Eikö baariin voi enää mennä farkuissa?
Ysäriketjussa jotkut kirjoittivat, että ysärillä farkut olivat salonkikelpoinen baarivaate. Eivätkö ne enää ole? Miten nykyään pukeudutaan baariin?
Entä miten siellä nykyään tanssitaan, linkatkaa videoita?
Kommentit (31)
Olen mies ja haluaisin tietää, onko Helsingissä joku yökerho missä miesten pukokoodi/tapa olisi pitää pikkutakkeja/pukuja? Kerran löysin instasta useiden eri nuorten miesten kuvia, joissa heillä oli pikkutakki, pukupaita ja rusetti, ja hashtagien mukaan kaikki oli otettu samassa yökerhossa, mutta paikan nimi ei jäänyt mieleen ja kuvia ei enää löytynyt. Haluaisin päästä käyttämään pukua jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ysärinuori ja yökerhoissa/baareissa käymisessä oli noin 15-vuoden tauko. Siinä vuosi sitten käytiin miehen kanssa Helsingin reissun yhteydessä yökerhossa (taisi olla Teatteri). Yllätyin, kun kaikilla naisilla siellä oli joku suht lyhyt ja vartalonmyötäinen mekko, hirmu korkeat korot jne. Eli ihan tosi tälläytyneitä kaikki olivat. Itselläni oli farkut, silmälasit ja toppi, mutta olin kyllä ihan hiirulainen niihin muihin verrattuna. Oon ihan selvästi pudonnut kärryiltä ja "liian vanha". En edes uskaltanut tanssia vaan istua jökötin, kun en varmaan edes osaisi enää tanssia, jos nyt koskaan olen osannutkaan. Olen nyt siis 35-vuotias. Enpä taida enää uudelleen mennä. Seuraavat varmaan jotkut eläkeläisten päivätanssit :D
voi sinnuu "tsemppihali". itselle kävi vähän sama juttu, olen 36-vuotias. muilla suunilleen minimekot ja sotamaalaukset, minä vaaleissa farkuissa ja raidallisessa trikoopaidassa jossa lyhyet puhvihihat sekä silmälasit päässä. sinnikkäästi kuitenkin menin tanssilattialle ja loppuillasta ahdistelin minua nuorempaa, hämmentynyttä dj:tä vaatimalla Aikakoneen anna mun bailaa-biisiä :D
Mahtavaa että sinä uskaltauduit tanssilattialle! Minä tosiaan en rohjennut vaikka mieli olisi tehnyt, kun tuntuu, että oma tanssityylikin on jäänyt sinne ysärille ja en silloinkaan oikein osannut tanssia. P*ska rytmitaju näet;) Tosiaan kaikilla muilla oli siellä piukat mekot, 10 cm korkkarit, liehuvat pitkät hiukset ja kilo meikkiä ja itsevarmuutta, eikä tosissaan mitään rillejäkään päässä. Tunsin olevani niiiin väärässä paikassa vaikkei kukaan minua katsonut kuin korkeintaan uteliaasti, ei siis mitenkään pahasti:)
t. Se Teatterin yökerhossa käynyt 35w. wanhus
Olin jokin aika sitten baarissa. Ympärillä minimekkoisia tyttöjä jotka epävarmoina vilkuilivat ympärilleen. Itse olen 38 hoikka ja kaunis nainen. Siellä tanssin farkuissa ja topissa ja miehiltä tuli huomiota enemmän kuin näille tyttösille. Itsevarmuus se ratkaisee. Ei minimekot tai korkkarit :-)
Vierailija kirjoitti:
Olin jokin aika sitten baarissa. Ympärillä minimekkoisia tyttöjä jotka epävarmoina vilkuilivat ympärilleen. Itse olen 38 hoikka ja kaunis nainen. Siellä tanssin farkuissa ja topissa ja miehiltä tuli huomiota enemmän kuin näille tyttösille. Itsevarmuus se ratkaisee. Ei minimekot tai korkkarit :-)
Totta tietysti tämäkin. Itselleni vaan tuli kaikkea muuta kuin itsevarma olo, koska ajattelin näyttäväni nuhjuiselta ja tylsältä ja tanssitaitojen lisäksi jo juomatilaus tökkii, sillä en osaa tilata mitään hienoja drinkkejä vaan tulee hökäistyksi se ysäriltä tuttu gintonic, kun muutakaan ei tiedä. Noloa on, tiedän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tietysti tämäkin. Itselleni vaan tuli kaikkea muuta kuin itsevarma olo, koska ajattelin näyttäväni nuhjuiselta ja tylsältä ja tanssitaitojen lisäksi jo juomatilaus tökkii, sillä en osaa tilata mitään hienoja
drinkkejä vaan tulee hökäistyksi se
ysäriltä tuttu gintonic, kun muutakaan eitiedä. Noloa on, tiedän :D
tuossa tilanteessa kannattaa pyytää hymyillen "hyvä & huokea drinkki".
Usko pois, baarimikko nauttii saadesaan vapaat kädet!
Mulla ei edes ole muita housuja ku farkkuja. Ei paljon baariin siis pääsisi jos tuollainen kielto olisi.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tietysti tämäkin. Itselleni vaan tuli kaikkea muuta kuin itsevarma olo, koska ajattelin näyttäväni nuhjuiselta ja tylsältä ja tanssitaitojen lisäksi jo juomatilaus tökkii, sillä en osaa tilata mitään hienoja
drinkkejä vaan tulee hökäistyksi se
ysäriltä tuttu gintonic, kun muutakaan eitiedä. Noloa on, tiedän :D
tuossa tilanteessa kannattaa pyytää hymyillen "hyvä & huokea drinkki".
Usko pois, baarimikko nauttii saadesaan vapaat kädet!
Et varmasti ole ikinä ollut baarimikko, jos luulet noin :D
Kävin paljon baareissa 2004-2009. Silloin farkut ja toppi oli yleisin baarivaate. Nykyää näyttää olevan mekko.
Olen käynyt farkuissa ruotsalaisessa teatterissakin.
Pidän juntteina ihmisiä, jotka menevät työhousuissa baariin.
En nyt ihan hetkeen ole käynyt bilettämässä, mutta siistit farkut, bleiseri ja kiva toppi on asu, jossa et varmasti erotu joukosta.