Mistä saan äkkiä 200e? Muuten menee luottotiedot
tiistaihin mennessä pitäisi jostain hommata rahaa, mutta mistä?
Ideoita tulemaan...
Saan itse rahaa vasta viimeinen päivä (siis ylimääräistä)
26 pvä tulee kyllä mutta menee ruokaan
Kommentit (27)
Vierailija:
tiistaihin mennessä pitäisi jostain hommata rahaa, mutta mistä?Ideoita tulemaan...
Saan itse rahaa vasta viimeinen päivä (siis ylimääräistä)
26 pvä tulee kyllä mutta menee ruokaan
sen takia perintään menossa
ulosottomies kävi siis 10 pvä ovella ja siitä 2 viikkoa on aikaa maksaa lasku.
Voiko sen vielä sopia muka?
Äitini lupasi lainata osan, mutta jos soitan ja sovin että maksaisin sen 26pvä niin menee kumminkin se pari päivää että näkyy heillä
Eikä tätä käsittääkseni pysty enää sopimaan
luottotiedot olisi kiva pitää kunnossa,
maksoin juuri 2000e laskuja mutta tuo yksi pirun lasku jäi :(
niiden kanssa kuitenkin saa aina asiat sovittua... Ja sillä ei ole merkitystä koska ne toisen tilillä näkyy jos kuitenkin maksupäivä on se mikä sen pitikin olla.
olet itsesi tuollaiseen jamaan saattanut. Anteeksi, olen tänään ilkeällä tuulella!
Vierailija:
luottotiedot olisi kiva pitää kunnossa,
maksoin juuri 2000e laskuja mutta tuo yksi pirun lasku jäi :(
Vierailija:
sen takia perintään menossaulosottomies kävi siis 10 pvä ovella ja siitä 2 viikkoa on aikaa maksaa lasku.
Voiko sen vielä sopia muka?
Äitini lupasi lainata osan, mutta jos soitan ja sovin että maksaisin sen 26pvä niin menee kumminkin se pari päivää että näkyy heillä
Eikä tätä käsittääkseni pysty enää sopimaan
luottokorttejakin... tai siis mä en käsittänyt että miten niin kai sulla on luottokortti kun on luottotiedotkin?????
Eli sun logiikan mukaan voit mällätä luottotiedot miten miinukselle tahansa ja silti kortti on ja pysyy,että voit tehdä lisää velkaa?
Vierailija:
luottokorttejakin... tai siis mä en käsittänyt että miten niin kai sulla on luottokortti kun on luottotiedotkin?????
vaikka luottotiedot olis kunnossakin. Miten olisi, ap, elloksen laina? Eikö niillä ole jotain pikalainoja?
haluaisiko joku ostaa vaatteita tms?
100e riittäisi, äiti lupasi maksaa loput laskusta
ja luottokorttia ei ole koska ei ole töitä. Sellaisen saa vain jos on vakituinen työ
ja luottotiedot menevät vasta silloin kun tuo 2vk ulosottomiehen käynnistä on mennyt (tietääkseni)
Ja jos silloinkin jättää maksamatta haetaan velka ULOSOTTOKELPOISEKSI käräjäoikeuden päätöksellä ja se on ihan sellainen kanslisti,joka niitä tekee ja velellinen saa tehdä oman vastineensa kahden viikon kuluessa,kun sitä on pyydetty.
Jos velka on aiheellinen,niin siitä tehdään päätös ja silloin velka lähtee ulosottomiehelle.
Tästä tietysti poikkeuksena autovak.maksut,jotka ovat ulosotto kelpoisia ILMAN käräjäoikeuden päätöstä ja terveyskeskusmaksut.
Näitä asioita voi kysyä kaupungin velkaneuvojalta tai ulosottomieheltä itseltään.
T:Eräs,joka kävi tämän läpi takausvelan vuoksi.
ja luottotiedot menevät vasta silloin kun tuo 2vk ulosottomiehen käynnistä on mennyt (tietääkseni)
[/quote]
Voi esimerkiksi tarkistaa omat luottotietonsa, jos jotakuta mietityttää.
26
luottokortti että luottotiedot voisivat mennä? :)
Vierailija:
luottokortti että luottotiedot voisivat mennä? :)
pikavippi....?