Kasariteinit, mikä oli The bändi sinulle?
Mulle se oli (ja on yhä) Bon Jovi.
Slippery When Wet soi tauotta :)
Kommentit (25)
ExoPol kirjoitti:
Duran Duran. Simon Le Bon oli jotain jumalaakin ylempää..=))
Itsekin fanitin Duran Durania kovasti, kunnes... You Give Love a Bad Name julkaistiin v1986.. :)
Ap
Kyllä mäkin Bon Jovia kuuntelin, mutta Duran Duranilta mulla on kaikki levyt Arenaan asti ja se on minusta edelleen hiukan aidompaa (siis ei niin laskelmoitua, imago ehkä oli) musaa, ei sillä etteikö Bon Jovillakin olisi kohokohtansa.
2
Hanoi Rocks ja Two steps from the move. Jestas miten katkerasti vihasin Vince Neiliä ja koko Mötley Crueta
Ritchie Blackmoren Rainbow, ja on muuten edelleenkin ykkönen kuuntelujen määrässä.
Niitä on monta. Duran Duran, A-ha, Talking Heads, Pet Shop Boys, David Bowie. (Joo, tiedän että kaikki aina haukkuu Bowien 80-lukua, mutta kun itse olin 12-v kun Let's dance alkoi soida radiossa, niin se jysähti täysillä, enkä myöhemminkään ole kokenut 80-lukua Bowien aallonpohjaksi. Tutustuin varhempaan tuotantoon vasta myöhemmin.) Jos pitäisi valita yksi, niin se olisi Bowie. Sen vuoksi että häntä olen kuunnellut myös 80-luvun jälkeen.
Bon jovi eniten, mutta ostin kokoelmia.best hits...
Def Leppard! Yhä edelleen lemppari.
80-luvun alussa se oli Sex Pistols ja sen jälkeen tuli Judas Priest, jota kuuntelen edelleenkin – enimmäkseen vanhaa tuotantoa. Vuoden -86 konsertti Helsingin jäähallissa oli ikimuistoinen elämys.
Herreys ja Bogart. Ja minusta tuli ihan normaali..
Dingo, Duran Duran (ja Miljoonasade). Joo noi oli ihan best. Dingoa ja Miljoonasadetta käytiin katsomassa livenä, useampaankin kertaan. Duran Duranin fanitus oli Suosikin varassa ja radiosta tuli kerran viikossa niiden haastatteluja ja ne oli puhuttu suomeksi päälle.
Muita hyviä oli Kim Wilde (We are the kids on America), Boy George (Karma Cameleon), Modern Talking (Cheri Cheri lady), A-ha (TaKe on me), Alphaville (Big in Japan), Hanoi Rocks (Up around the bend). Michael Jacksonin Thriller oli kova juttu!
Bon Jovi oli myös hyvä, mutta olin jo niin iso, että sitä ei tarvinnut enää niin kovasti fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Def Leppard! Yhä edelleen lemppari.
Animal!
Duran Duran. Simon Le Bon oli jotain jumalaakin ylempää..=))