BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Mulla on hei oikeasti semmonen fiilis, että Nina vie voiton. Jännitystä ollaan lisätty sillä, ettei hänelle olla annettu treffejä ja yhteistä aikaa. Juha kuitenkin kattoo häntä eri tavalla kuin muita ja oikein himoitsee häntä. Toiseksi kukaan noista muista mitään sanomattomista ei ole saanut lahjaa, mutta Nina sai kauniin korun. Juha haluaa tehdä häneen vaikutuksen ja heillä on kemiaa mitä ei muiden välillä ole.Jenny hössöttäjä on viimeinen ketä valitaan. Tiia on säälistä mukana, Satua haluu vaan koeajaa ennen ku passittaa kotiin.
"Jotenkin noloja nuo Bachelorin välikommentit. "Noniin, kolme ruusua jäljellä. Tämä on ollu hieno matka läpä läpä.... Haluan antaa tämän ruusun sinulle, X.... Kiitos vielä kaikille että olette olleet täällä...Haluan antaa tämän ruusun sinulle, Y.... "
Ymmärrän että jotain välillä sanoo kun on itse oma juontajansa mut aikamoisia kliseitä...
Nelosjaksosta sen verran että alkaa nolottaa nuo 3:t treffit päivässä meno... ja se että joku odottaa autossa kun toinen on treffeillä! Onko ne jotain 30min tai 90min pikatreffejä? Ilmeisesti. Ja kun tulee kotiin niin seuraava on jo poitsunut treffeille. Jotenkin suomalainen tuotantoyhtiö on nyt kussut tämän formaatin päälle vähän. Ymmärrän ettei ole ollut 3 kuukautta aikaa mutta yrittäisivät edes...
Kyllä pisti merkille! Kokoajan hokee Juhalle "kyl sä tiiät, kyl sä tiiät" .. ihan kun ne molemmat tietää haluavansa toisiaan ja muut vaa on yrittämässä onneaan. Pääsekö Nina 5 jaksossa yön yli treffeille vai???
Näin neljän jakson perusteella toi bachelor on suorastaan creepy. Vaikuttaa jotenkin niin laskelmoivalta ja yli-korrektilta. Tietenkin materiaalia on leikattu mutta jännä sitten, jos hän osaisi olla erilainen niin aina pätkiin tallentunut sitä samanlaista feikkikäytöstä. Vaikuttaa mielestäni juuri sellaselta, että puhutaan ummet ja lammet ihanuuksia, vaikutetaan itsevarmoilta mutta sitten kuitenkin siviilissä ollaan aivan mutta.
PALJASTUKSIA NELJÄNNESTÄ JAKSOSTA
Ja sitten tossa jaksossakin, kun pääsi vihdoin Ninan kanssa treffeille niin oli ehtinyt kirjoittaa hänelle jo jonkun minikirjan miten on ihastunut häneen ja antoi korun lahjaksi. Siis jos hei eivät olleet tavannut salassa niin mitä ihmettä. Onko kenties hiukan teennäistä tunnustaa ihastumista ekoilla treffeillä. Sitten kuitenkin sanoi, että tuntuu että Nina on ehkä enemmän ihastunut (tai miten hän sen muotoilikaan) kuin hän on itse Ninaan.
kyl on passeli pässelöri! kohta äänestetään yksi pässelööri pois luulen.
Fani kirjoitti:
Mitäs jos se onkin Tiia? Kun kerran Juha on paljastunut että valitsi elämäntilanteeseensa sopivan ja ei parhaimman näköisen niin eikös yh sopisi ja kampaaja varmaan saa töitä myös Hgistä? Kyllähän Tiia saisi itsensä helposti treenattua hyvään kuntoon. Keskivartalosta vain on kiinni. Epäilen että vatsalihaksiin on Tiialla jäänyt erkaumaa raskaudesta ja se yhdistettynä kampaajan haastavaan työasentoon on tehnyt pömppömahan. Ryhtipoliisi täällä siis taas! Erkauman saa kyllä kuntoutettua, jos ei lähde ekaksi salille vääntää.
