muistoja köyliön lallintalosta
1996 kävin katsomassa lalliksella captain jackia ja scooteria.
Olin silloin noin 15vuotias. Kävikö muita mammoja?
Kommentit (11)
Muistan sen pilluralli meiningin. Vanhemmat kundit ajoi autoillaan lallista ympäri. Idiootit
Oijoi, olin ap samoilla keikoilla ja myös 15v! Lisäksi olin Yön, Eppu Normaalin ja ties minkä keikoilla. Bussilla Vammalasta mentiin Lallikselle joka viikonloppu oikeastaan. Ihania muistoja ja ties mitä kohtaamisia :)
Kävin joskus 93 siellä tanssimassa. Esiintyi A. Aallon rytmiorkesteri.
Kasarilla kävin. Myytiin pusuja pojille, jotta saatiin rahaa sisälle.
1989-90 oli kova sana kun olin 14-15-vuotias. Sieltä on muistona ensimmäinen poikaystävä ja muutenkin legendaarisia muistoja. Myös kylmettyneet korvat, koska pipoa ei liftatessa käytetty vaikka silloin oli pakkasta aina min. -30 astetta. Hymyssä suin näitä aikoja muistelen.
Bad Boys Blue kasarin lopulla. Se kundi siinä edessä, niin syötävän hyvännäköinen. Autoissa LA-radiot joihin huudeltiin typeryyksiä. Omppupomppua ja lintukaljaa... Mä olin niin onnellinen 16 kesäinen...aah.
Joskus 80-luvulla kävin. Raumalta oli bussikuljetus. Bändeistä muistan vain Paul Oxford Unitin.
Onko lalliksella vielä jotain menoa?
Minäkin olin siellä!!! Vuonna -96 katsomassa Captain Jackia :D Hauskaa oli silloin.
Jep, kyllä tuli käytyä useempaankin kertaan 90-luvun puolivälin paikkeilla. Hyviä muistoja. :D Ekan (huonon) suudelmanikin sain Lalliksella.
Jep, siellä tuli pyörittyä. Muistan, kuinka joku kouraisi persettä oikein kunnolla, kun seisoin lavan edessä. Tosin oli sellainen vesiraja-hamonen päällä, että huhhuh! Olin jotain 15-v.