Sammuttakaa valot tasan klo 20.30
Yritetään saada sähkönkulutus tippumaan nollaan
http://www.fingrid.fi/fi/sahkomarkkinat/voimajarjestelman-tila/Sivut/de…
Kommentit (25)
Minuahan ei komellenna -_- Menenpä tästä sytyttämään kylppärinkin valot
Miksi? Eikö myös muut sähkölaitteet?
Kas kun sopivasti just tulin lenkiltä ja laitoin saunankin päälle.
Sammutin kaikki valot. Onneksi on näitä taskulamppuja, tietokone ja ledikynttilöitä, joista saa valoa.
Ihan turhaa niitä on sammutella, sähköä tuotetaan tuli kulutukseen piikki tai ei.
Mitä jos Ap muuttaisi johkin sähköttömään mummonmökkiin pysyvästi, niin näksit mitä se todella on. Nyt sä voit kääntää valot päälle heti halutessasi.
En sammuta,kaikki valot päällä. Telkkari,tietokone,tiskikone,pyykkikone,uuni päällä
Osallistun Earth Houriin.
Onpa täällä uskomatonta kommentointia, ei voi muuta sanoa :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Ap muuttaisi johkin sähköttömään mummonmökkiin pysyvästi, niin näksit mitä se todella on. Nyt sä voit kääntää valot päälle heti halutessasi.
Oletko idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Osallistun Earth Houriin.
Onpa täällä uskomatonta kommentointia, ei voi muuta sanoa :(
Otitko myös kaikki sähkölaitteet pois seinästä? Muuten tuolla hömpötyksellä ei ole mitään vaikutusta sähkönkulutukseesi.
Talossani on pihalla kaikki valot päällä, ei kiinnosta viherpiipertäjien tempaukset.
En viiti ko haluun kattoa telkkaria ja saunaki päällä, tuntuu tekopyhältä istuu pimeessä :'D
Minähän siitä sähköstä maksan joten kulutan sitä tasan sen verran kuin haluan!
No oikeesti, mä en shoppaile koko ajan tai yleensäkään turhaa, en aja autolla lyhyitä matkoja, sammutan turhat valot joka päivä muutekin ja käytän paljon jälkilämpöjä kypsennyksessä sekä paljon muuta. Katson, että olen tehnyt osuuteni arjessa paljon paremmin kuin moni, joka nyt tekopyhänä sammuttaa valonsa ja muulloin vähät mistään välittää. Eikä mulla oikeasti ole ledikynttilöitä tai taskulamppuja, vaan valot vain tässä huoneessa, missä nyt olen, niinkuin on aina.
Vierailija kirjoitti:
No oikeesti, mä en shoppaile koko ajan tai yleensäkään turhaa, en aja autolla lyhyitä matkoja, sammutan turhat valot joka päivä muutekin ja käytän paljon jälkilämpöjä kypsennyksessä sekä paljon muuta. Katson, että olen tehnyt osuuteni arjessa paljon paremmin kuin moni, joka nyt tekopyhänä sammuttaa valonsa ja muulloin vähät mistään välittää. Eikä mulla oikeasti ole ledikynttilöitä tai taskulamppuja, vaan valot vain tässä huoneessa, missä nyt olen, niinkuin on aina.
Earth hourin onkin keksineet varmasti rikkaat jotka tällä hetkellä voivat olla käyttämättä yksityiskonetta, jolla lennetään asunnoista toiseen ympäri maailmaa. Nyt on sitten kiva syyllistää tavista kun itse luopuu jostain.
Tämä on mielenilmaus, mitä ihmettä noi muutamat vastustajat horisee? Jokainen tehköön, mitä omatunto kertoo.
Hyvä 👌!