Haittaako teitä jos mies on suunnilleen saman kokoinen kuin te?
Kommentit (66)
Ei haittaa. Olen rakastunut nytkin sellaiseen.. harmi vaan etten häntä saa.
Olen itse 165cm ja mun ideaalimies olisi alle 175cm. En tykkää pitkistä miehistä. Mieluummin lyhyt ja sellainen vanttera kuin pitkä ja laiha. On kiva kun strategiset paikat on kohdillaan. En tykkää jos toisen rintakarvat on suussa :)
Ei ollenkaan! En ymmärrä miksi niin monet naiset haluaa välttämättä jonkun +20cm itseään pidemmän mutta noh, jokaisella saa toki olla omat kriteerit.
Mieheni on vain 1cm minua pidempi mutta eipä ole haitannut.
Vastatkaas nyt rehellisesti ja asiaa pohdiskellen. Onko se suuri mies ihana siksi kun se on turvallinen ja tuntee itsensä pieneksi hänen rinnallaan. Vai liittyykö siihen suureen kokoon odotus isosta peniksestä? Vai onko se sekoitus noita molempia?
Olen pitkä? 185cm suht lihaksikas mies ja kiinnostaisi tietää se todellinen syy jos joku minusta kiinnostuu. Penis siis silti keskinkertainen 16 senttiä pituus mutta melko paksu kuitenkin. Eli varmasti kuitenkin pettymys ulkoiseen kokooni nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaas nyt rehellisesti ja asiaa pohdiskellen. Onko se suuri mies ihana siksi kun se on turvallinen ja tuntee itsensä pieneksi hänen rinnallaan. Vai liittyykö siihen suureen kokoon odotus isosta peniksestä? Vai onko se sekoitus noita molempia?
Olen pitkä? 185cm suht lihaksikas mies ja kiinnostaisi tietää se todellinen syy jos joku minusta kiinnostuu. Penis siis silti keskinkertainen 16 senttiä pituus mutta melko paksu kuitenkin. Eli varmasti kuitenkin pettymys ulkoiseen kokooni nähden.
Senkin kahjukka! Ei ole pettymys.
En deittaa alle 190-senttisiä miehiä. Oma pituuteni on 170 cm.
Jos haittaisi, niin mieheni varmaan ei olisi mieheni.
Olen naimisissa ihanan, yli 190cm, lihaksikkaan miehen kanssa, joka on todella varakas. Eilen tapasin aivan ihanan miehen, suunnilleen saman pituinen kuin minä n. 170cm, normaalipainoinen ja lähihoitaja ja aivan mahtava tyyppi! Olisin sinkkuna lähtenyt hänen kanssaan treffeille salamana!
Hoikkuudelta saa olla samaa kokoluokkaa tai minua laihemmankin näköinen, mutta pidempi pitää olla. Eli haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity penikseen. Kohtuus on hyvä kaikessa :) Olen itse niin lyhyt ja kevytrakenteinen, etten vaan osaa kuvitella itseni kokoista miestä. Sä olisit just passeli joka puolelta.
Me ollaan miehen kanssa 171 cm ja 176 cm. Korkkareitten kanssa oon saman mittainen. Mutta miehellä on sellainen rugbynpelaajan kroppa, niin aika hentoseks sitä silti itsensä tuntee :)
Kyllä haittaa!
Haluan pitkän ja tarpeeksi ison miehen. Onneksi tuollainen löytyy.
Pienet ja hintelät miehet on turn off mulle.
Vierailija kirjoitti:
Peniksesi on oikein hyvän mittainen. Pituutesi on mukava.
Suuri mies on ihana, koska se tuntuu turvalliselle. Isoja peniksiä odotetaan vasta niiltä yli 195cm miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluan tuntea itseni pieneksi ja suojatuksi miehen rinnalla. Kaappikokoisista en kuitenkaan tykkää. Sinäkin alat olla jo turhan pitkä makuuni koska olen itse 160cm. Lisäksi tykkään isosta peniksestä joten kyllä olisi pettymys jo tuonkokoisella miehellä olisikin vain 16cm.
Haittaa, ja paljon, en voi sille mitaan.
En tiedä. Ei ole koskaan ollut mitään säpinää 160-senttisen & 58-kiloisen kanssa. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi tuntuu sellaisen kanssa, joka ei ole minua kahta päätä pidempi. Tykkään pidemmästä ja muutenkin kookkaammasta miehestäni rinnallani, siitä tulee nimenomaan turvallinen ja ehkä naisellisempikin olo. Seksissä pituuserosta on myös haittaa, tietyt asennot olisivat varmasti helpompia omanpituisen miehen kanssa.
Onko tämä nyt sitä tasa-arvon mustia pisteitä? Miksi kutsutaan miestä, joka odottaisi, että hänen kumppaninsa on häntä vähintään kymmenen senttiä pidempi ja tienaa mieluummin myös huomattavasti enemmän, jotta mies voisi toteuttaa tulevaisuudessa haaveensa ja jäädä kotiin ja luopua omasta kodin ulkopuolisesta urastaan...
Mun mies on mua laihempi ja n. 175cm. Ei haittaa kyllä yhtään.