Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkisin tai oudoin asia, jota inhoat ihan suhteettoman paljon?

Vierailija
19.03.2016 |

Mitkä arkiset tai pikkujutut ärsyttävät sinua enemmän, kuin niiden pitäisi? Tai minkä mitättömän askareen välttelyyn ja inhoamiseen menee paljon enemmän energiaa, kuin sen tekemiseen?

Mulla tällaisia on ainakin ruokien pakkaaminen jääkaappiin. Siis kun on vaikkapa juhlat ja pöydässä on paljon erilaisia ruokia, joita jää yli, ja ne pitäisi sitten joko siirtää toisiin purkkeihin tai pakata kelmuun. Jostain syystä inhoan tätä todella paljon ja yritän liueta paikalta.

Toinen on se, kun on juuri upottanut molemmat kätensä johonkin likaiseen tai märkään (tiskaa, pesee vessaa tms.) ja sitten hiha lörpsähtää alas ja sitä yrittää epätoivoisesti nostaa ylöspäin hinkuttamalla käsivartta kylkeä vasten.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pussissa onkin inhottavia itäneitä perunoita, ne valkoiset luikerot on vastenmielisiä. 

Vierailija
2/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi tai kimppakiva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku... märkää leipää kuorrutksella. :(

Vierailija
4/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mässyttää kovaan ääneen ruokapöydässä. Lisäksi inhoan astianpesukoneen tyhentämistä.

Vierailija
5/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemistä, ihan mihin vaan.

Vierailija
6/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen! Tahdon tottakai olla puhdas ja tuoksua hyvälle, mutta henkisesti tekee todella tiukkaa mennä valuvan veden alle. Sitten kun on kastunut, homma on ihan ok, mutta...

Kaverini sanoi että minulla on varmaan kissa henkioppaana. ;)

Vierailija
7/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jos minua kutitetaan / uhataan kutittaa. Ei heti tule mieleen mitään kamalampaa.

Vierailija
8/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoista osa vihaa suhteettoman paljon miehiä/miehiään. Puolta maailman ihmisistä ja jopa sitä omaa puolisoaan. Voiko arkisempaa asiaa olla kuin miehen kohtaaminen.

Vierailija
9/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, oletko tosissasi? Naisviha kytee ympäri maailman paljon tuhoisemmin seurauksin kuin muutaman palstalaisen antipatiat!

Vierailija
10/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain kumman syystä alkaa just käsin tiskatessa kutittamaan silmää tai toista korvakäytävää.

Vierailija
11/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussien viemistä. En tajua miten se voi olla niin vaikeaa. Kyllähän siinä pitää muutama ylimääräinen metri kävellä, kun ne vie töihin lähtiessä samalla roskikseen. :D

Vierailija
12/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan yli kaiken ruuanlaittamista. Rakastan kyllä syömistä :D

Vierailija
13/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8, oletko tosissasi? Naisviha kytee ympäri maailman paljon tuhoisemmin seurauksin kuin muutaman palstalaisen antipatiat!

Puhuin osasta palstamammoista. Olisit ihan voinut oman kirjoituksesi asiasta tehdä?

Ja niin, mitä oletkaan tehnyt omalta osaltasi tuon "naisvihan" poistamiseksi? Intialaisten naisten hyväksi?

Räksyttänyt av-palstalla, siinä kaikki..

Vierailija
14/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesua. En vaan jaksaisi, vastenmielistä ja aikaa vievää koko homma. Pesen kuitenkin hampaat 2x päivässä. Lisäksi vihaan käsin tiskaamista.

Vierailija
15/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykin ripustaminen kuivumaan

Vierailija
16/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on siivoaminen tai varsinkin tavaroiden paikoilleen laittaminen. Tulee aina mieleen se, miten minua loukannut äitini käski tehdä niin. Ei siis voi tehdä, ettei toimis äitini mieliksi. Edes aikuisena omassa kodissaan. Hähähää, siitäs saat, äiti!

Vierailija
17/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on siivoaminen tai varsinkin tavaroiden paikoilleen laittaminen. Tulee aina mieleen se, miten minua loukannut äitini käski tehdä niin. Ei siis voi tehdä, ettei toimis äitini mieliksi. Edes aikuisena omassa kodissaan. Hähähää, siitäs saat, äiti!

Yksin asuessa sitä voi aittavasti tehdä, mutta kun minusta tuli perheellinen, niin muiden iloksi ei enää voi tehdä. Nehän voisivat luulla olevansa kuin äitini ja käskeneensä minua siihen ja siten voittaneensa!

Vierailija
18/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auttavasti

17

Vierailija
19/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen vieminen. Ei niitä edes pitäisi kertyä paljon, kun ei juurikaan käytetä alkoholia, mutta jostain syystä välttelen viemistä viimeiseen saakka.

Vierailija
20/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivien pyykkien viikkaaminen ja kaappeihin laittaminen on jotenkin tosi tylsää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme