Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtajanaiset ja seksi

Vierailija
17.03.2016 |

Tällainen on pohdituttanut, kun työpaikalla muutama naisjohtaja on. Miehenä pystyn kyllä ajattelemaan heidät seksuaalisina olentoina, vaikkei itselläni taipumusta heidän tyylisiin naisiin kuitenkaan ole. On kuitenkin vaikea kuvitella tuollaiset vahvat naiset kontallaan miestensä edessä. Millaisia sessiota mahtavat tuollaiset elegantit ja vahvat rouvat pitää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen vielä joten mitään ammattia ei johtajuudesta ole muodostunut mutta muuten tähänastisessa elämässä saanut yleensä vetää sitä roolia, erinäisissä porukoissa. Olen kärsimätön luonne ja kerään ohjat käsiini silloin kun kukaan muu ei siihen vaikuta kykenevältä/halukkaalta. Sängyssä toivoisin, että mies olisi se johtaja mutta huomaan monesti automaattisesti alkavani viedä, kun miehet ei käyttäydy tarpeeksi jämäkästi :( Tylsää! Vahvatkin naiset haluaa että joku joskus laittaisi ne järjestykseen! ;)

Itse asiassa tuollainen kokemus itselläni on kun oli parikymppinen. Silloinen tyttöystävä oli varsin vahva persoona ja isänsä upseeri. Mutta sängyssä mun ei pitänyt lupia kysellä, vaan vahvoilla otteilla ottaa haluamani. Silloin opin kääntelemään naista sujuvasti. Seuraava ei tuosta taas yhtään pitänyt ja taas piti tyyliä muuttaa.

Vierailija
22/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtoasemassa olevat nauttii yleensä alistumisesta, koska joutuvat työssään olemaan pomoja, niin seksissä haluavat luovuttaa auktoriteetin toiselle ja alistua.

Jos on joutunut pomon rooliin vastoin luonnettaan, niin varmaan sitten noin. Oikeat johtajapersoonat on johtajia perusluonteeltaan, eivätkä todellakaan suostu alistuneen rooliin missään elämäntilanteessa, ei edes sängyssä. Pikkupomot on sitten asia erikseen, niitä johtaminen koko ajan varmaan stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen havainnut, että mitä fiksumpi ja kouluttautuneempi nainen, niin sitä todennäköisemmin tykkää alistua ja erilaisista pervommista jutuista. 

Johtajanaisista en sitten tiedä, se on jotenkin turn-off ammatti naisella.  

Nainen johtajana turn-off ? Sinulla taitaa olla melko heikko itsetunto.

Miten niin?  En vain pidä miehekkäistä naisista, ja assosioin yritysjohtamisen miehiseksi puuhaksi, mitä se vahvasti onkin. 

Voisin kuvitella, että monelle naiselle mies joka on sairaanhoitaja tai kampaaja voi olla turn-off. 

Kerrotko miten toi asia edes liittyy itsetuntoon? 

Vierailija
24/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä kutistuu naisjohtajan edessä mitättömiksi, vain harvalla riittää kanttia lähteä suhteeseen ja olla alfana myös makuuhuoneessa - huomattu on!

Suhde johtajanaisen kanssa on jatkuvaa kilpailua, koska ko. nainen ei osaa alistua luontaiseen rooliinsa.  Johtajanainen etsii henkistä alfaurosta, joka laittaa kuriin, mutta alfaurokset ovat sovinistisia alistajia, joka taas on ristiriidassa koko johtajanaisen perusluoneen kanssa. 

Johtajanaiselle sopiikin ulkoisesti alfauroksen oloinen, lihaksikas duunari, joka ei ole kovin älykäs tai menestynyt. Kahden uraihmisen liitot ovat todella kuivia mitä olen päässyt seuraamaan. Intohimo tuntuu puttuvan kokonaan. Suhde on kuin liikesuhde. 

Vierailija
25/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesjohtaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä kutistuu naisjohtajan edessä mitättömiksi, vain harvalla riittää kanttia lähteä suhteeseen ja olla alfana myös makuuhuoneessa - huomattu on!

Suhde johtajanaisen kanssa on jatkuvaa kilpailua, koska ko. nainen ei osaa alistua luontaiseen rooliinsa.  Johtajanainen etsii henkistä alfaurosta, joka laittaa kuriin, mutta alfaurokset ovat sovinistisia alistajia, joka taas on ristiriidassa koko johtajanaisen perusluoneen kanssa. 

Johtajanaiselle sopiikin ulkoisesti alfauroksen oloinen, lihaksikas duunari, joka ei ole kovin älykäs tai menestynyt. Kahden uraihmisen liitot ovat todella kuivia mitä olen päässyt seuraamaan. Intohimo tuntuu puttuvan kokonaan. Suhde on kuin liikesuhde. 

Reps!!!! Tuohan olen minä - ja meillä on kotona just tommonen lihaksikas duunari HEEHEHEE!!!!!!

Vierailija
26/28 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen euro on miehelle 62c. Jq siinäkin on puolet liikaa. Isot firmat, niissä tuskin on naisilla mitään sananvaltaa missään. Teot ratkaisee ja naisilla ei ole mitään näyttöjä osaamisitaan. : D

Vierailija
27/28 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla molempiin suuntiin jos on joku isompikenkäinen tai haluavat ratkaista jonkin diilin niin silloin ovat alisteisempia saadakseen ylennyksen tai diilin... Taas jos on joku nuori harjoittelija niin ottavat kyllä mehut irti heti

https://www.kauppalehti.fi/kumppanisisallot/qlik/enemman-dataa-vahemman…

Vierailija
28/28 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa johajanaisista yrittää kovadti olla miehiä ja ovat ns saalistajia joten johtoasemassa olevat mies kollegat saa helposti pesää näiltä naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä