista.
N18
Kyllä kovassa ja stressissä laihtuu helposti, joka näkyy ennestään hoikassa hyvin. Ehkä ollut huonommat ruokahalut. Äkkiä tuohon halutessaan painoa saa lisää, lihominen on helppoa.
Jos on anoreksia, niin on aika epätodennäköistä, että on täällä vielä 2080-luvulla.