Onnistuuko exäni parisuhde uuden naisen kanssa?
- oltiin yhdessä 20v
- käytti henkistä, fyysistä, sosiaalista ja taloudellista väkivaltaa minua kohtaan
- unohti lapsensa eron jälkeen
- on alkoholisti, joka ei voi juoda tai kuolee ( haima)
- luottotiedot pielessä, esittää olevansa yrittäjä ja tienaavansa paljon ( vanhat verot vanhenivat, pystyy ehkä pari vuotta taas tekemään "pimeästi")
- ei omaa asuntoa ( saanut häädön kaikilta säälifirmoiltakin)
- sil on iso muna, ei esileikkejä vaan ottaa naisen kun siltä tuntuu
- uusi nainen pitää helmenä. Heillä oli suhde selkäni takana ja nyt saivat toisensa
- Uuden naisen suvulta on tulossa todella suuri perintö lähiaikoina
Ikuinen rakkaus varmaan? Mä olen niin tyytyväinen kun sekä minä, että lapseni päästiin eroon jatkuvista uhkauksista ja pystyin jopa aloittamaan uuden miehen kanssa ilman muita menneisyyden haamuja kuin omat muistoni.
Silti pelkään, että joku päivä hän tulee ja tekee jotain pahaa, koska aina sillä uhkaili. Esim. vanhempieni talon polttamisella viimeksi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet tyytyväinen ilman häntä, mutta otsikko sanoo toista.
Niin anteeksi. Otsikon olisi pitänyt olla, että ottaisitko tämmöisen miehen tms? ap.
Otsikon olisi pitänyt olla että" riittääkö iso muna?" :D
Uudelle naiselle riittää se "iso muna"!?
Ihmettelen lähinnä miten se teillä kesti parikymmentä vuotta... siitä ajatellen ehkä voisi hvinkin kestää sen saman.
Ei kun tahtoisin oikeasti varmistua siitä, että ex ei koskaan enää puuttuisi elämäämme millään tavoin. Siksi kysyn, että haittaavatkohan nuo miinuksen, jos on niin paljon plussaa tuon uuden naisen näkökulmasta eli ei taloudellisia ongelmia koska naisella on rahaa ja nainen hyötyy seksistä!
Eli ette varmaan käsittäneet että voisinko olla turvallisin mielin? Lapsetkin jo menettäneet kaiken luottamuksen isään jo vuosia sitten kuitenkin, isä ei tapaa eikä mitään muutakaan kontaktia omasta halustaan!
Ei ihminen perusluonteeltaan miksikään muutu, jatkaa takuulla sama käyttäytymistä ennemmin tai myöhemmin myös tän uuden kanssa kun alkuhuuma on haihtunut. Tosin se perintö saattaa vähän rauhoittaa. Jos homma menee puihin niin todennäköisesti tulee ovellesi kolkuttelemaan. Parasta kun pidät niin vähän yhteyttä kun mahdollista. Iso muna ei suhdetta pelasta jos äijä luonteeltaan täys p...
On tietenkin hyvä varautua uhkailuun, mutta kannattaa olla realistinen. Tekniset apuvälineet vaan käyttöön. Tulipaloa varten voi varautua hyvin mm. riittävällä määrällä palohälyttimillä, riistakameralla, liikehälyttimillä jne.
Tietääkö exäsi, mitä reittejä kuljet jne.? Onko sinulla itselläsi mukana mm. äänihälytin tai pippurisuihke? Kerro muille peloistasi ja uhkailuista. Älä ole missään tekemisissä milloinkaan exäsi kanssa.
Eiköhän taas korkki aukea, kun vähän aikaa on kuivin suin. Ei noi haimatulehdukset oo ennenkään juoppoja hidastaneet.
No alkuhuuma, uusi taloudellinen mahdollisuus ja uuden naisen perintö voivat olla tasapainottavia tekijöitä? Ehkä mies rakastuu kunnolla ja elämä muuttuu sitä myöten tasaiseksi?
Ei kannata lasten kanssa muuta kuin koittaa unohtaa!
Sanoit että olet tyytyväinen ilman häntä, mutta otsikko sanoo toista.