Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voi kuunnella vain yhtä musiikkigenreä?

Vierailija
16.03.2016 |

En ymmärrä näitä ihmisiä.

Itse kuuntelen kaikkea laidasta laitaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaan, todellako? Barokkia, romanttista, jazzia, bluesia, rockia, iskelmää, kansanmusiikkia?

Vierailija
2/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laidasta laitaan, todellako? Barokkia, romanttista, jazzia, bluesia, rockia, iskelmää, kansanmusiikkia?

Niin, ajatella, jotkut ovat monipuolisia. Eikö olekin jännä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen eräästä lehtihaastattelusta iäkäs rouva, joka myös sanoi tykkäävänsä musiikista ihan laidasta laitaan. Menee Katri Helena ja menee Jari Sillanpää. Siinä olivat mummun laidat.

Vierailija
4/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan enemminkin että spotifyn top 50

Vierailija
5/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit metallin.

Vierailija
6/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lisäksi vielä metallia ihan perus-maidenista kunnon norjalaiseen natsibläkkikseen.

Vierailija
7/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoahan se on. Yleensä heillä, joiden musiikkimaku on "laidasta laitaan" ei ole todellista, omaa musiikkimakua ollenkaan.

Vierailija
8/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä top 50:ssä on kyllä musiikkia ihan laidasta laitaan

Vierailija
9/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lisäksi vielä metallia ihan perus-maidenista kunnon norjalaiseen natsibläkkikseen.

Tämä ei ollut ap, vaan minä.

Kyllä, kuuntelen laidasta laitaan kaikenlaista mutta en kaikkia maailman genrejä, varsinkaan örinäheviä.

Vierailija
10/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kuuntelen laidasta laitaan kaikenlaista mutta en kaikkia maailman genrejä, varsinkaan örinäheviä.

Noniin eli spotifyn top 50. Myönnä nyt jo!

Vierailija
11/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan minä kuuntelen. Kuten tuossa jo kirjoitinkin.

Vierailija
12/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs vitun kliseiden kultaisesta kirjasta tämän vastauksen kaivoit.

Vierailija
13/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä top 50:ssä on kyllä musiikkia ihan laidasta laitaan

Mitä siellä on esimerkiksi Monteverdiltä, Mozartilta, Mussorgskyltä ja Mendelssohnilta? Tai Muddy Watersilta?

Vierailija
14/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on tietäjä paikalla, niin suosittelepa vähän post-indua minulle. Top 10 parhaat äänitykset riittää, niin pääsen alkuun.

Vierailija
15/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän klassisessa tai jazzissa on kuunneltavaa koko eliniäksi. Pelkästään Bachin Brandenburgilaiset konsertot sisältävät enemmän vivahteita kuin koko populaarimusiikin historia.

Vierailija
16/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kuuntelen lähinnä räppiä mut hip hopi ki menne

Vierailija
17/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti kuuntele. Paljonko kuuntelet NSBM:ää ja power electronicsia, japanilaista noisea tai kokeellista suhinaa? Mitkä metallin ja räpin alalajit tunnet? Paljonko kuuntelet amerikkalaisen countryn alalajeja?

Vierailija
18/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on tietäjä paikalla, niin suosittelepa vähän post-indua minulle. Top 10 parhaat äänitykset riittää, niin pääsen alkuun.

Heti kun kerrot mitä se on, niin voin kertoa omat mahdolliset suosikkini. Minä kuuntelen musiikkia, en luokittele sitä.

Vierailija
19/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helppoahan se on. Yleensä heillä, joiden musiikkimaku on "laidasta laitaan" ei ole todellista, omaa musiikkimakua ollenkaan.

Yleensä ihmiset, jotka väittävät musiikkimakunsa olevan laidasta laitaan, eivät omaa minkäänlaista käsitystä kuinka laajalla skaalalla musiikkia on olemassa. Eli kyseessä on siis vaan ihan

Vierailija
20/34 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kuuntelen lähinnä räppiä mut hip hopi ki menne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi