Lidlin perunamuusijauhe muuttunut
Tuolla toisessa ketjussa oli puhetta. Paketti näytti tarjouslehtisessä erilaiselta. Ja mikä pahinta, ilmeisesti ei ole samaa tavaraa kuin ennen, vaan samanlaista huttua kuin muutkin muusijauheet :(
Ootteko jo testanneet?
Kommentit (34)
Onko tää muusi nyt hyvää vai ei?
Mitä ne menee vaihtelemaan noita! Ennen joskus vuosia sitten ne neliskulmaiset ruispalat oli ihan herkkua, mutta vaihtoivat reseptiä tai toimittajaa, ja sen jälkeen niitä ei syö erkkikään. Vaadin takaisin ne hyvät!
Mitkä muut tuotteet on muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, tehkää itse perunamuussia oikeista perunoista.
Tee sinä päästäs muusia. Sahajauhoa täynnä muutenkin. Eikö äly riitä päättelemään ketjun aihetta otsikosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu ihan eriltä. Mulle päällimmäisenä makuna oli kitkerä peruna vai miksi sitä voi sanoa. En oikein osaa selittää, mutta pahaa oli.
Eriltä? Outoa kieltä.
Kannattaako aina olla äimistelemässä toisyen ilmaisuja. Keskity mieluummin asiaan.
Onpa harmi. En koskaan ethinyt maistamaan, mutta mielessä oli, että voisi kokeilla. Lidlin versiosta kuullut paljon kehuja. Jääpä koke(ile)matta sekin.
On muusi taas hyvää, sehän vaihdettiin pikapikaa takaisin vanhaan. 99,5% perunahiutaletta, maistuu muusilta.
Laittakaa tuolta palautta Lidlille: https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport
Ostin Harvest Basketia, kun luin palstalta, että se on parasta. Enpä osta toista kertaa, vaan jatkan Mummon muusi -jauheella. Maku muistutti sitä, mitä koulussa muinoin tarjottiin.
Harmi. Ostin aina tuota tehdäkseni rieskoja, tai siihen yhteen kertaan kuussa jos söisin perunamuusia. En tykkää mummonmuusimaisesta teollisesta mausta miltä muut muusijauheet maistuu. Lidlin jauhe maistui ihan normaalilta perunalta ilman tuota outoa sivumakua.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tuolta palautta Lidlille: https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport
Tais joskus olla maininta että heidän mielestä valittajat on yleensä jotain mt- tapauksia, joten suhtautuminen saattaa olla hieman sen mukainen. Itse olin valittanut hieman aikaisemmin siitä, kun torstaina alkaneet tarjoustuotteet oli loppu jo perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Oon laittanut heille palautetta kaksi kertaa. Lopputulos: boikotoin koko firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Harvest Basketia, kun luin palstalta, että se on parasta. Enpä osta toista kertaa, vaan jatkan Mummon muusi -jauheella. Maku muistutti sitä, mitä koulussa muinoin tarjottiin.
Mummon muusi on kyllä pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais joskus olla maininta että heidän mielestä valittajat on yleensä jotain mt- tapauksia, joten suhtautuminen saattaa olla hieman sen mukainen. Itse olin valittanut hieman aikaisemmin siitä, kun torstaina alkaneet tarjoustuotteet oli loppu jo perjantaina.
Mä kysyin, mistä Lidlistä yhtä tarjoustuotetta saa, kun omassa ei ollut. Oliko sitä koskaan edes tullut kauppaan, kun sitä ei ollut 15 minuuttia avaamisesta (hiljainen kauppa, eikä ollut mistään supertuotteesta kysymys) eikä vielä seuraavana päivänäkään.
Mitäs vastasivat? Vakiovastauksen, että suuren kysynnän vuoksi tarjoustuotteet saattavat joskus loppua ja jatkossa kiinnitämme entistä enemmän ym. lätinät.
Vaan tiedättehän kaikki, että mikäli ilmoituksessa ei lue ERÄ (yms), niin kauppa on velvollinen antamaan tarjoushinnalla toisen vastaavan tuotteen, tai saman tuotteen teille tarjoushinnalla myöhemmin. Nyt kaikki vaatimaan oikeuksianne!
Erätuotteitahan ei ainakaan lähimmästä Lidlistä saa koskaan, kun usein ei edes niitä muitakaan.
Ketju on aloitettu jo vuosia sitten. Jonkun vaan piti nostaa ketju kertoakseen kuinka sulfiitit aiheuttaa syöpää.
Myös ennen niin hyvä kahden kappaleen pakastekiviuunipizza on heikentynyt. Nyt se on inhoittavan kovalla lätyllä.