Kiitos tästä kommentista, tämä oli oikein oleellista spekulaatiota kilpailijan ryhdin ja vatsalihasten tilanteesta.
Mielestäni Sannan kasvojenpiirteissä on jotain samaa kuin kiinteistö-Kaisalla. Ehkä hymy, ilmeet, eleet, tai jotain? Selvää yhdennäköisyyttä. Oletteko muut pistäneet merkille?
Ohjelma kaipaisi kyllä selkeästi erillistä juontajaa, vaikka sen rooli ei mikään suuren suuri välttämättä olekaan. Jenkkiversioissa kun bachelor/bachelorette keskustelee juontajan kanssa, varsinkin jos on joku draama menossa, silloin oma persoona tulee enemmän esiin.
Nyt bachelor saa samassa juontaa "enää kolme ruusua"...
Mikä ongelma tääl on ihmisillä tuon ohjelman nimen kanssa, kun pitää kokoajan toistella "pätselööri" jotenkin korostetun tietoisesti että näin meillä savossa lausutaan tms...?? Toki puheessa on luonnollista lausua semi-suomalaisittain mikä vaan tuntuu luontevalta mutta miksi pitää kans kirjoittaa pätseloor tms?
Sori aiheen vierestä...
av:n Sherlokki kirjoitti:
Mulla on vähän sellainen kutina, että tuo Nina voittaa. Se ei ole pääsyt treffeille ollenkaan ja silti Juha roikottaa sitä mukana, vaikka yhteistä aikaa niillä ei ole ollut juuri ollenkaan.
Niillä tuntuu olevan kemiat kohdallaan. Juha pyörittää noita muita naisia paljon enemmän ja Nina vaan odottelee kärsivällisesti kulisseissa. Vähän pistää mietityttämään.
Mun av-tutka piippaa nyt täysillä. :)
Ei tosiaankaan voita. Nina varmaan itsevarmasti tosin luuli itse niin.
Käykää hei lukemassa sen ajatuksia naistenlehtiblogistaan, vaikuttaa todella nyrpeältä ja kertoo miten ei aio katsoa enää yhtään jaksoa, kun tulee fyysisesti pahoinvoiva olo bachelorin pyörittäessä epävarmoja naisia...
Nina on varmaan just se kakkoseksi jäävä, se jonka kanssa bachelorilla olis kyllä ollut fyysisesti kivaa mutta ei sitten henkisesti mitään juteltavaa ja yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin neljän jakson perusteella toi bachelor on suorastaan creepy. Vaikuttaa jotenkin niin laskelmoivalta ja yli-korrektilta. Tietenkin materiaalia on leikattu mutta jännä sitten, jos hän osaisi olla erilainen niin aina pätkiin tallentunut sitä samanlaista feikkikäytöstä. Vaikuttaa mielestäni juuri sellaselta, että puhutaan ummet ja lammet ihanuuksia, vaikutetaan itsevarmoilta mutta sitten kuitenkin siviilissä ollaan aivan mutta.
PALJASTUKSIA NELJÄNNESTÄ JAKSOSTA
Ja sitten tossa jaksossakin, kun pääsi vihdoin Ninan kanssa treffeille niin oli ehtinyt kirjoittaa hänelle jo jonkun minikirjan miten on ihastunut häneen ja antoi korun lahjaksi. Siis jos hei eivät olleet tavannut salassa niin mitä ihmettä. Onko kenties hiukan teennäistä tunnustaa ihastumista ekoilla treffeillä. Sitten kuitenkin sanoi, että tuntuu että Nina on ehkä enemmän ihastunut (tai miten hän sen muotoilikaan) kuin hän on itse Ninaan.
