Haittaako teitä jos mies on suunnilleen saman kokoinen kuin te?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se on ihan mahtavaa. Elämäni rakkaus on aikalailla samankokoinen kanssani. Hän on täydellinen.
Luulin ensin että olen jo vastannut tähän keskusteluun, mutta sitten katsoin päivämääriä.. En ollut omaa elämäni rakkautta tavannut vielä 2016, mutta sanoisin täsmälleen samat sanat hänestä. Olemme saman kokoisia ja se ei tosiaankaan ole haitta, vaan eräillä todella miellyttävillä tavoilla suorastaan etu. :)
Hän on täydellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se on ihan mahtavaa. Elämäni rakkaus on aikalailla samankokoinen kanssani. Hän on täydellinen.
Luulin ensin että olen jo vastannut tähän keskusteluun, mutta sitten katsoin päivämääriä.. En ollut omaa elämäni rakkautta tavannut vielä 2016, mutta sanoisin täsmälleen samat sanat hänestä. Olemme saman kokoisia ja se ei tosiaankaan ole haitta, vaan eräillä todella miellyttävillä tavoilla suorastaan etu. :)
Hän on täydellinen!
Lisään vielä, että olen itse 165 cm ja 57 kg. Luultavasti mies painaa aavistuksen minua enemmän, pituus taitaa olla lähes sentilleen sama.
Minun mieheni ei ole minua kuin kolmisen senttiä pidempi, mutta on kyllä selvästi minua vankempaa tekoa ja habaa löytyy kun tekee fyysistä työtä, joten kyllä meistä selvästi erottaa kumpi on mies ja kumpi nainen. Eipä sillä, voisin kyllä ottaa hontelommankin miehen, minua on aina viehättänyt enemmän älyn kuin lihasten pullistelu.
Mulle miehen ja naisen suuret näkyvät fyysiset erot, miehen lihaksikkuus ja massiivisuus vs. naisen sirous ja pienuus on ihan sairaan kiihottavaa. En tiedä miksi.
Itse olen aika pieni 157cm ja mulla on aika pieni mies 163cm, joka on aivan ihana, ja vaikka meidän suhde ei vastaa ihannettani, eipä tuo nyt niin haittaa, hyvin menee ja aina ei saa aivan kaikkea mitä haluaa :)
Mun miehelle ei muuten ole mikään ongelma nostaa mut syliinsä ja täysin järkähtämättömällä otteella kantaa sänkyyn pitkänkin matkan päästä. Edellinen mies oli 188-senttinen kohtalaisen näkyvästi lihaksikas tapaus, mutta nykyinen mies on heistä se, jonka sylissä en pelkää yhtään että horjahtaako hän tai pysynkö nyt varmasti siinä sylissä. Kaipa lihaksissakin on olennaista se, että osaa käyttää niitä eikä se, minkä kokoisia ne ovat tai minkä kokoisessa varressa kiinni.
t. 62
Sama!
Kyllä se haittais jos mies olisi yhtä pieni.