Mitä jouluista olet tehnyt tai teet tänä viikonloppuna?
Kommentit (12)
Hain jouluvalot kellarista ripustettavaksi keittiön ikkunaan. Lahjojen miettimistä/ostamista. Mitään ruokia en tee vaan saarioinen tarjoaa meidän joulun.
Eipä täällä kuntoutussairaalassa kummoisia tehdä. Onneksi pääsen ensiviikolla kotiin.
Tänään ostin joululahjoja. Jouluvaloja laitettiin ulos jo viime viikonloppuna.
En mitään enkä tee. Paitsi joitain valittuja joulutyypillisiä ruokia pitää syödä ainakin kerran.
Meen hiihtämään. Onko se jouluista?
Noh ehkä leivon joulutorttuja.
Tänään laitoin sisällä kynttilöitä, kransseihin valoja, tarjolle torttuja, pipareita, pähkinöitä ja glögiä. Oli ihan hyvä joulufiilis, kunnes molemmat teini-ikäiset halusivat avautua, kuinka p@$ka mutsi olen. Laski joulufiilis - ja vähän äkkiä. Nooh, tätä tämä nyt on.
Viikoloppu on hädin tuskin alkanut. Ei tässä vielä ole mitään ehtinyt tekemään. Pääsin töistä tunti sitten.
Leivon huomenna tai ylihuomenna kookoskakun. Sitä ei yleisesti pidetä joululeivonnaisena ainakaan Suomessa, mutta minulle se on jouluinen koska äitimme leipoi sitä usein joulun alla kun olin lapsi. Suunnittelen että kuuntelen leipoessani hartaita joululauluja.
Maalasin itse tavallisesta valkoisesta kynttilästä haluamanilaisen adventtikynttilän, ja sunnuntaina voin vihdoin sytyttää sen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En hössötä joulusta viikkokausia. Aloitan jouluvalmistelut ehkä 21.12.
Mennään huomenna lapsen kanssa ihastelemaan keskustan jouluvaloja.