En kyllä usko, että on tavanneet etukäteen. Lähinnä Nina nolas itsensä susannamaiseen tapaan selittämällä Juhalle miten heillä on yhteys ja hän kyllä osaa lukea katseita ym. Juha ajatteli (oikein), että Nina on sellainen, joka kaipaa lahjoja ym. Mutta treffien jälkeen taisi muuttua mielipide. Mietipä ite jos teet romanttisen "kirjan" ja toinen kommentoi tietävänsä jo etukäteen mitä siinä on ym. Tosi romanttista :D
Ninalla on sama mitä monella muulla, että uskovat olevansa jotenkin spesiaaleja Juhan käytöksen perusteella, vaikka todellisuudessa Juha selittää noita samoja juttuja kaikille. Komseptin mukaisesti pudotettava ei saa aavistaa asiaa, koska silloin ei irtoa tarpeeksi viihdettä. Siispä annetaan ymmärtää, että kiinnostaisi, vaikka ulkopuolinen näkee kilometrien päähän miten asia oikeasti on.
Satussa taitaa Juhaa kiinnostaa sen leikkimielisyys ja et mitä kaikkea ois sängyssä tiedossa. Siispä pitää mukana yönyli treffeille. Tuskin kuitenkaan lopullinen valinta.
Eiköhän loppupeleissä vaikuta se mitä on korvien välissä,ei niinkään ulkokuori. Tsemppiä vaan tiialle.
4. jakso :D Yhtäkkiä on iltabileet/ruususeremonia-ilta ja kaikilla on venetsialaiset naamiot, ei mitään selitystä tai alustusta - kaikilla vaan naamiot :D Hyvä suomalainen tv...onnittelut...
Vierailija kirjoitti:
Ei Nina voita. Tiedän vain.
Moi Nina!
"Suurin taistelu minulla oli lopulta egon ja sydämen välillä. Jos olisin valinnut naiseni egon perusteella, olisin valinnut sen naisen, jonka kanssa näyttäisin niin hyvältä. Ego sanoi, että tältä mun elämä pitäisi näyttää", Juha kertoi eilen.
"Kuvittelin itseni istumassa tämän tytön kanssa ravintolassa ja mietin, että tämän tytön kanssa näyttäisin niin hyvältä, mutta meillä ei olisi mitään puhuttavaa. Kun sitten mietin itseäni tämän toisen tytön kanssa, tiesin että hänen kanssaa minulla olisi tosi hauskaa".
Eli Nina jäi finaalissa kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Suurin taistelu minulla oli lopulta egon ja sydämen välillä. Jos olisin valinnut naiseni egon perusteella, olisin valinnut sen naisen, jonka kanssa näyttäisin niin hyvältä. Ego sanoi, että tältä mun elämä pitäisi näyttää", Juha kertoi eilen.
"Kuvittelin itseni istumassa tämän tytön kanssa ravintolassa ja mietin, että tämän tytön kanssa näyttäisin niin hyvältä, mutta meillä ei olisi mitään puhuttavaa. Kun sitten mietin itseäni tämän toisen tytön kanssa, tiesin että hänen kanssaa minulla olisi tosi hauskaa".
Valitun kanssa olisi tosi hauskaa? Satu? Jenny? Jenni? Nina jää jo noiden lausuntojen perusteella kakkoseksi. Sehän on selviö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä toiseksi jäävä tyttö onkaan niin musta tuntuu kyllä pahalle hänen puolestaan. Aika törkeää pitää mukana vain sen takia, että näyttävät hyvältä yhdessä.
Tuleekohan siitä kakkoseksi jääneestä seuraava bachelorette? Siihen Nina olisi hyvä vaihtoehto.
Aika syvällista analyysia jonkun tv:stä tutun naisen vatsalihaksista ja kuinka ne sopii jonkun tv:stä tutun miehen kanssa sitä kautta yhteen? Vai oliko tossa vaan asiasta kolmanteen vaihto sujuvasti?
Luulen ettei Juha haluaisi yh-kampaajaa, vaikka kuulostaa tylyltä sanoa!