Ärsyttävät ihmistyypit *PEUKUTUSKETJU*
Kuvailkaa lyhyesti ihmistyyppi, joka ärsyttää. Jos se ärsyttää muita, he peukuttavat viestiä ylöspäin, jos kyseessä on heidän mielestään neutraali tai jopa positiivinen ihmistyyppi, peukuttavat alaspäin.
Aloitetaan,
Ihminen, joka valittaa aina kaikesta, muttei juuri koskaan sano mitään positiivista.
Kommentit (80)
Kaikki ihmiset jotka ovat uskomisen suhteen totaalisia ääripäitä. vrt. tuomitseva fundamentalisti kristitty ja ehdoton ateisti, joka haukkuu kaikki muut paitsi ateistit maanrakoon.
Teennäiset. Ihan sama minkä suhteen. Teennäinen esimerkiksi olemalla tekopirteä ja pitämällä yleistä rasittavaa esitystä päällä tai instakuvissa on pelkkää aurinkoa ja ruokaa ja hymyselfieitä.
Antifeministit, jotka kertovat olevansa egilitaristeja.
Muka-sosiaaliset kälkättäjät jotka eivät osaa kuunnella ja tohottavat vain omiaan.
Ihminen, joka kysyy neuvoa, mutta ei sitten kuitenkaan kuuntele tai tekee just päinvastoin, miten on neuvottu.
Ns. turhat julkkikset, joilla on kiristetty Botox-naama.
Ihmiset, jotka vastaavat tekstiviestiisi vasta sen päivän aamuna, jolle tapaamista ehdotit. Olis ihan kiva tietää saman tien sopiiko vai ei, jotta voi sitten suunnitella muut menonsa sen mukaan.
Ihmiset, jotka ottavat alapeukuttamisen itseensä. Lainaavat omia viestejään ja kysyvät "miksi tätä piti alapeukuttaa?!??"
Soldiers of Odin - tyypit ja heitä tukevat
Semmoiset ihmiset ovat ärsyttäviä ketkä esittää valheellisia väitteitä ja eivät suostu näkemään virheitään.
Kirjoitan blogia aiheesta x, joten olen aiheen erityisasiantuntija.
Marttyyrit, jotka eivät suostu vastaanottamaan tarjottua apua. Kun ei tämä nyt niin raskasta ole ja parempi se on itse tehdä, ettei tule sanomista. Sitten puhisevat ja kiukkuavat, kuinka he joutuvat aina tekemään kaiken yksin ja kuinka kukaan muu ei viitsi kantaa vastuuta.
Koraania vahvasti noudattavat muslimit
Tyypit, jotka korjaavat innolla muiden virheitä ja neuvovat, vaikka heidän oma osaamisensa on korkeintaan keskitasoa.
Tällaisten kohdalla on aina hyvä vähän levitellä sitä ruokaa, itse teen tätä, koska se kuvan ottaminen on joka ikisellä kerralla!