Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut yöpäidassa ja pyjaman housuissa nyt 4 päivää ja

Vierailija
19.03.2016 |

vetänyt vain ulkoiluhousut sekä takin tähän päälle poistuessani ovesta esim.kauppaan. Muita?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla samat yövaatteet ollut koko ajan vai ootko vaihtanut?

Vierailija
2/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miksi? Mä kärsisin tuollaisesta pyjamaelämästä. Oletko masentunut? Jaksatko käydä pesulla, syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamakerho siis AV:lle? :) 👕

En kelpaa, olen vaihtanut töihinmenokuosiin välillä... mutta loppuaika on kotona mennyt lökövaatteissa.

Vierailija
4/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on olleet päällä. Olen kyllä ollut masentunutkin mutten mielestäni tällä hetkellä. Olen vapailla enkä toistaiseksi haise. Syön mitä löytyy..ja olen siis käynyt kaupassa, lenkittänyt koiraa ja kuskannut lapsia, yövaatteet ja villasukat päällä, ei viitsi vaihtaa. Ap

Vierailija
5/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. On masennustakin, mutta ennen kaikkea oon väsynyt. En hikoile paljoa, joten en haise. Tämään kyllä vaihdan vaatteet ja käyn suihkussa.

Mulla muutenkin kuivaa iho talvella niin, että ei saa liikaa pestä.

Vierailija
6/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Täällä myös. Olen flunssassa enkä jaksa kuin juoda teetä. Mies hoitaa kotia ja lapsia.

Vierailija
7/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä menossa enkä ole edes käynyt missään. Yöppäriä olen vaihtanut kyllä joka ilta.

Vierailija
8/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin, pyjamakerho kokoontuu 😊! Tsemppiä masennukseen ja flunssaan. Ap

Vierailija
9/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus enen kaikkea 🌜

Vierailija
10/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade! Huominen vapaapaiva tod.nak. menee tuolla linjalla tosin... Ainakin se on suunnitelmissa! Tuskin maltan odottaa! :)

Vierailija
11/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuisin, jos eläisin elämääni pyjamassa.

Vierailija
12/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin mukavat, ei kinnaa eikä purista. Aion jatkaa viikonlopun yli, lapsetkin on niin tottuneet etteivät häkelly. Ap

Vierailija
13/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän kotikonttoripäivät samoin. Jos täytyy käydä ulkona, tuulihousut ja takki siihen päälle.

Vierailija
14/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vielä minkälaisia teidän yö-ja lököasunne ovat? Minulla on lilavalkoiset housut ja raidallinen yöpaita sekä vaaleanpunaiset villasukat, oliskohan Tokmannilta. Ap

Vierailija
15/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkein aina kalsareissa ja t-paidassa :D Mieheni on samanlainen. Ennen olin pyjama päällä, mutta nykyään ei tule käytettyä.

Ainoastaan jos lähden ihmisten ilmoille, niin että pitää ulkovaatteet ottaa pois, laitan päälle "oikeat" vaatteet.

Suihkussakin olen vähän laiska käymään. Ja varsinkin hiusten pesu saattaa venyä, jos ei ole mitään oikeita menoja.

Vierailija
16/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa että kotona voi olla ennenkaikkea mukavasti, välittämättä pätkääkään miltä näyttää. Vastapainoa ulkomaailmalle siis kai. Ap

Vierailija
17/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietän kotikonttoripäivät samoin. Jos täytyy käydä ulkona, tuulihousut ja takki siihen päälle.

Varovasti sitten sen tietokoneen kameran kanssa, jos tulee etäpalavereita :)  Kerran työkaveri teki yllätysesiintymisen kaikkien riemuksi. Itse peitän kameran aina etätyöpäivän ajaksi ihan kaiken varalta.

Vierailija
18/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä päällä vaaleanpunaiset satiinihousut, valkoinen toppi, harmaat villasukat ja thaikuista tuotu silkkinen aamutakki.

Vierailija
19/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä teidän laiskuus "masennus" näkyy elämän joka osa-alueella.

Vierailija
20/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä teidän laiskuus "masennus" näkyy elämän joka osa-alueella.

Mitä vikaa on vapailla laiskottelussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi