Etkö muka koskaan haaveillut seksisuhteesta opettajasi kanssa?
Kommentit (36)
No hyi. Niiden valkosipulilta tuoksahtavien couperosa-setien kanssako? Saatan olla tuhma, mutta en niin perverssi.
Tää on niin noloa, aikuisopiskelijana ja opettaja vielä 10v nuorempi mies.
Joo haaveilin. Sanoin suoraan sille että pidän sitä kauneimpana naisena mitä olen koskaan nähnyt. Pyysinpä treffeillekin, ei lähteny. Halasi kyllä minua ja sanoi että löydät jostakin rakastettavan naisen. Itkin.
En. Edes aikuisena kouluympyröiden ulkopuolella ei ole tullut vastaan sillain kiinnostavaa opettajaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Edes aikuisena kouluympyröiden ulkopuolella ei ole tullut vastaan sillain kiinnostavaa opettajaa.
Kyllä oon nyt henkilökohtaisesti loukkaantunut tuosta koko piiloseksikkään ammattikuntamme puolesta.
Kyllä useammastakin. Matikanope tuli ensimmäisenä mieleen.
Haaveistani hän ei saanut tietää.
Vierailija kirjoitti:
Atk ope testattu! :)
Meillä oli yläasteella aika hemaiseva blondi atk-opettajana. Moni siitä varmaan haaveili. Tottakai pieni flirtti piristi päivää.
En haaveillut. En muutenkaan ole kiinostunut (reilusti) vanhemmista miehistä. Paitsi Henkka Hyppönen on kyllä hot, vaikka on ainakin 10 vuotta vanhempi. Mutta se ei valitettavasti ole ollut mun opettajana... Harmi, olisin varmasti oppinut sen tunneilla paljon ;)
peruskoulussa oli joitain opettajattaria, joista fantasioin. kun olin ysillä, niin luokalle tuli vähän päälle parikymppinen söpö luokka-avustaja. kerran jäin jälki istuntoon, jota avustaja tuli pitämään. siellä sitten sain hänet ylipuhua ottamaan itseltäni suihin.
Itselle jäi yläasteesta vain kaksi asiaa mieleen ja ne molemmat olivat ruotsin opettajallamme.
Kyllä yliopistossa. Latinan peruskurssilla.