Ei ole normaalia, että vanhempi mies näkee nuoret naiset seksikkäinä.
Jos esim. nelikymppinen mies viehättyy parikymppisistä naisista seksuaalisesti, se on sairaus. Kyse on efebofiliasta.
Kommentit (23)
Katsoin tänään pätkän ohjelmasta Rikkaiden deittipalvelu.
Arviolta 60-vuotias ruttuinen ja kalju ikämies etsi itselleen seurustelukumppania nuorten ja hoikkien naisten parista. Miehen ulkonäkö oli mielestäni karmea.
Siitä huolimatta joku nuorista naisista lähti hänen kanssaan ulos. Oletan, että naisen lobotomia-arvet oli peitetty hiuksilla.
Biologiaa se on. Mies haluaa lisääntyä ja siirtää geenejään eteenpäin. Se onnistuu parhaiten nuorilta naisilta.
Rauhoitu nyt AP. Kyllä mamuista sinullekin löytyy viriili parikymppinen seksikäs muslimimies. Ei tarvitse katkeroitua kun otat sellaisen.
Puumista kiinnostuminen on epänormaalia, koska puumat eivät ole enää synnytysiässä.
Miksi muut ihmiset eivät elä minun arvojeni mukaaan?! Ihan epistä. Byääääh!
Se, että sinä AP et ketään saa, ei johdu siitä, että miehet katselevat nuorempia. Se johtuu siitä, että sinä et ole viehättävä ja kiva.
T: Viisikymppinen mies, jolla on samanikäinen naisystävä ja aktiivinen, antoisa seksielämä.
Näin miehenä naureskelen ja säälin näitä ukkoja, aikuiset naiset ovat tasa-arvoisempia ja kiinnostavampia kaikin puolin. En haaskaisi aikaa johonkin parikymppisiin pimuihin, eikä tod.kiinnosta. Mies 44 v.
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa se on. Mies haluaa lisääntyä ja siirtää geenejään eteenpäin. Se onnistuu parhaiten nuorilta naisilta.
Ottamatta muuhun kantaa, niin tämä biologia-kortti on aikalailla paikkansapitämätön ja väsynyttä argumentointia. Jos täällä kaikki eläisivät oikeasti vain "biologisten vaistojensa varassa" ja olisivat niiden vietävissä niin voisi yhteiskunta näyttää melko erilaiselta. Tutkimuksetkin sen osoittavat että mitä vanhempi mies on, sitä huonompaa spermaa laadullisesti, ja myös suurempi tsäänssi saada vammainen lapsi. Mutta kun joillekin ukoille on pakkomielle haikailla nuoruutensa perään kuolaamalla parikymppisiä ja jopa alle, tyttöjä.
"Mulla on oikeus nuoriin tyttöihin koska biologia käskee mua!". Yök..
T: N27 (+M25)
Itse nuorempana olen seurustellut vanhempien miesten kanssa ja, kun riitaa on tullut niin ovat joskus haukkuneet minut keskenkasvaneeksi kakaraksi ja ovat monesti sanoneet, että eivät enää nuorempaa naista itselleen ota... Ja myönnän sen, sitä olin myös.. Voi olla, että vika oli vain minussa, mutta itse luulen ,että johtui iästäni ja kun kokemusta ei muusta ollut niin olin aika dramaattinen nuori tyttö. En tiedä kuka terve järkinen aikuinen +30v mies haluaisi oikeasti seurustella 18-20 vuotiaan kanssa tai siitä nuoremman kanssa.. Täytyy kyllä miehen itse olla vähän keskenkasvuinen, jos nuorempia katselee, koska aikuisen ihmisen ja nuoren pää eivät toimi samalla aaltopituudella ja monesti elämäntyylikin on molemmilla aivan erilainen...
Hohhoo! Nykyään monet pitävät homosteluakin normaalina. Jos se on normaalia, niin tuohan mahtuu normaalin rajoihin heittämällä!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään pätkän ohjelmasta Rikkaiden deittipalvelu.
Arviolta 60-vuotias ruttuinen ja kalju ikämies etsi itselleen seurustelukumppania nuorten ja hoikkien naisten parista. Miehen ulkonäkö oli mielestäni karmea.
Siitä huolimatta joku nuorista naisista lähti hänen kanssaan ulos. Oletan, että naisen lobotomia-arvet oli peitetty hiuksilla.
Naiset saavat noin hetken julkisuutta. Minusta useimmat tuossa ohjelmassa eivät kuitenkaan ole enää halunneet jatkoille.
Pah, miksi ei olisi normaalia haluta kaunista ja hedelmällistä nuorta naista? Ei se pelkän biologian syyksi mene, mutta kyllä luulisin, että ylipäänsä miehiä voisi viehättää enemmän simpsakka nuori eloveena kuin jo parhaat päivänsä nähnyt keski-ikäinen nainen lyhyeksi kynittyine hiuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Pah, miksi ei olisi normaalia haluta kaunista ja hedelmällistä nuorta naista? Ei se pelkän biologian syyksi mene, mutta kyllä luulisin, että ylipäänsä miehiä voisi viehättää enemmän simpsakka nuori eloveena kuin jo parhaat päivänsä nähnyt keski-ikäinen nainen lyhyeksi kynittyine hiuksineen.
Mitä sinä teet hedelmällisellä naisella kun spermasi on jo hyvin heikkolaatuista? :o
T: N27
Ei ole normaalia
On normaalia. Mies iästä riippumatta pitää n. 20-vuotiaita naisia viehättävimpinä. Lähde: http://i.imgur.com/N4A6a02.jpg (tutkimuksen laajuus 3.5 miljoonaa henkilöä)
Vierailija kirjoitti:
se on sairaus. Kyse on efebofiliasta.
Efebofilia ei ole sairaus.
"Efebofilia on psykologiassa kiistanalainen käsite ja sitä ei ole pedofilian tapaan hyväksytty ICD-10 tautiluokitukseen, koska efebofiilinen halu on lisääntymistä ajatellen luonnollista, toisin kuin pedofiilinen halu, joka kohdistuu lisääntymiskyvyttömiin lapsiin."
Jos taas kuka tahansa mies syttyy nelikymppisestä naisesta, on kyseessä nekrofilia.