Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä jos mies on suunnilleen saman kokoinen kuin te?

Vierailija
18.03.2016 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Vladimir Putin?

Vierailija
2/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos on kuitenkin hieman vankempaa tekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos on muuten ihana mies.

Vierailija
4/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi?

Vierailija
5/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AV-mammojen kohdalla saman kokoinen mies tarkoittaa jo vähintäänkin kaksimetristä kehonrakentajaa, joten tuskin monella on raja noin korkealla.

Vierailija
6/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pienempiäkin olen tapaillut.

Vierailija
7/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on ihan mahtavaa. Elämäni rakkaus on aikalailla samankokoinen kanssani. Hän on täydellinen.

Vierailija
8/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa koska olen aika lyhyt.

Vierailija
9/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Mun miehen täytyy olla ainakin 20cm pidempi kuin minä niin voin rauhassa käyttää korkokenkiä ja tuntea oloni pieneksi.

Vierailija
10/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milellään vähän isompi kuin itse. Ihan kuin lasta halaisi jos on kovin pienikokoinen mies

Vierailija
11/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preferoin suurempikokoista kuin itse, mutta jos on pienikokoinen ja luonteelta jne sopiva niin hyvin kelpaa.

Vierailija
12/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Tykkään siroista ja androgyyneistä miehistä muutenkin. Itsetuntoni ja kokemukseni omasta viehättävyydestä rakentuvat muulle kuin sille että vieressä pitää olla tyyppi joka saa mut näyttämään pienemmältä.

Vierailija
13/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies on mua pidempi ja painavampi. Samankokoinen käy, jos on muuten superihana. Hieman pidemmän kanssa voi käyttää korkkareita ja näyttää kuvissa paremmalta. Aika pinnallisia ja pieniä syitähän noi on, jos kokonaisuutta ajattelee.

Vierailija
14/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haittaa. Itse olen 172, enkä huolis miestä joka esim.175. Ikinä!! Oma mieheni 183. Miehen mittainen mies eikä mikään poju. Sorry.

Vierailija
15/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kyllä hassuja, joiden naiseus on kiinni siitä, että he tuntevat itsensä tarpeeksi pieniksi miehen rinnalla. Mulla itsetunto riittää mainiosti samankin kokoisen tai jopa pienemmän miehen kanssa seurusteluun. Ei se pituus tai paino ole mikään kriteeri seurustelulle. Tällä hetkellä minulla on pitkäaikainen kumppani, joka on melko samankokoinen kooltaan kuin minä. Melko lyhyitä ollaan molemmat. Painokin on samaa luokkaa.

Vierailija
16/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, eikä pienempikään mies haittaa. En usko, että kumppanin koolla on vaikutusta siihen, millainen parisuhde on. En tarvitse itseäni isompaa miestä turvamieheksi tai takaamaan omaa naisellisuuden kokemustani; koen turvaa ja naisellisuutta ihan ilman minkäänlaista miestä.

Vierailija
17/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olisi se ainakin vähän outoa, sillä olen tosi lyhyt ja hentorakenteinen. En ole ainakaan koskaan siis pistänyt merkille ketään itseni kokoista miestä, vaikka varmaan niitäkin jonkun verran on.  Toivon kuitenkin ettei se nousisi kynnyskysymykseksi, mutta tosiaan vaikea kuvitella tosimaailmassa moista tilannetta.

Vierailija
18/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 50kg mies tuskin olis kovin herkku näky. Ei kelpais.

Vierailija
19/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haittaa. Ihan siksi että tulen tällöin itsetietoiseksi omasta kropastani. Ei auta että tiedän hyvin tämän olevan naurettavaa ja huonon itsetunnon ja länsimaisen kauneusihanteen tulos.

Vierailija
20/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kyllä hassuja, joiden naiseus on kiinni siitä, että he tuntevat itsensä tarpeeksi pieniksi miehen rinnalla. Mulla itsetunto riittää mainiosti samankin kokoisen tai jopa pienemmän miehen kanssa seurusteluun. Ei se pituus tai paino ole mikään kriteeri seurustelulle. Tällä hetkellä minulla on pitkäaikainen kumppani, joka on melko samankokoinen kooltaan kuin minä. Melko lyhyitä ollaan molemmat. Painokin on samaa luokkaa.

Luit ajatukseni! Liian usein olen miettinyt samaa miksi jotkut naiset kokevat näin. Mut kiva nähdä et on muitakin joille "koko" ei ole se tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä