Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ulosottomiehet oven taakse mitään ilmoittamatta ? Pelkään että ne on justiinsa mun oven takana

Äkkiä apua
17.03.2016 |

Mulla on ulosottovelkaa ja kuulin kun alaoven summeri soi minun ovelleni mutten koskaan avaa ovea tuntemattomille mutta joku muu avasi heille oven ja kuulin kun kaksi miestä oveni takana vissiin ihmetteli oveni turvalukkoa kun ei heillä ollut siihen jotain toista avainta niin toinen heistä lähti jonnekin toimistolle?

En avannut siinä ovea kun olin niin kauhusta jäykkänö ja nyt pelkään että tänne tulee jotain tyyppejä, en ole siivonnut en mitään, mitä he täällä tekisivät edes? Mua pelottaa niin sairaasti

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan menee näin: ulosottomiehet tulevat ovelle ja yrittävät päästä sisään. Keinot ovat rajattomat ja uo-ukoilla ja -akoilla on kaikki valtuudet tulla vaikka oven läpi.

Jos eivät pääse hyvällä sisälle niin seuraavaksi työntävät mahdollisesta postiluukusta valvontakameran sisälle asuntoon (sellaisen selfiekepin päässä olevan), siis jos on kyseessä kerrostalo. Omakotitalossa, paritalossa ja rivarissa mennään ikkunoille kuvaamaan asuntoon sisään. sillä siis tarkkaillaan että onko ketään kotona ja miten seuraavaksi toimitaan.

Jos asia ei edelleenkään etene, eli ovi ei pikku hiljaa aukea, soittaa "UO-komppania" poliisit ja lähdet sillä siunaaman hetkellä kuulusteluihin ja kuulusteluista tutkintavankeuteen.

Siitä luonnollisesti asia etenee oikeuteen jnejnejne., saat rikosrekisterin yms.

Vierailija
102/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#101 trollaa. Maksamattomista laskuista ei mitään kuulusteluja tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#101 trollaa. Maksamattomista laskuista ei mitään kuulusteluja tule.

Hää (101) tais olla sarkastinen.

Vierailija
104/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

101 taisi olla se, joka ei uskaltanut kysyä netti deitiltään oliko tämä kiinnostunut vai ei :D

Vierailija
105/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

101 taisi olla se, joka ei uskaltanut kysyä netti deitiltään oliko tämä kiinnostunut vai ei :D

Ai nii, siinhä esiintyi se kuuluisa Miekkonen :)

Vierailija
106/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut eri ketju? Vai oliko muuten...

Vierailija
107/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivakaa joku se ketju esiin! :D

Vierailija
108/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju oli ihan hyvää viihdettä. 

Vierailija
109/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottomiesten kansallislaulu?

Vierailija
110/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastemies kävi kerran antamassa paperit

Vierailija
111/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haastemies kävi kerran antamassa paperit

itse annoin kerran ylen pääjohtajan pöydälle.

Vierailija
112/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä ja sikoja-elokuvassa oli aika legendaarinen kohtaus missä ulosottomies/haastemies kävi uhoamassa veljesten oven takana.

Vierailija
113/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastemies on mahdollinen, mutta ei kai hän nyt avaimilla sisälle tule? En ainakaan ole koskaan kuullut tällaisesta. Minulle haastemies soitti ja kysyi vain missä olen, että hänellä olisi haaste minulle. Asuin n.50-60km:n päässä oikeustalosta joten siksi soitti ensin. Satuin olemaan asioilla, joten sovittiin tapaaminen yhden huoltsikan pihaan ja siitä kävin hakemassa haasteen ja allekirjoitin sen. Yleensä haastemiehetkin on ihan mukavia mutta en tosiaan usko, että avaimilla sisään yrittäisivät

Sinähän vastasit haastemiehen puheluun. Mutta jos kirjeisiin/puheluihin ei reagoi, todellakin haastemies tulee oven taakse, ja myös ovesta läpi, huoltomiehen tai poliisin avustuksella.

Joskus tulee jopa oven tiivisteiden välistä jos sattuu olemaan anorektinen haastemies asialla.

Esimerkiksi Haastemies nimeltä Herra Hankisääski ??

Vierailija
114/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD Olenko noin viihdyttävä kera Miekkosen💜

Vierailija
115/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD Olenko noin viihdyttävä kera Miekkosen💜

Joo, kyllä :) Miekkonen <3 Mitäköhän Miekkoselle kuuluu <3

Vierailija
116/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomella menee päin helvettiä kun tällaisia ketjuja saa vähän väliä lukea. Kristus saatanan viturat mitä porukkaa.

Vierailija
117/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tulevat häätöä toimittamaan, mikäli olet vuokrat jättänyt maksamatta. Avaa postit sieltä se selviää mitä tuleman pitää.

Vierailija
118/127 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikimmat heistä luikertelevat X-Files -tyyliin postiluukusta asuntoon. 

Kannattaa pitää sisäovi kiinni!

119/127 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunlaisia elämänsä kusseita ja elämänhallinnan menettäneitä on valitettavasti paljon ja lisää tulossa.

Olin liki 10 vuotta sitten työssä, jossa hoidin tämän kaltaisten ihmisten asioita. Suosittelen ap sulle hankimaan edunvalvojan, joka hoitaa sun kaikki raha-asiat ja sun muut edut, kun itse olet kykenemätön siihen. Sen lisäksi suosittelen työkuntoutusta jossain pajalla. Tolla menolla olet pian nisti tjs.

Vierailija
120/127 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti meidän kansallislaulu....

T. Ulosottomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä