Ilmoitan nykyään KAIKKI asiattomuudet HETI
Palstasta on tullut sekopäiden loskanheittäjien lekari. Nykyään ilmoitan jopa puolivitsikkäät kommentit heti. Huorittelut, matuttelut, Jammuttelut, tapetaannettelut, kaik vaan ulos. Kannustan kaikkia kovimman huudon logiikkaan kyllästyneitä tekemään samoin.
Kommentit (29)
Eikö tarhaikäisten pitäisi olla tähän aikaan jo ulkoilemassa? Ap.
Kannattaisiko ostaa elämä tai hankkia joku oikea harrastus elämääsi, HETI???
Mitä, jos keksisit itsellesi jonkun ihan uuden harrastuksen? Kudo vaikka sukkia. Uloskin voi lähteä viettämään aikaan empatiakykyisten ja täyspäisten ihmisten kanssa. Kenenkään ei ole pakko täällä notkua.
Näköjään porvoolaiset onkin tosi helposti provosoituvia kun elinkeino on uhattuna. Ap.
Hei AP! Älä vihaa palstaa ja muita palstalaisia jos olet noin huono pelaaja :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sitten olet jotekin parempi ihminen, joka voi tuolla huonosti piilotetulla itse korostuksella haukkua muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas voit tunkea sen rautakangen poikittain perseeseen <3
Mä luulen että sillä on jo se rautakanki jossain....... ;)
Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja? Kumpi olikaan tyhmempi toistaan? Ilman aloitusta ja aloittaaja kukaan ei olisi voinut typistää itseään lapsen tasolla ja viedä keskustelua juupaseipäs tasolla. Niin kuin Simo Silmu laulaa, sitä saa mitä tilaa...
Ap osta pari annosta huumorintajua jostain.
En käsitä miksi huumorintajuttomat ihmiset edes tulevat tälle palstalle. Eikö heille löydy jotain pitsinnypläys- tai nillittelyfoorumeita jostain?
Kummasti joitakin loukkaa se että ei voisikaan muita enää ilahduttaa älykkäillä kannanotoillaan. Kymppi tarjoaa malliesimerkin hyödyllisestä ja analyyttisestä puheenvuorosta, kymmenen pistettä. Huomenna opettelemme lisäämään joukkoon viittauksen sukupuoliseen suuntaukseen. Ap
Hyvä ap, ylläpitohan toivoikin joskus taannoin, että asiattomat viestit ilmoitettaisiin joten teet ihan oikeen.
Entäpö jos selvät provot vaan jättäisi täysin huomiotta. Ei kommentteja, ei peukutuksia suuntaan taitoiseen. Saman voisi tehdä kaikille provo -kommenteille. Tai täysin mt-ongelmaisten kommenteille. Ei anna mitään huomiota.
Jos huorittelu on hyvää huumoria, mulla ON kyllä todella huono huumorintaju. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti joitakin loukkaa se että ei voisikaan muita enää ilahduttaa älykkäillä kannanotoillaan. Kymppi tarjoaa malliesimerkin hyödyllisestä ja analyyttisestä puheenvuorosta, kymmenen pistettä. Huomenna opettelemme lisäämään joukkoon viittauksen sukupuoliseen suuntaukseen. Ap
Painu nyt sinä esimerkki esimerkki esimerkki,
Juuri näin! Kotipetuksessakin olleita näköjään löytyy! Viestisi on tietenkin ilmoitettu!
Ollaanpas sitä kärttysiä näin heti aamusta. Syö jotain ap niin se verensokeri nousee ja heti tuntuu paremmalta. Vaihda ne kiristävät alushousutkin, niin heti tuntuu olo vapautuneemmalta. Kyllä tää tästä.
Osa 660 vastaavissa aloituksista.
Pahasti näyttää siltä, että emme voi saadaa kaikkea vaan joudumme tekemään selkeitä arvovalintoja. Tuolla on tavaton määrä keskustelupalstoja. Miksi ap olet juuri täällä, jos tämä ei ole arvojesi mukainen?
Oletko loppujen lopuksi yhtään sen parempi kompastuessasi ihan omaan näppäryyteesi? Motiivisi on ihan sama kuin kaikilla muillakin. Kasvottomana voit haukkua muita ja täten tuntea olevasi muita parempi ihminen. Itsetuntoaan voi kehittää vähän kypsemminkin.
Saa ärsyttää aivan rauhassa, ymmärrän et kirpaisee jo ainoa argumentointi mihin itse kykenee on solvaukset ja provot. Ap.