Ärsyttävät ihmistyypit *PEUKUTUSKETJU*
Kuvailkaa lyhyesti ihmistyyppi, joka ärsyttää. Jos se ärsyttää muita, he peukuttavat viestiä ylöspäin, jos kyseessä on heidän mielestään neutraali tai jopa positiivinen ihmistyyppi, peukuttavat alaspäin.
Aloitetaan,
Ihminen, joka valittaa aina kaikesta, muttei juuri koskaan sano mitään positiivista.
Kommentit (80)
Ihmiset, joille on aina sattunut paljon pahempaa,kun kerrot jotakin.
Ihminen, jolle tapahtuu oikeastaan samoja asioita kuin muillekin, mutta uhriuttaa itsensä sanomalla melkein kaikkeen
mun tuurilla (..bussi, juna, lento, metro on myöhässä / sataa / kauppa onkin just suljettu / roskis leviää / tulee finni just juhliin / suosikkijoukkueeni häviää kun minä olen katsomossa / jne.)
Ihmiset jotka syyttää kaikesta yhteiskuntaa vaikka omassa toiminnassakin olisi paljon parantamista ja siksi ei suju.
Ihmiset jotka kalastelee toisten positiivisia reaktioita lupailemalla kaikenlaista, mutta peruvat sitten aina kaiken.
Manipuloiva ja erittäin ekstrovertti luonne, aikuinen kiusaaja. Tykkää pettää pullantuoksuista puolisoaan jolle jää kaikki todellinen arjen vastuu. Hiihtokeskuksissa lomilla mahdollisimman sairaan läpän heiton kilpailu kovaan ääneen sekä tietysti työkaverien/random naisten nussiminen.
"Meidän lapset ja muiden kakarat" -tyyppiset äidit. Ja isätkin, äidit vaan ovat tässä ryhmässä enemmistönä.
Vastuuta pakoilevat itsekkäät isät, jotka ovat kuitenkin ihan itse halunneet perustaa perheen ja tehdä lapsia. Ilmenee esimerkiksi haluttomuutena viettää lastensa kanssa aikaa, kotitöiden laistamisena ja oman ajan ottamisella ihan kuin ennen lapsiakin. Parhaimmillaan uittavat mulkkuaan vielä jokaisessa suostuvassa reiässä.
Valkoiset heteromiehet, jotka nyrpistävät nenäänsä kaikille tasa-arvoa vahvistaville uudistuksille.
Ihmiset, jotka kokevat valaistuneensa ja saavuttaneensa jonkin sortin nirvanan, kun rupesivat käymään salilla ja syömään rahkaa, ja tuputtavat nyt elämäntapaansa jokapaikaan.
ylensyöneet läskiperse ihravalas läskit ruokavammaset lihavat vitun låskit låskikasat
akat jotka katkaisee välit ja sanovat etteivät halua olla misään tekemisisä!!!
Iphoneen uppoutunut vanhempi hereillä olevan lapsen kanssa.
Ylipirteä, kovaääninen ihminen, josta selvästi huokuu se että iloisuus on tekaistua.
ihmiset jotka saavat/ottavat apua vastaan mutta eivät koskaan auta muita
Keski-ikäiset elämäntapaopiskelijat, jotka jakavat elämönkokemustaan kaikessa puolta nuoremmille opiskelutovereilleen.