Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos saisitte palata päiväksi menneisyyteen

Vierailija
19.03.2016 |

jos saisitte palata päiväksi menneisyyteen ja elää jonkun hetken uusiksi (ette muuttaa mitään vaan elää hetki uudestaan). mihin päivään palaisitte?
itse varmaan palaisin siihen kun tapasin mieheni

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaisin sihen hetkeen ku sanottiin toisilemme ekan kerran "rakastan sua".

Vierailija
2/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun painoin 75 kg :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin niistä päivistä, kun äitini oli vielä elossa.

Vierailija
4/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin piipahtaa jonkun suuren musiikkiteoksen kantaesityksessä. Vaikkapa kokemassa näin pääsiäisen kunniaksi ensimmäisen Parsifalin.

Vierailija
5/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin siihen hetkeen, kun eksän kanssa harrastettiin eläimellistä seksiä baari-illan päätteeksi.

Vierailija
6/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivään tai jommankumman lapsen syntymään. Tai pääsykoepäivään (mutta silloin haluaisin sen 0,4p enemmän!)

Vierailija
7/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ensimmäisen lapseni syntymäpäivään.

Vierailija
8/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siihen marraskuiseen iltaan palaisin joka jäi äitini viimeiseksi ja läksi täältä pois yksin. Olen kipunoinut tuon asian kanssa aika paljon, mutta koin että minua tarvittiin tuolloin 2,5v ja 4v lasteni luona enkä tainnut oikein tajua että äiti kuolisi sinä yönä, ehkäpä hoitajien olisi ollut hyvä siitä minulle mainita..että elintoiminnot vaikuttavat jo heikoilta tms...no, olin hänen vierellään kuitenkin kys iltapäivän ja illan, sain hänet havahdutettua pariksi sekunniksi tähän maailmaan kertoakseni että rakastan, äiti vastasi että "niin minäkin sin" ja ääni/tajunta painui takaisin "sinne jonnekin".

Vierailija
9/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kesälomaan kun koko perhe oli vielä kasassa... Tai vaikka johonkin (lapsuuden) jouluaattoon.

Vierailija
10/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteen, aikaan, jolloin olin 10-vuotias. Se on muistoissani parasta, vaikka sen jälkern on tapahtunut paljon hyvää. Silti silloin olin vielä optimistinen ja iloinen. Iloisuus loppui murrosiässä eikä ole palannut. Mikään ei ole sitä palauttanut.

Vierailija
11/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin hyvin varhaiseen lapsuuteeni ja sanoisin äidilleni, että hänen todella täytyy erota siitä hullusta miehestä.

Vierailija
12/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johonkin niistä päivistä lapsuuden ja teini-ikäisyyden rajamailla kun vietin lomaa maalaistalossa, jossa oli hevosia ja poneja joilla sai ratsastaa ja joita hoitaa kuin omiaan ja loppuaika pelattiin korttia tai tehtiin muuta mukavaa kavereitten kanssa.

Vierailija
13/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin takaisin viime-exäni luo viettämään viellä yhden päivän lisää yhdessä.

Vierailija
14/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin palata joko lapsuuden jouluaattoihin, tai alkuaikoihin kun olin tavannut nykyisen aviomieheni tai siihen päivään kun sain ensimmäisen lapseni. En niihin mielettömiin kipuihin, mutta siihen hetkeen kun lapsi oli syntynyt ja minut parsittu kokoon ja pääsin katsomaan lasta. Se hetki oli mieletön. Lapsi oli aivan käsittämätän onni. Että minä olin saanut hänet aikaiseksi. En koskaan uskonut,että minusta olisi siihen.

Vierailija
15/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku random viikonloppu 16-vuotiaana kavereiden kanssa. Ei huolen häivää. :)

Vierailija
16/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesään 2009. Meidän perhe oli vielä onnellinen.

Vierailija
17/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesään 2005, kun ex- mies rakensi meille taloa ja olimme niin rakastuneita, että vietimme kaiken ajan yhdessä. Ihan mikä tahansa päivä käy, ne oli kaikki hyviä.

Vierailija
18/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauheeta kun vain voi olla mutta päivään jolloin ex jätti. Toimisin eri tavalla, vaikka lopputulos olisi sama kuin nyt, mutta minulla olisi levollisempi olo lasten vuoksi.

Vierailija
19/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua palata menneisyyteen.

Vierailija
20/24 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan kun olin lasteni isän kanssa vielä yhdessä ja kaikki oli hyvin... ;(