Aina yhtä "ihana" kuunnella suurten ikäluokkien juttuja omaisuudestaan.
On varsinainen koti kehyskunnassa, kakkosasunto Helsingissä ja mökki ihanalla seudulla Itä-Suomessa.
Kaiken on saanut. Itse maksan 43-vuotiaana vielä omistusasuntoa ja ihan turha edes haaveilla moisesta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa että heillä on enemmän. Minua haittaa se, että he katsovat oikeudekseen arvostella ja väheksyä sitä, mitä olen saanut aikaan sillä mitä oli saatavilla. "Kyllä me vaan sinun iässä...", "miksi sinulla ei ole tämä ja tämä paremmin, kun mekin sinun iässä..." He kokevat olleensa niin paljon ahkerampia kuin minä, kun siitä on enemmän näytettävää.
Omanikäisten kanssa ei ole tällaista ongelmaa, koska kaikilla on asiat samalla tolalla.
Sulla on kyllä kertakaikkiaan tosi ikävät sukulaiset ja tuttavat. Omat suurten ikäluokkien sukulaiset ja ystäväni ovat tosi hyviä tyyppejä ja tiedostavat kyllä hyvin sen, että joka ajalla on omat hankaluutensa. Aina ovat nuoria kannustamassa ja tsemppaamassa ja ymmärtävät hyvin lamat ja yt:t. Koskaan eivät jeesustele omalla paremmuudellaan tai muinoisella pärjäämisellään.
Tämä on sinun tarinasi.
Mikään suurten ikäluokkien tai heidän lasten totuus se ei ole
Olet aloittaja ja tuo katkera joka toisen viestin kirjoittaja. Ei kuulosta psyyke olevan ihan kunnossa