Miten ihmiset voi kuunnella vain yhtä musiikkigenreä?
En ymmärrä näitä ihmisiä.
Itse kuuntelen kaikkea laidasta laitaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti kuuntele. Paljonko kuuntelet NSBM:ää ja power electronicsia, japanilaista noisea tai kokeellista suhinaa? Mitkä metallin ja räpin alalajit tunnet? Paljonko kuuntelet amerikkalaisen countryn alalajeja?
Natsibläkkistä läpällä kännissä, muita mainitsemiasi silloin kun niitä vastaan tulee. Lajit ei kiinnosta, suhteeni musiikkiin on auditorinen, ei klassifioiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti kuuntele. Paljonko kuuntelet NSBM:ää ja power electronicsia, japanilaista noisea tai kokeellista suhinaa? Mitkä metallin ja räpin alalajit tunnet? Paljonko kuuntelet amerikkalaisen countryn alalajeja?
Alalajit vittuun mun musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on tietäjä paikalla, niin suosittelepa vähän post-indua minulle. Top 10 parhaat äänitykset riittää, niin pääsen alkuun.
Heti kun kerrot mitä se on, niin voin kertoa omat mahdolliset suosikkini. Minä kuuntelen musiikkia, en luokittele sitä.
No nyt Nurse With Woundia, Brighter Death Now'ta, Controlled Bleedingia ja tuollaista. Nyt varmaan osaat jo suositella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kyvytön erittelemään musiikkia sanallisesti etkä kuule eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on tietäjä paikalla, niin suosittelepa vähän post-indua minulle. Top 10 parhaat äänitykset riittää, niin pääsen alkuun.
Heti kun kerrot mitä se on, niin voin kertoa omat mahdolliset suosikkini. Minä kuuntelen musiikkia, en luokittele sitä.
No nyt Nurse With Woundia, Brighter Death Now'ta, Controlled Bleedingia ja tuollaista. Nyt varmaan osaat jo suositella?
Itse tykkään seisoskella ihan tehtaan tuotantolinjaa tarkkailemassa jos tuollaista random äänimaailmaa kaipaan, mutta kukin tyylillään. Suosittelen siis vaikkapa Cargotecin Stargardin tehdasta tai Pernon Telakan monttua hiilikaaritalttauksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kyvytön erittelemään musiikkia sanallisesti etkä kuule eroja.
Musiikista kommunikointi on myös vaikeaa ilan sanoja. Ehkä ap kirjoittaa ajatuksensa nuoteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa nimenomaan ap:n tilanteeseen, tuskin ihmistä tarvitsee syyllistää siitä, jos hän ei vielä tiedä kaikkea. Ehkäpä ap:kin tosiaan kuuntelee kaikkea musiikkia, mitä vastaan tulee.
Jos kuuntelee klassista ja jazzia, niin muita genrejähän ei oikeasti edes tarvitse. Ne kaikki muut kun ovat niin yksinkertaista ja monesti suoranaista paskaa taidemusiikkiin verrattuna. Klassinen ja jazz eheyttävät sielun ja mielen sellaisella tavalla, johon mikään poppi ja räppipaska ei koskaan kykene.
Mitkähän ne musiikin laidat sitten ovat?
Olisimielenkiintoista olla näkemässä tilanne, kun koko ikänsä räppilevyjä keräillyt tyyppi vihdoin tajuaa, että näähän on täyttä paskaa kaikki, ja vielä samaa paskaa.
En kuuntele kuin sellaista musiikkia josta pidän. Enkä tosiaankaan pidä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuuntelee klassista ja jazzia, niin muita genrejähän ei oikeasti edes tarvitse. Ne kaikki muut kun ovat niin yksinkertaista ja monesti suoranaista paskaa taidemusiikkiin verrattuna. Klassinen ja jazz eheyttävät sielun ja mielen sellaisella tavalla, johon mikään poppi ja räppipaska ei koskaan kykene.
Kuka kaipaa pelkkää mielen ja sielun eheyttämistä? Mahtaa olla tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Olisimielenkiintoista olla näkemässä tilanne, kun koko ikänsä räppilevyjä keräillyt tyyppi vihdoin tajuaa, että näähän on täyttä paskaa kaikki, ja vielä samaa paskaa.
Sun fanittama paska ei ollut siis edes mainitsemisen arvoista.
Varsinkin jotain hiphoppia. Ai niin, eihän se olekaan musiikkigenre.