Lidlin perunamuusijauhe muuttunut
Tuolla toisessa ketjussa oli puhetta. Paketti näytti tarjouslehtisessä erilaiselta. Ja mikä pahinta, ilmeisesti ei ole samaa tavaraa kuin ennen, vaan samanlaista huttua kuin muutkin muusijauheet :(
Ootteko jo testanneet?
Kommentit (34)
Mua kiinnostaa uus koostumus! Kertokaa millaista?
Yhyy, tehkää itse perunamuussia oikeista perunoista.
Vaadimme Vastausta Lidl-ketjulta!
Nyt ja Het ja Achtung!
Kuuleeko Lidl!??
Täällä on AV- mammat vastapelureina!
Nyt kannattaa kuunnella herkällä korvalla!
Oikeet perunat on niin vaivaloisia verrattuna muusijauheeseen. Ja lidlin valmismuusi on (oli?) yhtä hyvää kuin mun oma tekemä, joten valinta on usein ollut helppo :D
Vertaa vanhan ja uuden pakkauksen tuoteselosteita ja valmistustietoja.
Mitäs me sit kesällä mökillä syödään?
Juu, nyt maistuu ihan normaalilta pussimuussilta, eli jotain ovat muuttaneet
Voi paska! Oli ihan parasta muusia!
Joo, entinen koostumus oli ihan täydellinen. Tää uusi maistuu samalta pahvilta kuin muutkin valmisjauhemuusit :(.
Maistuu ihan eriltä. Mulle päällimmäisenä makuna oli kitkerä peruna vai miksi sitä voi sanoa. En oikein osaa selittää, mutta pahaa oli.
Perkele! Mun arjen pelastaja! Adressi pystyyn, AV-mammat!!
Vierailija kirjoitti:
Maistuu ihan eriltä. Mulle päällimmäisenä makuna oli kitkerä peruna vai miksi sitä voi sanoa. En oikein osaa selittää, mutta pahaa oli.
Eriltä? Outoa kieltä.
en ole nähnyt uusinta pakkausta, sekin vaihtui punaiseksi joku vuosi sitten. ei ole (punainen paketti) niin hyvää kuin edeltäjänsä. toivottavasti ovat palanneet siihen ihan ensimmäiseen muussiin. se oli ok.
Täällä jännämies, minulla olisi paljon vanhaa Lidlin muussijauhoa varastossa.. ;D
Vanhan paketin ravintosisältö: peruna, emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit), hapettumisenestoaineet (askorbyylipalminaatti, natriumdisulfiitti), väri (kurkumiini).
Uusi ravintosisältö eroaa vain yhdeltä osin, hapettumisenestoaine askorbyylipalminaatti on vaihtunut askorbiinihapon rasvahappoesteriksi.
Tuo ei kuitenkaan ole ravintosisältö vaan valmistusaineluettelo. Mutta hyvä, että kerroit.
Sulfiitit aiheuttaa syöpää, en antais lapselle, enkä syö.
uppitydup