Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluatko tietää miltä tuntuu olla nainen baarissa?

Vierailija
19.03.2016 |

Mene homobaariin. En ehtinyt olla kun 5 minuuttia ja heti ehdoteltiin mm. suihinottoa vessassa. Ikinä ei ole piiritetty tolla tavalla. Harmi ettei miehet kiinnosta siinä mielessä, mutta kohottaa silti mieltä kun tuntee olevansa haluttu ilman että ite tekee yhtään mitään. Suosittelen kokemuksena.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut homobaarissa ja kukaan ei tullut iskemään. Naisparat...

mies

Vierailija
2/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies

Oliko siellä muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Oliko siellä muita?

joo ja oli vielä gay priden aikaan

Vierailija
4/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jopa av-palstan mittapuunkin mukaan todella paska vertaus  ; )

Vierailija
5/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Tommostako se on.

En sitten varmaan ole nainen.

Vierailija
7/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sinulle tultiin ehdottamaan että sinut tyydytettäisiin? Joo ei, ei tapahdu naisille. Naisille ehdotetaan että nainen antaa reijän johon mies saa tyydyttää itsensä. Jos sinulle oltaisiin tultu ehdottamaan että naisivat sinua kuivana kakkoseen niin oltaisiin jo lähempänä naisten todellisuutta. 

Vierailija
8/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että sinulle tultiin ehdottamaan että sinut tyydytettäisiin? Joo ei, ei tapahdu naisille. Naisille ehdotetaan että nainen antaa reijän johon mies saa tyydyttää itsensä. Jos sinulle oltaisiin tultu ehdottamaan että naisivat sinua kuivana kakkoseen niin oltaisiin jo lähempänä naisten todellisuutta. 

"Anna reikäsi minun käyttööni masturboimiseen". Ihan näinkö sinua oikeasti lähestytään baarissa?

Miesvihaajalla on miesvihaajan jutut.

Vierailija
9/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas.

Vierailija
10/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta kyllä paskankaan vertaa.

Vierailija
11/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anna reikäsi minun käyttööni masturboimiseen". Ihan näinkö sinua oikeasti lähestytään baarissa?

Sellaistahan se on. Miehille naiset = pillu. Ei miehiä kiinnosta saako nainen seksistä mitään tyydytystä.

Vierailija
12/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä todistanut tilannetta että homo ehdottaisi seksiä heterolle, aina se on ollut toisinpäin.

Vierailija
13/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene homobaariin. En ehtinyt olla kun 5 minuuttia ja heti ehdoteltiin mm. suihinottoa vessassa. Ikinä ei ole piiritetty tolla tavalla. Harmi ettei miehet kiinnosta siinä mielessä, mutta kohottaa silti mieltä kun tuntee olevansa haluttu ilman että ite tekee yhtään mitään. Suosittelen kokemuksena.

Tää oli siis sun eka kertasi homobaarissa ja tästä päättelit, että kaikille naisille käy noin aina kun menevät kuppilaan?

Ok.

Vierailija
14/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se on. Miehille naiset = pillu. Ei miehiä kiinnosta saako nainen seksistä mitään tyydytystä.

Jaa. Kyllä mun kumppaneita on aina kiinnostanut. Mitäs treffailette vääriä miehiä.

Vierailija
15/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä mun kumppaneita on aina kiinnostanut. Mitäs treffailette vääriä miehiä.

Kerropa ne piirteet, joilla saa jo etukäteen tietoonsa sen miten mies tulee suhtautumaan seksissä naiseen?

Vierailija
16/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ehdottelu naisille EI ole sama asia kuin homojen ehdottelu heteroille. Lopettakaa tuo typerä vertailu. Mies/nainen -ehdottelussa on periaattessa edes pieni mahdollisuus, että ehdotus miellyttää sen saajaa. Suuri osa naisista suostuisi esim. Ian Somerhalderin melko suorasukaiseenkin ehdotteluun. Hetero sen sijaan ei suostu homon ehdotteluun, tai sitten hän ei ole hetero. Hetero myöskään ei pidä elämäntavoitteenaan saada ihana homo rinnalleen, mutta aika moni nainen haluaa ihanan miehen.

Vierailija
17/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei toi mitään arkipäivää ole. Taas joku prinsessa haluaa nostaa ittetuntoonsa tapauksella, joka on tapahtunut kerran elämässä.

Vierailija
18/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli siis sun eka kertasi homobaarissa ja tästä päättelit, että kaikille naisille käy noin aina kun menevät kuppilaan?

Ok.

Jep.

Vierailija
19/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ehdottelu naisille EI ole sama asia kuin homojen ehdottelu heteroille. Lopettakaa tuo typerä vertailu. Mies/nainen -ehdottelussa on periaattessa edes pieni mahdollisuus, että ehdotus miellyttää sen saajaa. Suuri osa naisista suostuisi esim. Ian Somerhalderin melko suorasukaiseenkin ehdotteluun. Hetero sen sijaan ei suostu homon ehdotteluun, tai sitten hän ei ole hetero. Hetero myöskään ei pidä elämäntavoitteenaan saada ihana homo rinnalleen, mutta aika moni nainen haluaa ihanan miehen.

Jos se olis kymmenen vuotta nuorempi, niin panisin.

Vierailija
20/51 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kuvittele munan sijaan vagina ja sitten menet tai kuvittelet meneväsi baariin. 99% naisista juttelee tuttujen ja myös uusien tuttavuuksien kanssa, ilman sen kummempaa vihjailua, ehdotuksia tai ahdistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan