Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos saisitte palata päiväksi menneisyyteen

Vierailija
19.03.2016 |

jos saisitte palata päiväksi menneisyyteen ja elää jonkun hetken uusiksi (ette muuttaa mitään vaan elää hetki uudestaan). mihin päivään palaisitte?
itse varmaan palaisin siihen kun tapasin mieheni

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin tahansa päivään lapsuuden (tai esiteini?) kesään vuoteen 2003 kun olin 12v ja olin vain kavereiden kanssa, aina uitiin ja pyöräiltiin outoihin paikkoihin ja se kesä oli muutoinkin paras kun oli lämmin ja sellanen huoleton fiilis ja aidosti mukavaa. Ei ollut somea ja kaikilla ei ollut edes kännykkää, niitä aikoja on ikävä.

Vierailija
22/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa päivä silloin, kun en tiennyt vielä, että lasteni äiti pettää mua :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljään päivään voisin palata. Nuoruuden kesäpäivään parhaan ystäväni kanssa heidän mökillä, omaan hääpäivään, esikoisen syntymän jälkeiseen hetkeen (ja vuoteen) sekä oman idolini kohtaamiseen.

Nämä ovat onnellisimpia hetkiä ja muistojani lapsuusmuistojen ohella. Lapsuuteen palaaminen tuntuisi silti liian oudolta.

Vierailija
24/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 10-14 ikäisenä ihan mihin tahansa kesäpäivään 1980-luvun vaihteessa. Huoletonta aikaa ja isä ja äiti olivat silloin vielä melko terveitä. Kavereiden kanssa ajeltiin pyörillä ja nautittiin kesästä.

Elämäni parhainta aikaa.