Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä jos mies on suunnilleen saman kokoinen kuin te?

Vierailija
18.03.2016 |

Miten on?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensirakkaus oli jotakin 170cm ja muistan vieläkin kuinka kauhistelin itsekseni hänen painoaan joka oli jotain 56 kg eli about saman verran kuin mulla tuolloin. Mutta niin vaan rakastuin häneen korviani myöten. Ajatuksen tasolla haittasi mutta näköjään sillä ei ollut mitään väliä sitten kumminkaan.

Vierailija
42/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaas nyt rehellisesti ja asiaa pohdiskellen. Onko se suuri mies ihana siksi kun se on turvallinen ja tuntee itsensä pieneksi hänen rinnallaan. Vai liittyykö siihen suureen kokoon odotus isosta peniksestä? Vai onko se sekoitus noita molempia?

Olen pitkä? 185cm suht lihaksikas mies ja kiinnostaisi tietää se todellinen syy jos joku minusta kiinnostuu. Penis siis silti keskinkertainen 16 senttiä pituus mutta melko paksu kuitenkin. Eli varmasti kuitenkin pettymys ulkoiseen kokooni nähden.

Laita kuva, niin kerromme miltä näyttää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. On kiva olla miestä pienempi, ja mahtua hyvin toisen kainaloon. 

Miehen olisi hyvä olla vähintään 5cm mua pidempi, ja 5kg painavampi, ideaali olisi noin 10-15cm pidempi ja 10-15kg painavampi. Olen itse 171cm/65kg.

Vierailija
44/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä tasa-arvon mustia pisteitä? Miksi kutsutaan miestä, joka odottaisi, että hänen kumppaninsa on häntä vähintään kymmenen senttiä pidempi ja tienaa mieluummin myös huomattavasti enemmän, jotta mies voisi toteuttaa tulevaisuudessa haaveensa ja jäädä kotiin ja luopua omasta kodin ulkopuolisesta urastaan... 

Naiset ovat keskimäärin miehiä lyhyempiä ja pienempiä, joten se että toivoo miehen olevan pidempi ei ole mitenkään erikoinen vaatimus eikä monenkaan kohdalla rajaa edes kovin paljon miehiä pois pelkän pituuden takia. Eli vaihtoehtoisesti se että mies toivoo naisen olevan vähintään 10cm lyhyempi on ihan yhtälailla normien mukaista ja varsin yleistäkin.

Miehet myös keskimäärin tienaavat enemmän, mutta henk.koht. mielipiteeni varakkuuden vaatimisesta on, että moinen vaatimus on perseestä.

Vierailija
45/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 163cm ja 59kg. :D Pienihän se on mutta silti mun mielestä niin komea. Hänellä on aivan upeat silmät ja on silti miehekäs luonne. :)

Vierailija
46/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella haittaa! Olen 167 cm ja painan noin 48 kiloa.

Ahdistaa kun pienet ja hintelät miehet lähestyy kun he kuvittelevat että tämmöiselle pienelle naiselle riittää pieni mies...

Vierailija
47/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168/ 58. Mies oli niin luiseva ja väkivaltainen sängyssä, että olin aina mustelmilla seksin jälkeen, joka kesti 2 min, että onneksi löysi paremman vartalon itselleen. Miehessä oli siis luut ja nahka, mutta iso 2 min. muna ilman esileikkiä. Luuli, että voi alkaa rynkyttään mua milloin haluaa ihan salamana. Mies noin 177/ 65 ja kyseessä 40+ mies eli ihan riuku.

Vierailija
48/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

46: Kuinka todennäköistä mielestäsi on, että ne miehet uskaltaisivat lähestyä jotain kookasta matamia?

Vierailija
49/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mun mies on suht samankokoinen kuin mä. Oon tapaillu joskus myös 15 cm pitempää, se oli jo vähän liikaa, oli esim vaikea pussata kun ei yletä. Nykyisen kanssa ei oo mitään muuta huonoa, kuin että oon korkkareilla pidempi ym. pieniä juttuja. Mutta koska kokonaisuus ratkaisee, en anna sen haitata menoa!

Vierailija
50/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Pidän itseni kokoisista miehistä. Valitettavasti niitä on vain todella vähän.

Vierailija
51/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168/ 58. Mies oli niin luiseva ja väkivaltainen sängyssä, että olin aina mustelmilla seksin jälkeen, joka kesti 2 min, että onneksi löysi paremman vartalon itselleen. Miehessä oli siis luut ja nahka, mutta iso 2 min. muna ilman esileikkiä. Luuli, että voi alkaa rynkyttään mua milloin haluaa ihan salamana. Mies noin 177/ 65 ja kyseessä 40+ mies eli ihan riuku.

Mä olen kanssa yli nelikymppinen ja tuota kokoluokkaa. Mutta kyllä mä osaan hoitaa sinua pienemmän, hoikan naisystäväni ihan ilman mustelmia. Tosin parissa minuutissa ei pääse kuin esilämmittelyyn asti. Eli eipäs yleistetä kaikkiin hoikkiin miehiin yhtä huonoa kokemusta. Eikä muuten edellisiinkään naisystäviin ole mustelmia tullut, vaikka temmellys onkin välillä ollut aika vallatonta.

Vierailija
52/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kieltämättä hassua liikkua itseäni pienemmän kanssa, kun olen 155 cm/ 50 kg :)

Vierailija
53/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä. Miehen pitää olla iso ja roteva. Mutta jos mies esittää, että naisen pitäisi olla siro ja hoikka, siitä nousee paskamyrsky.

Vierailija
54/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella haittaa! Olen 167 cm ja painan noin 48 kiloa.

Ahdistaa kun pienet ja hintelät miehet lähestyy kun he kuvittelevat että tämmöiselle pienelle naiselle riittää pieni mies...

No kelpaako 171-senttinen ei hintelä mies?

Vierailija
55/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kyllä hassuja, joiden naiseus on kiinni siitä, että he tuntevat itsensä tarpeeksi pieniksi miehen rinnalla. Mulla itsetunto riittää mainiosti samankin kokoisen tai jopa pienemmän miehen kanssa seurusteluun. Ei se pituus tai paino ole mikään kriteeri seurustelulle. Tällä hetkellä minulla on pitkäaikainen kumppani, joka on melko samankokoinen kooltaan kuin minä. Melko lyhyitä ollaan molemmat. Painokin on samaa luokkaa.

Milläs keittiöpsykologialla nainen ei tunne olevansa nainen kuin isomman miehen rinnalla? Mä olen 100% nainen olen sitten yksin tai minkä kokoisen miehen vierellä tahansa. Omani vaan tykkään olevan pitkä. Ihan kuin toiset tykkää vaaleista, tummista, lihaksikkaista, laihoista jne

Vierailija
56/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, me itseasiassa olemme melko samankokoisia, mutta eri muotoisia :-) 

Vierailija
57/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ei mainittu mitään naisille suunnatusta kyselystä, joten vastaan; ei toki haittaa. Mieluummin ei kamalan paljon pidempää tyyppiä kuitenkaan, kun itsekin olen 185cm.

T. Homomies

Vierailija
58/66 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa! Oma mies on 20 senttiä pidempi ja tosi hoikka, minä olen häntä varmaan 15 kiloa painavampi. Kerran tapailin oman pituista miestä (155cm) ja se oli aivan ihana ja uusi tunne kun pystyi pussaamaan ilman kurkottelua. <3

Vierailija
59/66 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei ole koskaan ollut mitään säpinää 160-senttisen & 58-kiloisen kanssa. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi tuntuu sellaisen kanssa, joka ei ole minua kahta päätä pidempi. Tykkään pidemmästä ja muutenkin kookkaammasta miehestäni rinnallani, siitä tulee nimenomaan turvallinen ja ehkä naisellisempikin olo. Seksissä pituuserosta on myös haittaa, tietyt asennot olisivat varmasti helpompia omanpituisen miehen kanssa.

Mulla ei kans oo kokemusta lyhyemmän tai oman mittaisen miehen kaa seurustelusta. Ite oon 162cm 52kg ja aika siro ja jostain syystä silmät on aina osuneet pidempiin jätkiin. Sitä ei oikeestaan niin ajattele mut se tulee vaan automaattisesti.

Mä oon tykännyt aina jos mies on nostellut ja kanniskellut mua. Siitä tulee aina niin romanttinen ja jotenkin kihelmöivä olo. Mies tuntuu vahvalta ja on ihanaa olla siinä käsivarsilla suudeltavana. Ja sit kun mut kannetaan jonnekin ja aletaan rakastelemaan niin mä oon sulaa vahaa. Varsinkin jos miehen otteet on sellaset hellän rajut.. vaikee selittää... Olis vaikee kuvitella et pienempi tai mun mittanen mies tekis mulle niin tai että se tuntuis samalta.

Tuntuu et nyksän pääkin on ainakin puolet mun päätä isompi ja silti meidän huulet löytää toisensa, vaikka se välillä haukkaakin koko mun leuan suuhunsa. Seksissäkin mä makaan usein sen alla ja minusta se painon tunne on ihanaa. Jotenkin meidän kokoero tasottuu vaakatasossa. En sit tiiä miten mies kokee mut veikkaan et sekin tykkää siitä et mä oon aika pikkuinen.

Olis jännä joskus kokeilla pienempää miestä, mut en kyl raaski todellisuudessa silti luopua nykyisestä. Hänessä on muutakin kuin mittaa, luonnekin on mukava :)

Vierailija
60/66 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hintelämpi ei saa olla.

177 cm ja 67 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän