BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Nina ei oo kaunein, tekosellainen kaikenlisäksi.
Oon samaa mieltä, että Tiia on herttainen ja mun mielestä nätti sähikäinen, ei uppoa massaan. Hehkutusta jennistä taas en tajua.
huh huh, katsoin tuota Menaisten linkkiä ylhäällä, siinä sivun ylimmässä ryhmäkuvassa, ylärivissä, tummatukkainen nainen.... katsokaa itse. tippui sillon ekalla kierroksella, jostain syystä....
Seuraavaksi tippuu Tiia, sitten Nina. Loppunelikko on siis Satu, Jenni, Jenny ja Sanna. Ja miksei Jenni, Jenny tai Sanna voisi voittaa vaikka ovatkin nyt kavereita? Sitten Sanna, Jenny, Satu ja Jenni.
Ärsyttää kyllä Jennin tapa puhua, koko ajan hymy päällä ja suu ei liiku mutta muminalässytys kuuluu vinojen hampaiden takaa.
Ja anteeksi, mutta nauratti katsoa klippiä ensimmäisessä jaksossa pudonneiden tyttöjen tilityksestä. Mira itki!!!!!!! Ja oli ihan tosissaan sen suhteen että mikäli hän olisi saanut enemmän aikaa tutustua Juhaan niin hän olisi saanut ruusun. Mmmitä??? Eikö aikuinen ihminen tajua että kaikkia ei kaikki kiinnosta ja edes aika ei välttämättä auta herättämään mitään tunteita. Jotenkin säälittävää.. "Jos mä vaan saisin aikaa hengailla Leonardo di Caprion kanssa, niin kyllä se sit ihastuisin muhun ja pyytäis mut treffeille!"
Ja se yks, en ees muista nimee, oli kans samaa mieltä että mikäli olisivat tavanneet Juhan kanssa esim. ystävien kautta niin Juha olis kiinnostunut hänestä? Tai se, taas joku nimetön, joka toisteli itseään koko ajan "olen sitä mieltä, mieltä että jos Juha päätti, päätti, päätti tehdä näin niin valinta, valinta oli varmasti oikein, oikein." (En muista mitä hän tarkalleen selitti koska menin sekaisin tosta toistelusta)
Hyvä tuo menaisten artikkelin kakkoskohta:
2.
Olivatko pudotetut naiset vihaisia Bachelor-Juhalle?
– Toki moni naisista oli pudotuksen jälkeen ärsyyntynyt ja kiukkuinen, mutta yksi naisista oli selvästi vihaisin Juhalle. Hän tunsi tulleensa huijatuksi, ja hänellä nousivat viha ja suuttumus pintaan.
Veikkauksia, kuka tuo vihainen ja huijattu oli? Kovasti molemminpuolista ihastumista hehkuttanut Susanna? ;)
Toinen potentiaalinen ehkä Nina, jonka egolle taitaisi olla kova paikka tulla torjutuksi...
oma veikkaus tästä vihaisesta/suuttuneesta on Jenny..
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kuka tuo vihainen ja huijattu oli? Kovasti molemminpuolista ihastumista hehkuttanut Susanna? ;)
Toinen potentiaalinen ehkä Nina, jonka egolle taitaisi olla kova paikka tulla torjutuksi...
Uskon myös, että Nina on tuo vihainen ja huijattu. Kirjoittaa aika kovaa tekstiä blogissaan...
Suuttunut on Susanna, Nina tai Jenny. Toisaalta: ensi viikon jakson jo etukäteen katsoneet olisi varmasti vinkanneet, mikäli kotiinlähtevä Susanna olisi osoittanut pettymystään jotenkin myrskyisästi. Eli otetaas Susanna tuosta listasta pois.
Suuttunut on joko Nina tai Jenny: Nina siksi, että on tottunut saamaan aina sen mitä haluaa ja Jenny ehkä siksi, että bachelor vedätti häntä alkumetreistä asti ja vei suhteen käytännössä heti intiimille asteelle suutelemalla.
Vierailija
</p>
<p>– Juhalla oli neljä naista, joihin hän ihastui voimakkaasti. Näiden naisten välille tulee jonkin verran pahaa verta. Alun ystävällisyys karisi, kun ihmiset alkoivat näyttää oikeita tunteitaan ja elää vaikeita hetkiä, Nonna sanoo."
</p>
<p>Ihan pelkästään instagramin perusteella voin kertoa, että Turku-kolmikko on keskenään tekemisissä, Satu enimmäkseen Tiian kanssa, Nina ei juuri kenenkään. Olettaisin, että nelikko, johon Juha "voimakkaasti ihastuu" käsittää Ninan, Jennyn, Jennin ja joko Satun TAI Sannan. Ilmeisesti tullut siis jonkinlaisia ryhmittymiä ja kyräilty...[/quote kirjoitti:Satu ja Jennykin näyttävät kommentoivan toistensa kuvia instassa :O Eli olisiko voittaja sittenkin Nina? Vaikka tuntuu ottaneen raskaasti etteivät Juhan tunteet olleet samanlaisia kuin hänen Juhaan. Nauratti Ninan puheet heidän välillään olevasta yhteydestä ja Juha samalla kommentoi ettei tiedä mistä Nina oikein puhuu :D
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä, että Tiia on herttainen ja mun mielestä nätti sähikäinen, ei uppoa massaan. Hehkutusta jennistä taas en tajua.
Oli instan mukaan ottanut juuri Afrikka-tatskan eli ainakin oli jäänyt hyvät muistot reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Satu ja Jennykin näyttävät kommentoivan toistensa kuvia instassa :O Eli olisiko voittaja sittenkin Nina? Vaikka tuntuu ottaneen raskaasti etteivät Juhan tunteet olleet samanlaisia kuin hänen Juhaan. Nauratti Ninan puheet heidän välillään olevasta yhteydestä ja Juha samalla kommentoi ettei tiedä mistä Nina oikein puhuu :D
Oikeasti?! :D
Siis Nina hehkuttaa yhteyttä ja Juha ei edes ymmärrä, mitä Nina tarkoittaa? Epic fail. Ja televisiossa, katsojien edessä! Ei siis mikään ihme ettei Nina halua enää katsoa jaksoja, kokee varmaan tulleensa melko lailla nolatuksi. Mitä tietysti tulikin.
Jenni nähty yksin Turussa lenkkivaatteissa... ei tietysti tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla voittaja :)
Jotenkin jaksan ihmetellä tätä formaattia. Evolutiivisesti (onko toi sana? :)) ajateltuna ymmärrän, että miesjoukko kilpailee yhdestä naisesta. Mutta naiset!? Mun ylpeys ei ikinä antaisi periksi mennä muiden kanssa kilpailemaan samasta miehestä. Koulussakin jo oli sama juttu. Jos moni tyttö oli samasta pojasta kiinnostunut, niin aivan varmasti mua ei kiinnostanut tällöin yhtään :D
Ajatelkaa, miltä Bachelor-ukon voittajanaisesta tuntuu sitten katsoa, miten äijä on imuttanut joka toista osallistujaa..ah!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jaksan ihmetellä tätä formaattia. Evolutiivisesti (onko toi sana? :)) ajateltuna ymmärrän, että miesjoukko kilpailee yhdestä naisesta. Mutta naiset!? Mun ylpeys ei ikinä antaisi periksi mennä muiden kanssa kilpailemaan samasta miehestä. Koulussakin jo oli sama juttu. Jos moni tyttö oli samasta pojasta kiinnostunut, niin aivan varmasti mua ei kiinnostanut tällöin yhtään :D
Ajatelkaa, miltä Bachelor-ukon voittajanaisesta tuntuu sitten katsoa, miten äijä on imuttanut joka toista osallistujaa..ah!
Nimenomaan! Erittäin vaivaannuttavaa katsottavaa nuo ketjutreffit muutenkin. Kuka keksi, että treffeistä yksi alkaen täytyy suudella, ja vielä kaikkien kanssa? Miksi ei voisi vain tutustua rauhassa tyyppeihin ja katsoa tuleeko sitä vetovoimaa itsekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vaadimme kirjeen sisällön julki! Mitä sinne Sannalle on tapahtunut?
Sen voi käydä lukeen Sannan julkisilta fb-sivuilta. Ex-mies pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja nina sanoi korun saatuaan, että "ei oo koskaan ennen tuntunu tältä." aijai Eskoa!!
No matalapalkattujen hanttihommien ja työttömyyden väliä loputtomasti seilaava median sekatyömies-Esko tuskin kykenee samaan, ei taloudellisesti eikä mielikuvituksellisesti. Tai ainakin se mielikuva mulle on muodostunut.
Eipä siis tosiaan mikään yllätys että Nina, erityisesti Eskon jälkeen, on ylimmässä taivaassa noinkin mitättömästä eleestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi käydä lukeen Sannan julkisilta fb-sivuilta. Ex-mies pahoinpidellyt henkisesti ja fyysisesti.
Oikeasti? :(
Voisiko joku kopsata julkisen tekstin tänne, ainakin osittain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suurin taistelu minulla oli lopulta egon ja sydämen välillä. Jos olisin valinnut naiseni egon perusteella, olisin valinnut sen naisen, jonka kanssa näyttäisin niin hyvältä. Ego sanoi, että tältä mun elämä pitäisi näyttää", Juha kertoi eilen.
"Kuvittelin itseni istumassa tämän tytön kanssa ravintolassa ja mietin, että tämän tytön kanssa näyttäisin niin hyvältä, mutta meillä ei olisi mitään puhuttavaa. Kun sitten mietin itseäni tämän toisen tytön kanssa, tiesin että hänen kanssaa minulla olisi tosi hauskaa".
Eli Nina jäi finaalissa kakkoseksi.
Kuka tämä toiseksi jäävä tyttö onkaan niin musta tuntuu kyllä pahalle hänen puolestaan. Aika törkeää pitää mukana vain sen takia, että näyttävät hyvältä yhdessä.
Missä tälläinen haastettelu Juhasta? Selkeä juttu, että Nina on kakkonen. Tosin nyt meni viimeinenkin maku Juhasta, jos ton ikänen mies ees miettii suhdetta jossa toinen osapuoli näyttää hyvältä mutta ei mitään muuta sitten. Eikö toi ole teinien hommaa.
Jenni on minusta kaunein, mutta en usko että se on ykkönen, koska luulen että se voi lähteä itte tuolta kun kattelee Juhan touhuja. Jennyn kanssa on varmaan hauskaa tai just Satun ja valittee voittajan sen mukaan. Mutta suhde kariutuu kun Suomeen tulevat, koska joutuvat pitään salassa kuukausitolkulla ja Jenny ei ainakaan sellasta kattele =D
Facebook tutkimusta =) Sanna kehuu Jennyä ja Jenniä parhaiksi kavereikseen. Jennykin on muuten oikeasti Jenni. Sannalla on ainakin Juha facebook kaverinaan, Jennyllä ei. Jennin kavereita ei näe. Hhmmm