Kissani ei suostu puhumaan venäjää
Kommentit (20)
^ No huh huh, jos meidän kissa on määrätietoinen niin teidän on päämäärätietoinen.
Höh, meidän venäjänsiniset ei muuta puhukaan.
Vierailija kirjoitti:
Höh, meidän venäjänsiniset ei muuta puhukaan.
Ovat hyvin hienostuneita ja sulava liikkeisiä. Tykkäävät korkeista paikoista.
Kissa puhuu venäjää ja koira ruotsia.
En pidä kissoista. Tilasin kuitenkin pari kissapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kissa puhuu venäjää ja koira ruotsia.
Ja tulkkaapa niitä sitten siinä saksalaiselle kilpikonnalle.
Keitä kissallesi kaalisoppaa ja soita sille balalaikka, ottakaa vielä yhdessä vodkapaukut. Eiköhän ala juttu kulkemaan ja molotus raikaa.
^ Kiitti vinkistä. Pitänee laittaa juutuupista soimaan Oi niitä aikoja
Miksi kiusaat kissaasi puhumalla sille venäjää?
Ruotsi on paljon helpompi kieli.
Kuule, hanki papukaija! Ne on parempia oppimaan kieliä.
Siis kissa kyllä ymmärtää venäjää, mutta ei suostu millään puhumaan sitä. Jääräpäinen.
Viikko Ville Haapasalon seurassa voisi virkistää kissan muistia.
Volgan risteily voisi auttaa! Meillä ovat kyllä vähän suomalaisia maalaiskissoja, eivätkä kieliä puhu :( savoa vain mouruuvat.
^ Voe kuule, kissat osaavat kaikkia maailman kieliä
Mun kissa tällä viikolla vaan yhtäkkiä vastasi kysymyksiin ''daa'' tai ''njet''. Ei suostu kertomaan mistä on oppinut venäjää. Ehkä sillä on joku venäläinen kolliystävä, jonka haluaa pitää salassa.
mie sain oman kissani puhumaan ranskaa uhkailemalla sitä et käärin sen mattoon ja nakkaan rekan alle. alko kuule puhetta kuuluu ja nopsaa !
Tuolla joku ehdotti kissalle kaalisoppaa. Ei kissa mikään kani ole, ei sille kaali kelpaa. Aito venäläinen kaviaari varmasti saa kielen taipumaan venäjään.
Niin, kevät saa kissamaailmassa kummia aikaan.Kun oikein kaiho kissan karvaista rintaa riepoo, niin saattaahan siinä tulla Tunteita ulos kielellä jos toisellakin.Itsepäisimmät saattavat vaieta monella kielellä.
Meidän puhuu venäjää yhden sanan, бабушка.
Tulee aina sitä maukumaan tarkoittaen minua. En mä vielä mikään mummo ole!
Minun kissani alkoi muutama kuukausi sitten naukumaan vain ranskaksi. Pari kertaa jaksoin ottaa siltä baskerin pois mutta se uhkasi karkaamisella ja syömälakolla... Nyt se on alkanut vaatimaan ranskalaista kissanruokaa o.O