Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaveri laittoin oman lapsensa nimeksi minun tykkäämäni nimen.

Vierailija
16.03.2016 |

En itse olisi kehdannut tehdä niin. Tuli kerran puhetta minkä nimen antaisi lapselleen ja kaveri silloin sanoi aivan eri nimen. Laittoi sitten lapselleen sen nimen minkä minä sanoin hänelle. Ja voi olla että olen pikkumainen mutta monia tuo ärsyttäisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on käynyt niin, ja ei minustakaan ole pikkujuttu vaan tosi iso juttu. Tuolloin kun tapahtui niin sitä ei niin miettinyt, mutta jälkikäteen. Voihan tietenkin olla niin, että kaveripariskunta ei muista, että kuulivat nimen meiltä. Meidän tapauksessa en tiedä ketään muuta sen nimistä kuin tämän kaveriporukan lapsen, joille kahvipöydässä kerroimme tulevat nimisuunnitelmat, jos saamme lapsia...

Mitä enemmän ajattelen asiaa, niin sitä enemmän näiltä ihmisiltä on mennyt maku mun silmissä. Ei kiva juttu. Ei niin nuorena niin huonomuistinenkaan voi olla. (tästä parikyt vuotta aikaa)

Vierailija
22/24 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että mietin kahta ihanaa nimeä, mutta totesin, ettei niitä voi laittaa peräkkäin, ei soinnu yhteen. No, sukulaislapselle ne sitten tuntuivat sopineen pari kuukautta myöhemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni sanomaan nimiäisten jälkeen opiskelukaverilleen, minkä niminen tyttärestämme tuli, kun tämä kerran kyseli sitä. Opiskelukamu kehui, miten kaunis ja erikoinen nimi - mistä keksitte.

No, tämä sama mies huuteli viisi vuotta myöhemmin läheisessä leikkipuistossa samannimistä omaa tytärtään ja hoki sitä nimeä jatkuvasti. Todella Ärsyttävää.

Vierailija
24/24 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan matkimista! Ihmettelen kovin, miten idioottimaisia ja huonolla mielikuvituksella varustettuja ihmisiä voikin olla olemassa.