Etkö muka koskaan haaveillut seksisuhteesta opettajasi kanssa?
Kommentit (36)
En. Mutta kun aikuisena menin koulun penkille niin oppilaitoksessa johtavana opettajana nuoruudenaikainen kännisekoilukumppani, aivan kauhea tapaus ja joka kerta kun näen tyypin sen niin tulee erittäin etova olo. Lisäksi minua opettaa nainen, jonka miehen kanssa oli nuorena tyhmää säätöä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Yläasteelta, lukioon, yliopistoon ja aikuisopistoonkin.
Vieläkin joskus saatan itseni hurmioon yläasteen biologian opettajan pursuavia utareita ajatellen.
En, mutta atk ope kävi selkeästi kuumana minuun (olin kyllä jo parikymppinen ja ope kolmissakymmenissä joten ei mitenkään pervoa). Oi niitä aikoja kun olin kuuma kissa :)
Vierailija kirjoitti:
Minulta jäi Saksa oppimatta ;-)
No en varsinaisesti ole haaveillut seksisuhteesta(en herrastaisi sellaisia ylipäätään),mutta on ollut yhdestä opettajasta jonkinlaisia fantasioita.Kun opiskelin kauppaopistossa,yksi opettaja näytti aivan Salattujen elämien Ismolta(yök),mutta hänellä on mielettömän seksikäs ääni.Kuuntelin aina korvat pystyssä tunneilla ja joskus heitin hänen kanssaan kaksimielistä läppää.On ollut söpöjä opettajia,joihin olen ehkä ollut hieman ihastunut,mutta tuo ihanaääninen opettaja oli ainoa joka herätti "sopimattomia" ajatuksia :D
Vain yhden sijaisen kanssa. Itse olin yläasteen ysillä ja tuo nuori mies oli hieman päälle parikymppinen.
Kemian/fysiikan opettaja... Se ei ole edes kai yleisesti komea O_o Jokin siinä vetosi...
Näin kyseisestä mihestä seksiunen ja hämmennyin pahasti, sillä siitä on jo moooooonia vuosia kun koulussa olin.
En usko hänen näyttävän kyllä samalta nyt kuin unessani.
Onneksi olen sitten kuitenkin ihan terve...
No en. Mikään eikä kukaan ei vedonnut. Pajon myöhemmin olen tajunnut opettajien vian: he kuvittelevat, että on olemassa oikeita ja vääriä vastauksia. Sellaisen ihmisen kanssa olisi rasittavaa elää.
En. En edes amiksen 5 vuotta vanhemmasta hyvännäköisestä sijaisopettajasta.
En. Jälkeenpäin ajatellen (ja tietäen) että muutamat lukioaikaiset opettajat eivät edes olleet kovin paljoa vanhempia, mutta silti ne jotenkin tuntui siltä.
Olen kuolannut keittiöaineiden opettajaa, olisipa hän leiponut rintojani työtason päällä... Parikymmentä vuotta vanhempi ja oli minusta ilmeisesti myös kiinnostunut ;)
pianonsoiton opettajani oli unelmieni kohde siinä lukion loppupuolella. yritin ajatuksen voimalla saada hänet kiinnostumaan itsestäni, mutta en onnistunut. hän on edelleen, n. 25 vuotta myöhemmin, poikamies.
Useampaakin, alkoi yläasteella. Mulla on varmaan epämääräisen oman isäsuhteen takia taipumus ihastua minua 20 vuotta vanhempiin miehiin ja etsiä sitä kautta hyväksyntää ja rakkautta.
Nämä toki ovat aina jääneet haaveiluksi vain, ja olen nykyään naimisissa ihan omanikäisen miehen kanssa. Onneksi haaveilu on kivaa ja turvallista, kunhan se jää vain haaveiluksi.
Ala-asteella oli nuori opettajaopiskelija vähän aikaa sijaisena ja häneen taisi melkein kaikki tytöt ihastua, seksistä en silloin haaveillut. Sitten kun olin vähän vanhempi niin kaikki miesopettajat olivat vanhoja rumia ukkoja. Siltä ne vaikuttivat, olivat ihan tavallisia noin 40-50-vuotiaita miehiä, mutta eipä teininä tuollaiset hirveästi kiinnostaneet siinä mielessä.
No en haaveillut. Tuli silti testattua.