Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tehtävässä haluaisit olla kun sota syttyy?

Vierailija
19.03.2016 |

Mikä olisi sinulle sopivin tehtävä? Oliko paikkasi puolustusvoimissa sotimassa rintamalla vai ehkä kaupungissa? Kuuluisitko lääkintähenkilökuntaa tai poliisiin? vai onko tehtäväsi niin tärkeä yhteiskunnalle, että jäät tekemään sitä.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla se joka etsii sotilaskarkureita ja teloittaa ne jos palvelus ei maita.

Vierailija
2/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuskin voin valita....

Terv. tyttö, joka kävi intin (Kainuun Prikaati, Tykistörykmentti, tuliasema 2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää trollailisin netissä, ja hajottaisin vihollisen sisältä.

Vierailija
4/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla postitoimistossa lajittelemassa kirjeitä.

Vierailija
5/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sotilaskarkuri ja lähteä pakolaiseksi jonnekin mahdollisimman kauas.

Vierailija
6/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla avaruusasemalla tai sitten marsin siirtokunnassa. oletan, että tarkoitat sodan syttymistä maapallolla..

Vierailija
7/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muka ihan oikeasti kiinnostaisi sotia tämän maan puolesta? Hallitus tuhoaa itse omaa maataan ja sodan sytyttyä odottaisi kansan puolustavan tätä läävää? Voi olla aika hiljaista...

Vierailija
8/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuhota tukiasemia, omia ja vieraan. Miten kivaa siitä tulisi. Diginatiivit itkisivät kotonaan sormi perseessä.

Vierailija
9/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä maata vastaan taistellaan. Jos Venäjä hyökkää niin ei meidän suomen puolustus olisi kuin sellainen symbolinen ele että "ilman taistelua ei luovuteta prkl" jossa poliitikot tiedostaen laittaisivat tietyn määrän sotilaita kuolemaan symbolisesti etulinjalle. Siinä tapauksessa sopiva tehtävä minulle olisi sotilaskarkuri.

Jos taas taistellaan jotain vähän tasavertaisempaa maata vastaan, että olisi oikeasti mahdollisuuskin saavuttaa jotain niin voisin olla se keittäjä mihin mut koulutettiinkin.

Vierailija
10/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olen lääkinnässä, vaikka 10 vuotta sitten on käyty intissä sotilaspoliisikoulutus. Siviiliammattina ensihoitaja, joten luultavasti olen hyödyllisempi kanyyli kuin kivääri kädessä.

Vierailija
11/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, palstamammat ei ehdi persettään puhtaaksi pyyhkiä, kun Suomi on vallattu, joten ei tarvitse miettiä, mitä haluaisi sodan aikana tehdä

Suomen kaatamiseksi riittää, kun vihollinen katkaisee energian ja sähkönjakelun ja estää palvelinten toiminnan. Koko Suomi on hetkessä sekaisin ja lamassa kun ihmiset eivät pääse Facebookiin päivittämään kissojensa päivittäisiä tekemisiä.

Vierailija
12/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla sotilaskarkuri ja lähteä pakolaiseksi jonnekin mahdollisimman kauas.

Täydellä ylläpidolla.

Vierailija
13/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä muka ihan oikeasti kiinnostaisi sotia tämän maan puolesta? Hallitus tuhoaa itse omaa maataan ja sodan sytyttyä odottaisi kansan puolustavan tätä läävää? Voi olla aika hiljaista...

Teikäläiset laitetaan kuopan reunalle ja minä voin hoitaa loput. Eikä kukaan jäisi kaipaamaan.

Vierailija
14/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kasvattaa perunoita.

15/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeittäjä. Keittelisin vahvoja sumppeja ja tarjoaisin suklaata kylkiäisenä.

Vierailija
16/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mitä tekisi sodan jälkeen. Eli alistuisiko vieraan vallan hallintoon vai alkaisiko sissisotaan ja tekemään iskuja vihollista vastaan "maan alta".

Vierailija
17/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kasvattaa perunoita.

Haudasta käsin?

Vierailija
18/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetturi

Vierailija
19/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä lähtien haaveillut kukkakauppiaan ammatista, kun vanne alkoi kiristää päätäni.

Vierailija
20/140 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh, palstamammat ei ehdi persettään puhtaaksi pyyhkiä, kun Suomi on vallattu, joten ei tarvitse miettiä, mitä haluaisi sodan aikana tehdä

Venäjällä varmasti on kalustoa vallata Suomi, mutta ei sitä kokokalustoa voi itärajalle tuoda. Muu maa jäisi avoimeksi hyökkäyksille. Jos tehtäisin yllätyshyökkäys voisi suomi kaatua nopeasti, mutta jos suomi pääsee valmistautumaan joutuu Venäjä kovan paikan eteen. Saisimme kuitenkin ainakin tiedustelutukea muilta länsimailta, joten voisimme keskittää joukkomme oikeisiin paikkoihin.